Ik ben 20 januari bevallen met 41 weken van onze dochter Sofia Isabella. Mijn water brak met 40,5 en heb dan ook vanaf toen niet meer geslapen en weeenen gehad. Ik moest 24 uur na het breken van het vruchtwater naar het zkh en mocht daar blijven. 20 januari in de ochtend kreeg ik weeenenopwekkers en heb ze de hele dag weg mogen puffen. Om 14;00 had ik 9 cm ontsluiting en de laatste cm wilde maar niet komen om 17;00 kreeg ik een pijnpompje om te ontspannen. 20;00 10 cm ontsluiting maar geen persdrang. Om 21;00 mocht ik persen op eigen kracht zonder persdrang dit ging erg goed, maar Sofia haar hartslagje daalde waardoor de vacuumpomp gebruikt moet worden. Sofia is om 21;56 geboren?
We mogen vanochtend naar huis, Sofia had te hoge ontstekingswaarde kan zijn door de te lang gebroken vliezen, maar uit de kweek is dit niet gekomen. Wel moest ze de antibiotica van 7 dagen afmaken per infuus. Gisteravond de laatste gift en nu straks na het badderen naar huis?
papaaatje hoe gaat het nu bij jullie? Inmiddels trotse ouders?
We mogen vanochtend naar huis, Sofia had te hoge ontstekingswaarde kan zijn door de te lang gebroken vliezen, maar uit de kweek is dit niet gekomen. Wel moest ze de antibiotica van 7 dagen afmaken per infuus. Gisteravond de laatste gift en nu straks na het badderen naar huis?
papaaatje hoe gaat het nu bij jullie? Inmiddels trotse ouders?