Uitgerekend in januari 2018!

Hoi, ik heb ook op 22 mei meer eerste echo en uitgerekend 12 januari alleen vanochtend had ik zulke erge steken en krampen, ik kon niet zitten niet staan! Geen bloed maar ik denk mn darmen.. wie heeft dit ook gehad? Het is na 2uur verminderd maar nog wel aanwezig ik dacht echt een blindedarmontsteking ofzo..

Yes dames, ik heb vandaag een vroege echo gehad en het zit op de juiste plek!! Zag ook het hartje kloppen! Mn angst voor een bbz is nu helemaal weg gelukkig.

@Houby  Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. Het kunnen je darmen zijn of je baarmoeder. Ik heb vorig jaar een bbz gehad en ik kon amper lopen van de pijn, maar had ook veel bloedverlies toen. Als je het niet vertrouwd, gewoon je huisarts bellen of verloskundige.

Ik had helaas net bruinverlies.. en nu na 2uur niks maar wel lichte krampjes maak me echt zorgen de vorige zwangerschap is 1jaar en 7mnd geleden en het heeft zo lang geduurt dat een miskraam werd en nu dit.. :(

@houby het kan de innesteling zijn en als je niet vertrouwd, morgen gewoon bellen!!

@gonstertje wat super fijn! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu?

Zijn er nog mensen die aan de fb groep toegevoegd willen worden?

vandaag Sollicitatie  gehad en wel meteen gezegd van mm zwangerschap! en gisteren mijn ouders vertelt dat ze Opa en oma worden

Terug
Bovenaan