Uitgerekend in januari 2018!

Hoi meiden,

Na een miskraam afgelopen oktober, heb ik dinsdag weer positief mogen testen! Nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Vind het erg spannend, zeker met die miskraam in m'n achterhoofd! Maar ik probeer er van te genieten & positief te blijven :) M'n uitgerekende datum zou 2 januari 2018 zijn, en ik was benieuwd of er nog meer meiden zijn die in januari een kindje mogen verwachten! Lijkt me leuk om elkaar op te hoogte te houden :)

Liefs!

Hoihoi,

gefeliciteerd!! En zeker spannend, vind ik ook bij mij. Aller eerste keer zwanger! En ook uitgerekend in januari2018, 5 januari.

inderdaad zoveel mogelijk positief blijven en van genieten!!!

liefss

Hoi hoi. Ik sluit me ook aan, gefeliciteerd allebei! Leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten.

Ik ben 7 januari uitgerekend, de clear blue gaf 2-3 aan. Dus 4-5 weken. Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.

Wel heftig een miskraam, je bent er dan inderdaad denk ik wel meer mee bezig. Ik ben eigenlijk niet bang, had ik wel een beetje verwacht maar gelukkig niet.

Ik ga denk ik morgen de verloskundige bellen en hoop dat ik al met 7 weken mag komen, en dan vertellen we het ook de ouders.  Hebben jullie al een afspraak? Hebben jullie nog leuke ideeen om het te vertellen?

Ik ga denk ik ook mee doen aan moeders voor moeders.

Ik voel eigenlijk nog niet echt wat aan mijn lichaam. Voelen jullie al iets?

Hoi, ik sluit me hier ook graag bij aan. Sinds vrijdag een postieve test, na een cyclus van 33 dagen. Dus gerekend vanaf mn menstruatie zou ik 1 januari uittgerekend zijn, haha! Ik denk zelf wel dat het een paar dagen later is door mn late eisprong. We gaan het zien.

Ik wilde eind van de week gaan bellen voor een afspraak. Dan hoef ik niet vanaf mn werk te bellen.

Hoi, ik sluit me hier ook graag bij aan. Sinds vrijdag een postieve test, na een cyclus van 33 dagen. Dus gerekend vanaf mn menstruatie zou ik 1 januari uittgerekend zijn, haha! Ik denk zelf wel dat het een paar dagen later is door mn late eisprong. We gaan het zien.
<p style="text-align: left;">Ik wilde eind van de week gaan bellen voor een afspraak. Dan hoef ik niet vanaf mn werk te bellen.</p>

Super! Gefeliciteerd! Inderdaad, leuk dat we dicht bij elkaar zitten.

Woensdag ben ik Smorgens vrij dus ga ik bellen voor een afspraak.

Ik heb een raar gevoel in mn buik hihi. Af en toe beetje buikpijn, dus maakte me al zorgen, maarja volgens internet gebeurd er alles in je lichaam nu :)

Wij willen de ouders waarschijnlijk vertellen via een fotolijstje. En de vrienden zijn we nog niet helemaal over uit.

Ik heb ook een raar gevoel hoor frummel, ook soms neigt het naar buikpijn. Als of er echt wat in zit zeg maar.

Terug
Bovenaan