Uitgerekend in februari 2017

Hallo allemaal,

Ik ben julia en ben 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 23 februari. Ik vind het heel bijzonder om te ervaren. Inmiddels zijn alle kwaaltjes over en heb ik mijn energie weer terug. Ik ben nu 15,4 week en heb over een paar weekje mijn 20 week echo en dan weten we wat het wordt. Ik ben echt benieuwd

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 1 februari uitgerekend en zwanger van de 2e. Ik heb de kleine al goed voelen bewegen, echt genieten!

Als het goed is krijgen we nu een meisje. Hebben de 15 weken pretecho gedaan voor het geslacht, maar voor de volle 100% zekerheid wachten we de 20 weken echo af. We hebben nu een zoontje, dus zou idd wel erg leuk zijn als het nu een meisje is. ;)

Succes allemaal met de zwangerschap!

Hoi dames,

Wij hebben zaterdag bij de pretecho (16.3 wk) te horen gekregen dat we een meisje krijgen! Onze meid woog +/- 143 gram en voor zo ver zichtbaar zat alles erop eraan; hersentjes, niertjes, vingertjes, teentjes, etc. Heel leuk om te zien hoe goed te gegroeid is t.o.v. onze laatste echo :) En ja; ik zit nu echt op een roze wolk!

Een goede zwangerschap gewenst!

Heerlijk die roze wolk Mo en fijn dat de kleine meid het zo goed doet!

ik geniet ook van elke echo maar verheug me echt op de 20 weken echo, benieuwd naar mijn kleine wondertje wat het gaat worden.

Vandaag precies 16 weekjes in verwachting, ondanks de voorspelling dat het kon zijn dat ik de kleine later ging voelen "denk ik" dat ik de kleine al voel, lijken net belletjes die steeds opnieuw omhoog gaan, weet het gevoel zo even niet anders beschrijven.

Nu donderdag weer voor de gewone echo, heb er al weer super veel zin in!

fijne zwangerschap allemaal en geniet van jullie roze/blauwe wolkjes!

Dag allemaal,

Ik heb me net ingeschreven dus ben vrij nieuw hier maar ben wel al 20 weken zwanger! Maandag wordt ik 21 weken. Tot nu toe gaat alles goed,  voelde de baby al vanaf 17 weken maar was die dag super verdrietig dus denk dat ze dat niet heel fijn vond.  Onze 20 weken echo hebben we achter de rug wel moet ik nog even langs de ziekenhuis om hersenen opnieuw te laten bekijken.  Echo was te donker waardoor ze bepaalde dingen niet kon zien  ofzo..  En voor de rest moet ik ook met 30 weken langskomen omdat mijn placenta laag op de achterwand ligt. Maak me er vooral niet druk om,  hopend dat het allemaal wel goed komt.  Ik ben 27 jaar en woon in Amsterdam,  dit is mijn eerste baby en het wordt een meisje!!!  Ik voel me totaal niet zwanger behalve als ik savonds veel heb gegeten,  dan lijk ik wel 9 maanden ofzo!!!

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat?!

Veel succes allemaal en ik houd jullie op de hoogte!!

KussKiki

Hallo Allemaal,

ik ben nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje. En alles gaat goed! Na de echo van vorige week kunnen ze nog steeds niet met zekerheid zeggen wat het geslacht is. Maar iedereen dacht een jongen. Spannend dus!

Ik heb diabetes type 1 dus ik word erg goed in de gaten gehouden.

Nu ben ik aan het kijken voor een cursus maar ik kom er gewoon niet uit. Ik zoek een cursus waarbij ik ook met vrouwen in aanmerking kom die ong de zelfde maand zijn uitgerekend.  Omdat ik niet zoveel mensen om mij heen heb die kinderen hebben lijkt het mij leuk om daarmee contact te krijgen.

groetjes Sascha

Terug
Bovenaan