Uitgerekend in januari

<p>Hoi, </p><p>Vanmorgen een positieve test! Als alles goes blijft gaan, ben ik dus uitgerekend in januari. Nog meer die uitgerekend zijn in januari? Wil het voorlopig nog geheim houden, maar moet er toch even met iemand over praten ?</p>

HoiHoelang ben je overtijd toen je de test deed? Ik ben nu namelijk 5 dagen overtijd, maar nog geen test gedaan.Ook een beetje bang want mijn man is namelijk gesteriliseerd en ben altijd op tijd en nu 5 dagen overtijd. Mijn jongste is 11 dus zou wel even schrikken zijn, maar wil het wel heel graag

Gewoon testen hoor! Al snap ik dat het spannend is na 11 jaar. Mijn broer is 12 jaar ouder dan mij, uit ervaring weet ik dat dit heel leuk is ?
Ik ben 2 dagen voor nod nu, dus heel pril. Wel duidelijke streep al. Heb getest omdat we allemaal feestjes hebben komende dagen ivm alcohol drinken. 
Spannend voor je! 

Spannend dames en alvast een voorzichtige gefeliciteerd, vorige jaar 22-5 had ik een positieve test in handen en vandaag is onze zoon alweer 15weken bij ons (L) 

geniet van deze bijzondere tijd

Ik heb vorige week een test gedaan en ben morgen pas 5 weken zwanger. Super onzeker want geen kwaaltjes en dat had ik 3 maanden geleden ook en toen was het vruchtzakje leeg op de echo...Ik weet niet hoe ik de komende drie weken door moet komen tot de eerste echo. Help!
@superjuffie gefeliciteerd! Hoe voel jij je? Heb je last van kwaaltjes/symptomen?

Gefeliciteerd meiden!!
Ook ik ben, als alles goed gaat, in januari uitgerekend. 
Hebben jullie al klachten? Ik heb veel krampjes en wit slijm verlies, sorry voor de details.. Verder nog niets eigenlijk.

Hi! 
Gefeliciteerd iedereen!!! Ook hier vorige week een positieve test in handen.. zou precies vandaag 5 weken zijn. Super spannend allemaal. 
8/9 Januari uitgerekend. 
Dingen waar ik last van heb is gevoelige tepels veel diarree (sorry haha) en lage rugpijn soms nog wat geborrel in m’n buik! Verder moe... maar niet misselijk! 
Liefs

Terug
Bovenaan