Uitgerekend in januari

Waitingfornr2: ik het hele zere borsten en spontane bloedneus. Verder nog niet veel. Beetje misselijk af en toe en voel wat onder in mn buik. Vergelijkbaar met mijn eerste zwangerschap. Voor mij is het ook nummer 2. Heb al een dochter van 3.

@fleurtje roos
Nee sinds een paar dagen nu... eerder geen last gehad. Ja wel toen ik m’n eisprong had ervoor of erna... ook wel een week langs last gehad van pijnlijke tepels.
Nu iets maar niet zo erg als toen hoor. Dus valt reuze mee. Ik las op een ander forum dat ook klachten komen na 8 weken dus bereid je maar voor.. ga ik hier ook doen haha! 
Had je al wel gebeld voor een echo??? En wanneer heb jij de eersts? 

Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!
@D e, ik heb direct gebeld naar de verloskundige en hebben 30 mei een afspraak. 6 juni staat de 8 weken echo gepland en 4 weken later de 12 weken. Daarnaast heb ik mij ook aangemeld BIJ moeders voor moeders...
Haha, ik wacht inderdaad geduldig af wanneer er meer symptomen komen..

hoi meiden gefeliciteerd allemaal!
Leuk om het met elkaar te delen en onderling ervaringen uit te delen!
Ik ben zwanger van de 3e nu..morgen 5 weken. Ik ben uitgerekend op 11januari. Vind het wel weer ontzettend spannend allemaal. Ik heb een dochtertje van bijna 3 en een zoontje van 1.5 nu. Dus word super druk! 
Ik had 1 dag voor me nod getest omdat ik zo'n rare smaak in me mond had en nu nog steeds. Ook ontzettend droge mond! En pijnlijke tempels idd hoef er maar naar te kijken pfff..haha. wist t meteen ik ben weer zwanger. 

Terug
Bovenaan