Uitgerekend in januari 2018!

Hee,

Als eerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik voeg me ook even toe. In januari had ik na twee goeie echo's met een kloppend hartje bij 6 en 8 weken, bij de derde echo slecht nieuws gekregen dat het vruchtje gestopt was met leven.. Met de 11 weken heb ik de miskraam moeten opwekken met pillen. Dit is een tijdje best wel heftig geweest. Maar deze ochtend weer kunnen testen en deze keer weer positief^^ Dan ben ik als het goed is rond 16 januari uitgerekent. Ik vind het wel weer heel spannend, even iig de eerste weken doorkomen en dan hoop ik dat het goed blijft gaan!

Gefeliciteerd ingel90!

en heftig om te horen!  Gelukkig nu een nieuw wondertje en hopen dat alles goed gaat.

Hier net moeders voor moeders geweest. En een heel leuke omslagdoek gehad als cadeautje. En een bewaardoosje voor de test. Kon gelijk vanavond beginnen.

Wij gaan het met moederdag aan de ouders en zussen/zwagers vertellen. Echt super spannend. We hebben een fotolijstje met een waslijntje met sokjes er aan gemaakt. En daar in 7 januari 2018 en opa&oma.

Hoi allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Ik zal mezelf even voorstellen ik ben hilde 22 jaar (mijn vriend is ook 22).

Ook ik heb vandaag een positieve zw test in handen gekregen. Ontzettend blij natuurlijk, maar totaal niet aan zien komen. Ben waarschijnlijk 16 januari 2018 uitgerekend . 30 mei de eerste echo.

Ik kreeg vanaf 4 dagen voor mijn nod een beetje lichte bruine afscheiding. Dus ik dacht ja hoor wordt weer niks deze maand. Vandaag was mijn nod en ik had niet de heftige buikpijn die ik normaal bij mijn menstruatie had. Wel een wat zeurend gevoel in de buik. En wel donker bruine afscheiding met af en toe een beetje bloed. Mijn gynaecoloog zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het maar geen helder rood bloed wordt. (Liep bij de gynaecoloog omdat ik na het stoppen van de pil meer als een half jaar niet ongesteld werd).

Dus tot dat ik die eerste echo heb gehad, durf ik nog nergens op te hopen. Duimen maar  en hopen op een mooie echo:)

Liefs hilde

Hoi dames. Wat leuk weer wat nieuwe dames in de groep..

Ik mag volgende week vrijdag voor mijn eerste echo. Ik ben dan 7 weken. Heel spannend allemaal.

Ik hou jullie op de hoogte!

liefs xxxx

ps. Mijn buik is echt zo opgezet! Als ik een strak shirtje aan heb lijk ik wel 16 weken!! Stiekem best leuk maar niet handig want willen het nog even voor onszelf houden. Zelfs gewonen broeken pas ik niet meer.

Nog meer die hier last van hebben?

Hallo dames!

Mijn naam is Emma en ben 22 jaar. Ik heb vandaag ook een positieve test in mijn handen gekregen! We verwAchten ons eerste kindje. Volgens de berekeningen zou ik rond 13 januari zijn uitgerekend.

Het is allemaal nog erg onwerkelijk... Het moet nog even landen denk ik. Fijn dat ik hier met jullie mee kan babbelen, dat maakt het zwijgen hopelijk iets makkelijker. Haha.

Van kwaaltjes heb ik nog niet zo vreselijk veel last. Wel erg pijnlijke borsten, pijnscheuten in baarmoeder (ik denk van het groeien) en heb gisteren voor het eerst overgegeven.... ben wel met vlagen misselijk, vooral als ik voedsel ruik.

Groetjes!

Hey nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Januaribaby heel herkenbaar vooral aan het eind van de dag blaas ik op. Moest van het weekend een nieuwe spijkerbroek kopen (super zonde natuurlijk) maar moest ook echt een maatje groter hebben.

Sinds vandaag een beetje misselijk, maar verder weinig klachten dus mij hoor je niet klagen. Wij hebben 29 mei de eerste echo en pas daarna gaan wij heb onze familie vertellen. Vrienden pas na de 12 weken.

Wat doen jullie trouwens met sporten? Ik ben altijd een fanatieke bootcamper geweest, maar "durf" niet meer.

Terug
Bovenaan