Uitgerekend in februari 2017

Hoi ik ben nieuw hier
Ik verwacht mijn eerste kindje ook in februari, mocht alles goed gaan. Wij zijn 13 maanden bezig geweest en liepen in hetziekenhuis. En opeens was het afgelopen dinsdag toch raak met de test. Ongelooflijk omdat we maar 4% kans hadden op een gewone zwangerschap.

13 juni heb ik mijn eerste echo, vind het heel spannend.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Thanks Manon! Echt zo blij :)

Gefeliciteerd Jess! Wat onwijs gaaf dat het gelukt is.

ik heb door alle spanning wel erg slecht geslapen de laatste dagen, maar na die duidelijke test is die spanning helemaal weg.

Ik ben met vlagen een beetje misselijk, niet echt veel eetlust, heb pijnlijke borsten en heb zeurende benen. Verder valt het nog alles mee!

<p style="text-decoration: -webkit-letterpress;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi meiden,</span></p>
<p style="text-decoration: -webkit-letterpress;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Leuk om dames te ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten! ☺️</span></p>
<p style="text-decoration: -webkit-letterpress;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Sinds zondag zijn wij er ook achter dat we een kindje verwachten.

Beetje moeite met het aanpassen van bovenstaande berichtje.. dus beginnen we maar opnieuw!

Dus nogmaals, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Leuk om dames te "ontmoeten" die in hetzelfde schuitje zitten!

Sinds zondag zijn wij erachter dat we een kindje verwachten! Volgens de berekeningen moet dat dan rond 01-02-2017 zijn! Heel spannend maar ook nog heel onwerkelijk. Daarnaast durf ik bijna niet te geloven dat alles goed is, omdat ik toch al zo'n 2 weken last heb van bloedinkjes en kramp (niet pijnlijk, maar meer het gevoel van een naderende ongesteldheid). Het heeft dan te maken met het oprekken van de baarmoederspieren. Blijkbaar is dit veel voorkomend en kan dit aanhouden tot de 16e week! Pff, ondanks dat er een logische verklaring voor is blijft het onzeker!

Hebben meer meiden hier last van? Ik hoor graag jullie ervaringen!

Hi Birgit, kan ik me voorstellen dat dit mega spannend voor je is. Ik heb zelf afentoe wel wat steekjes en kramp. Soms voelt het licht zoals ongesteldheidspijn, dan schrik ik een beetje. Maar dat schijnt er inderdaad bij te horen. Het bloeden zou ik ook heel eng vinden, m'n beste vriendin heeft dit 3 maanden gehad en daarbij ging alles gewoon goed. Zij heeft om zich gerust te laten stellen, een vroege echo gevraagd.

Maak je je erge zorgen?

He Daffie,

Bedankt voor je reactie! Om die te lezen geeft al wat meer rust.. :)

Zodra ik een bloedinkje krijg maak ik me zorgen, maar wanneer deze afneemt wordt ik ook weer optimistischer! Ik zal het nog eens even een weekje aankijken. Je kan er natuurlijk toch niet veel aan veranderen, he? :) Wanneer ik het hartje hoor kloppen bij de echo zal er meer duidelijkheid zijn! Misschien is een vervroegde afspraak inderdaad een optie..

Ik zie dat jij er vandaag achter bent gekomen dat je zwanger bent. Super gaaf, gefeliciteerd!

Ondanks mijn onzekerheid ben ik wel bezig alle nieuwtjes op te schrijven (met zo'n 9-maanden boekje), haha.. Leuk voor later!

Terug
Bovenaan