Uitgerekend in januari 2018!

Hoi dames !

ik heb zaterdag ook positief getest en volgens mijn berekeningen ben ik op 3 januari uitgerekend als alles goed blijft gaan.

ik kan het echt nog steeds moet geloven.

Dit word onze eerste kindje als het goed gaat. Hebben jullie jullie partners al ingelicht ? Ik wil het dinsdag of woensdag gaan doen ivm dat ik een kadootje heb besteld om het te zeggen. Hoe hebben jullie het verteld ?

Leuk om te lezen dat er meerdere dames begin januari uitgerekend zijn

Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!! :)

Ik heb wel wat last van wat kwaaltjes, meer als bij m'n vorige zwangerschap, maar ik neem het graag voor lief! Mn borsten doen ontzettend zeer en ik word misselijk zodra ik iets gegeten heb. En idd wat krampjes!

Ik heb me vandaag ingeschreven bij de verloskundigenpraktijk en aangemeld voor de termijnecho. Morgen ga ik er nog even achteraan bellen of ik misschien wat eerder mag komen voor een echo, om hopelijk wat onzekerheid weg te nemen! Vandaag ook aangemeld bij moeders voor moeders.

We hebben het al aan beide ouders verteld, eigenlijk omdat we gewoon onze mond niet konden houden, haha!

Liefs

Ja die van mij weet het al.

Beetje gek gegaan eigenlijk. Afgelopen woensdag clearblue test gehaald die aantal dagen van te voren kan meten.

Had zelf gevoel dit word het niet deze maand en dan ook bevestiging dat ik met koningsdag een wijntje kon drinken. Nouuu toch echt 2 streepjes..  Ik kon het niet geloven, het komt nu steeds meer binnen en fijn gevoel!

Dus savonds verteld dat ik iets stiekems gedaan had en die test voor z'n neus gehouden.

Vandaag moest ik ongesteld worden en samen nogmaals een test gedaan(want die had ik toch nog in huis haha) Waar dus opnieuw Zwanger opstaat. *happy*

(Heel verhaal :))

Avl jaa inderdaad, als of er echt wat in zit. Zo bijzonder gevoel, iets wat ik nog nooit gevoeld heb..

<p class="MsoNormal">Vier dagen geleden moest ik ongesteld worden. Deze morgen een zwangerschapstest gedaan en ... positief. Ik vermoed dat ik ook ergens in januari zal moeten bevallen. Morgen naar de HA voor een bloedtest en dan meld ik mij definitief aan bij dit topic :) :) :)</p>

Hai dames ik heb zaterdag positief getest spannend!! (nadat ik dinsdag negatieve test had) ik nu een week overtijd zeg maar... Ik ga morgen de huisarts bellen :) ben benieuwd of het nog gecontroleerd word ofzo? Dit voor mij de eerste keer

Gefliciteerd allemaal,

iris kip, ik ga ook vandaag de huisarts bellen. Volgens mij is dat bij elke huisarts anders. Maar veel laten je zelf een vk praktijk kiezen.

Hier niet heel moeilijk want we hebben er 1 haha.

Tineke, spannend. Ben benieuwd succes!

Ik heb vandaag wat meer pijnlijk gevoel in mijn baarmoeder. En super slecht geslapen!

En misschien een hele domme vraag hoor, maar zien ze 4 weken en 1 dag nou als de 5e week of 5 weken en 1 dag als de 5de week?

Terug
Bovenaan