Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ook ik teste gisteren positief:)
clearblue geeft 2-3 weken aan, als ik zo lees moet ik daar 2 weken bij op tellen? Dus zou ik 4-5 weken in verwachting zijn.. ik heb een onregelmatige cyclus, na het stoppen met de pil na 40 dagen ongesteld geworden en toen na 51 en gisteren was het dag 43... getest omdat ik vrijdag een bruiloft heb,, en dacht ff teste of ik een wijntje kan drinken... heb trouwens afgelopen zaterdag nog een wijntje gedronken... en ben daar best onzeker over.. wat denken jullie? Srry voor de vele vragen maar er spookt zoveel door mijn hoofd... 
zoooo spannend en onwerkelijk allemaal. 
Hopen dat we allemaal snel de 12 weken voorbij zijn!! 
X

Ik ben 5 weken zwanger! Uitgerekend 8 januari als ik t goed bereken. Heel spannend. Ik heb ook niet veel kwaaltjes eigenlijk. Af en toe ben ik wat misselijk maar denk soms dat dat ook wel in mn hoofd zit. In het begin had ik ontzettende buikkramp en nu soms nog steken. Verder ben ik wel moe maar dat ben ik wel vaker haha. 
Ik heb 29 mei de 8 weken echo, zo spannend! 

Ik ben blij om te horen dat de meeste van jullie nog weinig spannende kwaaltjes hebben. Ik had bij mijn eerste zwangerschap nu al last van misselijkheid en nu niet en dat maakt me onzeker omdat ik 3 maanden geleden een missed abortion heb gehad (leeg vruchtzakje bij eerste echo) en toen ook geen symptomen had als misselijkheid. Wel last van mijn onderrug en ook wel moe. 

Leuk om hier met zn allen te kunnen kletsen dames! Zo spannend. 
@sassooo voor zover ik weet wordt de alcohol pas schadelijk na een aantal weken zwanger te zijn als de placenta af is. Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor dat ene wijntje. 
Hoe lang is iedereen bezig geweest om zwanger te worden? 

Hey meiden,
gefeliciteerd allemaal! Er is al een ander topic met nog veel meer zwangeren uitgerekend in januari. Deze heet ‘uitgerekend janauri 2019’, misschien handig om daarin verder te gaan? 

Ja dat topic heb ik idd net gevonden. Maar daar zijn ze verder gegaan met een fb pagina. Wil ik nog liever niet, omdat ik het nog even geheim wil houden. Leden zijn daar met eigen naam zichtbaar.... ben dan toch bang dat iemamd ziet dat ik lid ben geworden van die pagina ofzo...
Bij mij is het gelukt in 2e ronde na verwijderen spiraal. 

Hallo iedereen,
Ook ik ben in januari uitgerekend. Voor nu staat ie op 4 januari. 28 mei de 8 weken echo. Is onze eerste zwangerschap en super spannend allemaal! 
Verder ben ik ontzettend moe de hele tijd, misselijk en pijnlijke borsten. De misselijkheid is wel minder naar mijn gevoel maar soms weet ik ook even niet meer wat ik voel zegmaar haha. 
Ik vind het ook best eng omdat er in die eerste weken nog zoveel mis kan gaan en hoop dat geen van ons dat mee hoeft te maken. Positief blijven

@waitingfornrtwo bedankt voor je reactie, ik denk idd dat ik mij geen zorgen moet gaan maken, mijn man zegt dit ook gelukkig. Ik heb ook weining klachten.... zere borsten, kriebel in mijn buik, en eetlust is minder. Zooo dat is niet niks! Heftig hoor,,, en spannend nu voor je! We moeten er maar vanuit gaan dat het goed gaat, moeder natuur haar gang laten gaan! Maar snap je onzekerheid als het al een keer mis is gegaan.Wij zijn in het nieuwe jaar gestart, derde ronde raak!! Het is nog heel onwerkelijk. Ik ga volgende week een afspraak maken bij de vk.. hoop dat het dan wat werkelijker wordt! 

@superjuffie; dat ben ik met je eens lekker geheim houden hier, zo”n fb vindt ik te riskant, vindt het leuk zo met jullie te kletsen! 
Vinden jullie het ook moeilijk geheim te houden? Ik wil het wel van de daken schreeuwen! ?

Hi mommies to be, gefeliciteerd!!! Op 30 april had ik een positieve test in mijn handen! Over drie weken, op 2 juni, hebben wij de eerste afspraak bij de verloskundige. Super spannend!!

Terug
Bovenaan