Uitgerekend in januari 2018!

Hi dames,

Ten eerste, iedereen gefeliciteerd!!

Ook ik mag me er weer bij aansluiten! Vorige week positief getest!! Super blij!

Afgelopen februari was ik ook zwanger, helaas werd dit een miskraam. Was erg heftige periode, maar nu meteen weer zwanger, wij zijn zo blij!

Ik heb nu ook echt meer klachten dan de vorige keer. Erg gevoelige borsten, met vlagen misselijk en krampjes in mijn buik.

Vanmorgen al de verloskundige gebeld en we hebben ingeschat dat ik ongeveer 5 weken ben nu en uitgerekend op 1 januari.

Over 2 weken krijg ik al een echo (met 7 weken dan) om te kijken hoe ver ik ongeveer ben & dan 2 weken later weer een echo gepland voor de geruststelling.

Leuk om allemaal de ervaringen zo te delen!!

ik heb vanochtend de huisarts gebeld en mag met 2 weken bij hem komen voor een gesprekje en onderzoekje denk ik?? en dan op naar de verloskundige spannend allemaal!

ik kon dan pas vanaf dan een verloskundige zoeken werd mij verteld.

Avl volgens mij ben je dan 4 weken gewoon maar ga je de 5e week in maar tellen ze het als 4 weken. Lastig uit te leggen, maar las het ergens.

Wie weet, weet een van de andere het?

Ik ga woensdag na de dokter en gaan ze het nogmaals controleren en daarna word ik doorgestuurd na een verloskundigepraktijk :)

Ik heb rechtstreeks een afspraak bij de verloskundige gemaakt. Heb ik de vorige keer ook zo gedaan..

De verloskundige bracht mijn huisarts op de hoogte.

Maar misschien verschilt dat per regio?

En inderdaad als je 4 weken zwanger bent, ga je de 5e week in. Dus  bijvoorbeeld je bent 4 weken en 1 dag zwanger, dan zit je in je 5 e week.

Oke ik begrijp het, dankje dames!

ik heb vanmorgen gebeld naar de vk en ik mag 31 mei om een intake en echo komen. Echt lang wachten, nog 4 weken.

Zo lang kunnen wij onze mond niet houden dus we gaan het in het weekend van 12 mei vertellen aan familie.

En nu opgegeven voor moeders voor moeders.

Haha ja ik kan ook niet wachten om het onze ouders te vertellen! Mn vriend wil t vertellen met moederdag pff haha ik werk met mn ouders wel moeilijk hoor om niks te zeggen

<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd allemaal!</p>
wij zijn 1januari uitgerekend en hebben 22 mei een afspraak staan bij de VK.. ben heel benieuwd!

Hoe voelen jullie je? Heb zelf wel rommelend gevoel in Mn buik en menstruatie achtige krampen gehad vorige week. Nu gelukkig weer minder. Ook 2 dagen iets bloedverlies gehad.. dat maakt het allemaal spannend! Hoop dat alles goed mag gaan!!

Wij willen het ook met Moederdag gaan vertellen, extra cadeautje!

Terug
Bovenaan