Uitgerekend in februari 2017

Hoi allemaal,

Helaas was ons geluk van korte duur en ben ik het vruchtje verloren twee weken geleden. Ik wens jullie allemaal heel veel genot en plezier van jullie zwangerschapen hopelijk komen we elkaar weer tegen!

Gr Elisa

Hallo,

Ik ben Chantal 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Uitgerekende datum is 21 februari. Ik weet zelf net 2 weken dat ik zwanger ben. Ondanks de grote schok in begin is het toch meer dan welkom.

Leuk dat er een topic is met mensen die allemaal in deze maand zijn uitgerekend!

Hoi

Ik ben 30 jaar en voor de tweede keer zwanger voor ons eerste kindje. Vorig jaar met 9.5 weken een MA gehad. Heeft nu ook 11maanden geduurd om weer zwanger te worden. Uitgerekend ben ik 20-2-17.

As donderdag 12 weken echo in het echocentrum. Eerder wel al drie goede echos gehad bij de Vk. We hebben in week 9 en 10 een extra echo gehad. Week 9 was een moeilijke echo waar we eerst het hart weer niet zagen en moesten zoeken dus een kleine hartverzakking bij mij. Dus een extra troost met 10 weken dat het zo goed gaat en de navelstreng al te zien was.

Langzamerhand toch echt blij en toch nog ongeloof.

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 4 februari 2017. In december 2015 een BBZ gehad dus nog wel wat onzeker (het kindje zit gelukkig nu wel op de goeie plek).

Gaan jullie nog iets van bijvoorbeeld zwangerschapszwemmen doen?

Gefeliciteerd allemaal!

Leuk, allemaal in februari uitgerekend te wezen!
Ik ben uitgerekend op 25-02-2017. Nu 11 weken zwanger en heb al 3 echo's gehad. De eerste echo was iets te vroeg bij 6 weken, omdat dat net was voordat we 3 weken met vakantie gingen. Daarna 1 bij 10 weken dat was de bedoeling als termijn echo maar het kindje was te druk en wilde er niet goed voor liggen. Van de week 3de echo gehad en het kindje van te voren aangesproken dat het netjes moest liggen voor de meting en dit heeft denk ik geholpen haha! Zo mooi en bijzonder om dat te zien! En dat dit in je buik groeit. Ze zij t is bijna 5cm is nog niet zo groot. Maar ik vind het toch al bijzonder groot voor zo iets bijzonders! En dat je ook gewoon echt al een kindje ziet. Is ons eerste kindje. Ik ben 28 en mijn vriend nog maar 22 en die gaat ook nog eens naar school. Maar we zijn er helemaal klaar voor en het is erg welkom! Toevallig zouden wij in december gaan verhuizen en dan kunnen we gelijk de kinderkamer klaarmaken! Zo leuk om nu al rond te snuffelen in de winkels! Heb al een kinderstoel van BLOOM via MP gehaald. Volgende week gaan wij al de kinderwagen en babykamer bestellen. Ook was ik aan het zoeken voor zwangerschapscursussen met je partner maar dit kan ik niet echt vinden. Alleen yogha met 1x een partner les. En gelukkig zijn deze week mijn kwaaltjes rustig of iig minder! Ik ben ontzettend beroerd geweest misselijkheid en overgeven aan toe. Vooral als ik moest gaan werken. Vroeg uit bed dus. Ik werk namelijk op een broodafdeling en dit werkte niet echt mee. Nu draai ik voornamelijk middag diensten en dat gaat een stuk beter! Al vind ik het werken al best zwaar, na mijn werk kom ik thuis en kan ik haast niet meer zitten of lopen zoveel last van mijn rug heb ik dan al.

Succes iedereen!

Goedemiddag allemaal en ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Heel leuk!

Ikzelf ben de 21 feb 2017 uitgerekend, bijna uit de 1e trimester en vind het super allemaal!!

Zelf heb ik letterlijk alle kwaaltjes wat soms heel erg frusterend is omdat er geen einde lijkt te komen :(. Hou het veel bij droog voedsel, fruit en water. De vitamientjes doe ik met mamacompleet. Rest kwam/komt er allemaal uit.

Waar ik nu veel mee zit is, dat ik zoekende ben naar een kraamzorg, met liever 1 (of 2)  zelfde dame(s) elke dag.

Hebben jullie al iemand of kunnen jullie iemand adviseren? Zelf ben ik van Leiden.

Liefs

Hoi dames! Leuk te lezen dat de februari club zich inmiddels uitgebreid heeft met nog meer zwangeren :)

Wij zitten momenteel op 14.5 weken. Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn zo goed als verdwenen; ben niet meer misselijk, de vermoeidheid lijkt minder te zijn en mijn borsten zijn ook minder gevoelig. Er is inmiddels ook al een klein zwangerschapsbuikje zichtbaar, met name in de avond. Ik vermoed dat dit voornamelijk uitzettende darmen zijn. Hoe is dat bij jullie?

Wat sinds enkele dagen nieuw voor mij is, is dat ik een keer of 3/4 per dag een hoop gekriebel aan de binnenzijde van mijn buik voel. Placenta zit aan de bovenzijde van mijn baarmoeder en heb een slank postuur. Volgens de verloskundige en vrienden zou het de baby al kunnen zijn! Het is mijn eerste kindje, dus heb geen idee of het klopt. Zou het uiteraard wel helemaal leuk vinden :) Voelen jullie al dingen in je buik?

3 september hebben wij met 16-weken een pretecho. Wij kunnen ons dan hoogstwaarschijnlijk ook al laten vertellen wat het geslacht wordt. Hebben jullie een voorgevoel wat het wordt en/of willen jullie weten of jullie een jongen/meisje krijgen?

Hallo,

de weken lijken voorbij te vliegen!  inmiddels al 15 weekjes in verwachting.de misselijkheid is wel nog aanwezig maar niet dagelijks. haar uitval en gevoelige borsten en vocht in de voeten zijn wel volop aanwezig.

wordt al door collega's /zorgvragers aangesproken dat het lijkt dat me buik met de dag groeit hihi.

ik heb bij de vorige echo te horen gekregen dat de placenta aan de voorkant groeit en dat het zo kan zijn dat ik de kleine pas later ga voelen, ik hoop het niet! verheug me er heel erg op.

ik ben vaak in de nacht wakker, wordt wakker zonder dat ik een reden voor mezelf kan vinden. wie weet is me kleintje toch al meer aan spoken dan ik zelf kan voelen hihi.

ik heb nog geen voorgevoel, beide is even welkom al hoop ik het stiekem toch wel snel te weten zodat ik aan het kamertje kan beginnen hihi.

zodra ze het kunnen zien wil ik het zeker weten!

Terug
Bovenaan