Uitgerekend in januari

Hoi NiRoFlo,
Op 4 februari zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Jens, na een zwangerschap van 41+3. De bevalling ging heel vlot. Ik werd snachts wakker omdat ik kramp had. Toen in bad gaan liggen, waarbij de weeën al gelijk regelmatig kwamen. Toen we in het ziekenhuis kwamen, had ik al 5cm ontsluiting. Bij 7cm hebben ze mijn vliezen geprikt, waarna het helemaal snel ging. Ik ging binnen het uur naar 10cm. Wat een verademing dat ik toen mocht meepersen!! Na 3 persweeen is hij geboren! Al met al heeft het zo'n 6,5 uur geduurd? En we zijn nu een flinke jongen van 4075 gram en 53cm rijker!!?
Hij had wel in het vruchtwater gepoept, waardoor we een paar uurtjes langer moesten blijven. En zelf ben ik 1,1L bloed verloren, mede doordat mijn placenta niet wilde komen. Uiteindelijk  kreeg de Gyn m los en hoefde ik gelukkig niet naar de OK. Geen last gehad van het bloedverlies. 
Inmiddels is Jens 12 dagen oud en het gaat heel goed.  Hij groeit heel goed op mijn borstvoeding en zit sinds dinsdag weer boven zijn geboortegewicht. 
Hoe gaat t met de rest? 

Het is zo stil hier..!! ??

Jaiden is morgen alweer 12 weken! En alles gaat goed met hem. Het is een vrolijk ventje ?
Ik ben meer actief in de facebookgroep dus dit zal denk ik mijn laatste berichtje hier!
??

Terug
Bovenaan