Uitgerekend in februari 2017

Hallo allemaal,

ik ben Michelle en ben 27 jaar .. ik ben 7 a 8 weken zwanger.  Dit is mijn 5e zwangerschap maar eerste kindje.

Dus weer heel erg spannend.

Voor de mensen die het leuk vinden .. er is een groep op Facebook mama's uitgerekend februari 2017.

Die is pas gemaakt omdat de andere groep te vol zat. Dus meiden meld je aan en deel lief en leed ❤

Iedereen fijne zwangerschap gewenst.

Hoi

gefeliciteerd iedereen! Ik ben 1 februari uitgerekend en 11 weken zwanger nu ongeveer.  Dit is mijn eerste zwangerschap dus vind het super spannend. Vorige week de eerste echo gehad en alles zag er goed it volgens vk.

Ik ben ook net lid gewoorden van de fb groep.

Fijne zwangerschap allemaal!

Hoi dames,

Wij hebben inmiddels een echo gehad en alles was dik in orde! Jippie!!
Uitgerekend op 7 feb 2017.

Heeft iemand de URL van de Facebook-groep voor mij?

Groetjes

Nicole

Hoi Allemaal!

Gefeliciteerd allemaal:)

Ook ik word mama (gaan we vanuit he!) van mijn eerste kindje! We hebben er bijna 3 jaar overgedaan, maar de aanhouder wint! Gisteren zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest en hebben we onze eerste echo gehad. Wat mooi en bijzonder! Gelukkig is alles goed, ik was zo ontzettend zenuwachtig! Jullie ook?

Ik ben vreselijk misselijk: 's ochtends, maar ook vaak 's middags en 's avonds en mijn reuk: ik ruik alles wel 10 keer beter (helaas)! Ik heb een eigen restaurant en ik kan echt niet meer naast de snijmachine staan, vooral niet als er net gesneden is: moet er spontaan van kotsen! haha

Hoe is het met jullie kwaaltjes?

Liefsxx

Hoi dames,

Wat leuk om te lezen dat we met zo veel zwangeren zijn in februari 2017! Als alles goed blijft gaan, verwachten mijn man en ik ons eerste wondertje op 16 februari. Inmiddels 2 goede echo's achter de rug; 1x met 6,5 week (3,3mm groot) en 1x met 8,5 week (1,8cm groot). Aanstaande woensdag hebben we met 11 weken onze 3e echo. Mocht dat goed zijn hoop ik eindelijk wat meer van de zwangerschap te kunnen genieten, op dit moment vind ik dat toch lastig na recentelijk een missed abortion gehad te hebben. Hopelijk komen we allemaal deze onzekere periode door!

@Britt Luna: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben tussen week 6-9 weken de hele dag erg misselijk geweest. Op dit moment eigenlijk alleen nog last van vermoeidheid, zere borsten, duizeligheid en soms wat "steekjes/prikjes" in mijn buik. Alhoewel ik het prettig vind niet meer zo misselijk te zijn, maakt het mij ook weer onzeker dat het afgenomen is. Stom he?

Hallo iedereen,

na ongeveer 1,5 jaar mag ik me ook officieel bij deze groep voegen;)

ben gisteren bij de verloskundige geweest en ik zit nu 11 weken en 4 dagen vandaag.

uitgerekende datum is 10 februari 2017

aangezien ik een heel onregelmatige cyclus had( tussen 37 en 102 dagen ) was het niet erg makkelijk te berekenen wanneer in overtijd was. Gelukkig gaf mijn lichaam zelf aan dat ik misschien maar is moest gaan testen, was 3,5 week heel misselijk de hele dag door en hele gevoelige borsten. Mijn man zei na 2 weken ik weet het zeker ga maar testen! En hij had gelijk dikke vette streep haha. toen een clearblue test gehaald met wekenindicator en die gaf aan 3+ dus dat wilde zeggen minimaal 5 weken.

Nu heb ik gelukkig weinig kwaaltjes meer af en toe een bepaalde geur die me niet aanstaat maar hoef dan niet mee naar de wc te rennen.

ik lees graag mee op dit forum en ben benieuwd hoe het iedereen vergaat de komende maanden.

groetjes Manon

Hoi allemaal!

maandag naar de verloskundige geweest en ik ben nu 9 weken en 4 dagen ! Hartje klopte! Fijn om te zien! Ik ben 25 februari uitgerekend. Ik heb al 1 zoontje van 2,5 jaar. Hij snapt het nog niet zo maar is wel enthousiast over een nieuwe kamer

Terug
Bovenaan