Uitgerekend in februari 2017

Brigit ook gefeliciteerd.

En bedankt voor jullie reacties.

Ik heb ook last van krampen net of ik ongesteld moet worden maar veel minder erg. En geen bloedingen. Ik vroeg me af of dat wel goed was. Verder zijn mijn borsten echt gespannen en heb zelf het idee dat ze al gegroeid zijn.

Ik moet met spoed naar de internist voor mijn schildklier die werkt te snel. Iemand daar ervaring mee? Heb namelijk slechte dingen gelezen.

Ik kan ook echt niet wachten tot de 13de gewoon een check of alles goed is zit zal fijn zijn . wij hebben zoveel tegenslagen gehad dat ik heel bang ben of het allemaal wel goed gaat. En omdat dit de eerste is weet ik ook gewoon niks van wat je moet voelen ofzo .

Ik ben blij dat dit er is kan je toch nog dingen opzoekenenzo

Hè Jess!

Jij ook van harte! Ik krijg het idee dat we allemaal zo'n onzekere periode doormaken!
<p style="text-align: left;">de krampen konden wijzen op het rekken van de baarmoederspieren, dat zei mijn vk tenminste.. De gevoelige borsten horen er ook bij. Er is al zoveel in je lichaam bezig..</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop voor jullie dat alles goed is! Vooral omdat je al veel narigheid achter de rug hebt, dan mag er wel een beetje positiviteit bij! Van de schildklier heb ik niet veel verstand, maar probeer niet te veel op te zoeken op Google.. Daar gaan ze vaak van het ergste uit en leg je binnen de kortste keren 't loodje ;)</p>
<p style="text-align: left;">Succes en hou ons op de hoogte!</p>

Dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Afgelopen dinsdag heb ik de eerste test gedaan, maar het streepje was zo licht, dat ik het niet geloofde.

Donderdag de 2e test gedaan, en ja hoor, 2 knallende streepjes!

Eind juni mogen we naar de verloskundige, en vooralsnog ben ik op 03-02-2017 uitgerekend.

Het is mijn eerste zwangerschap na 2,5 jaar proberen, vind het dus wel heel spannend!

Groetjes Kachiri

Hoi allemaal,

Mijn vorige reactie ging niet helemaal goed.

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat leuk om jullie ervaringen te lezen.

27 mei hebben wij onze eerste test gedaan en deze was negatief. Vanaf zondag kreeg ik echter krampen en bleef mijn  menstruatie nog steeds uit. Afgelopen woensdag nog een test gedaan en twee duidelijke strepen. Helaas vanaf die tijd nog steeds heel erg last van krampen in mijn buik en benen. Op internet lees je altijd van alles en ik ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaringen mee heeft. Morgen moet ik gewoon weer naar het werk en er zijn momenten dat de krampen niet te verdragen zijn. Dat zal lastig worden om het te verbergen.

Afgelopen vrijdag hebben wij onze ouders alvast het goede nieuws verteld aangezien het soms lastig is om de symptomen te verbergen en wij heel erg open zijn met onze ouders. Wat zijn ze gelukkig.

15 Juni hebben wij de eerste echo en dan zijn we als het goed is 6 weken. Ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, want het is onze eerste en de kwaaltjes die ik nu heb zijn niet standaard.

Hebben jullie al last van zwangerschapskwalen?

Liefs,

Femke

Gefeliciteerd allemaal!! Wat een leuke berichten!

Ik heb me kiplekker gevoeld op pijnlijke borsten en wat steken in mijn buik na. Ik had de laatste dagen wat vlagen van misselijkheid maar vandaag... mijn hemel. Onwijs misselijk en heel erg duizelig. De kamer is net de villa volta dus ik lig al anderhalf uur plat op mijn rug crackers te eten, haha.

We wilden het onze ouders pas na de eerste echo (met 7 weken) pas vertellen omdat er heftige dingen aan de hand zijn bij mijn ouders thuis. Maar als dit aanhoudt kan ik het nooit verbergen. Mijn moeder gaat zich dan veel te veel zorgen maken. Dus vandaag proberen of ik het met broer kan vertellen en dan met hem overleggen of mijn ouders het al aan kunnen. Ze vinden het sowieso heel erg leuk maar hebben al een hele hoop dingen te verwerken dus een beetje doseren leek me slimmer...

Ook bij mij begint de misselijkheid pas nu.. Tot gister nergens last van, maar sinds gister misselijk met vlagen.. Pff niet leuk nee.. Had gehoopt dat het aan mij voorbij ging..

@femke kan me voorstellen dat je dat eng vindt. Wat een spannende tijd voor ons allemaal die komende 6 weken!

ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en voel me op zich nog prima. Ben niet misselijk, maar heb echt weinig eetlust. M'n borsten doen erg zeer en ben wel wat moe. Verder gisteravond ook wat krampjes, dan word ik ook onzeker.

Ik heb vorige maand een miskraam gehad en ben direct weer zwanger geworden. Dus het begin van m'n miskraam is de eerste dag van m'n laatste 'menstruatie'. Toch voelde we ons vorige keer heel onzeker en hebben we 8 testen gedaan. Dit keer maar 1 en zijn we vol vertrouwen.  Ik denk achteraf dat ik het heel de tijd heb geweten..

Nu wel vol goede moed! Ga morgen de verloskundige bellen om te vragen voor een echo. Hopelijk kan dit volgende week!

Terug
Bovenaan