Uitgerekend in januari

Van harte gefeliciteerd NiRoFLo en Wereldwondertje! Wat moet dat heerlijk zijn voor jullie. 
Hier inmiddels 40+1 en super rustig momenteel..Morgen strippen bij de VK. Hebben jullie hier ervaring mee? Heeft dit effect gehad? En hoe verliep het na het strippen? 
Ben benieuwd. Ik wil graag op een natuurlijke manier bevallen bij mijn VK, maar hoop dat we de bevalling een klein handje kunnen helpen d.m.v. strippen. 
Vorige week was ik erg onrustig en kon ik echt niet wachten tot die kleine zou komen. Ik merk dat ik sinds gisteren meer rust heb gevonden en het nu gewoon lekker rustig afwacht. (Oké op het strippen na dan, hehe:)
Succes iedereen die nog moet bevallen met de laatste loodjes!

Gefeliciteerd dames!
Hier nog steeds niks. Vandaag 41+1. We zijn in het ziekenhuis geweest voor een echo, hartfilmpje en gesprek met de gyno. Alles is goed. We konden wel ingeleid worden, maar medisch gezien is er geen noodzaak. Daarom hebben we nu een afspraak voor zondag. Dan zal ze ingeleid gaan worden, dus hopelijk komt de kleine eerder!
Emsie - mijn vrouw is 2x door de verloskundige gestript. Bij 40+2 en 40+4. Beide keren had ze nog geen ontsluiting.
Vandaag bij de gyno nogmaals gestript en nu had ze 2 cm ontsluiting. Fingers crossed!!

@papaatje lastig he dat lange wachten! Hopelijk is nu de 3e keer scheepsrecht en komt jullie kleine voor zondag nog! Die kans is vrij groot zo te zien. 
Succes met de laatste loodjes! Worden jullie al helemaal gek van iedereen die elke dag vraagt of de baby er al is? Haha

Het strippen dinsdag heeft geen effect gehad. Helaas!
Vandaag had mijn vrouw nog een laatste check bij de verloskundige. Ze heeft een echo gehad en volgens de verloskundige is er nog veel vruchtwater en ziet de placenta eruit als een placenta van 38 weken. Daarom is het nog veel te comfortabel voor de kleine om er nu al uit te komen. Vanochtend is ze voor de 4e keer gestript en als dat deze keer nog steeds geen effect heeft, dan zal ze echt zondag ingeleid moeten gaan worden. Fingers crossed! 
Het valt gelukkig nog mee met alle berichtjes. Veel mensen zijn nu toch een beetje terughoudend. Waar vooral ik als papa to be "last" van heb is dat ik elke ochtend weer op mijn werk verschijn. Ik ben erg blij met de afleiding, maar ik krijg wel elke ochtend te horen: nog steeds geen baby?? Van de week ging ik tussen de middag even een boodschap doen. Er was direct paniek op kantoor omdat ze dachten dat ik naar huis geroepen werd. Wel leuk om te zien hoe iedereen hier meeleeft!

@Papaatje: Jammer dat het strippen niet heeft geholpen. Had ze wel al ontsluiting?
Vandaag bij mij ook proberen te strippen. Maar ook zonder resultaat (geen ontsluiting nog). Nog even geduld dus helaas. 

@papaatje Spannend nog even zeg deze laatste dagen! Zenuwslopend ook wel lijkt me.. Ik vind het wachten ook maar niks. Ach 1 grootst voor jullie..uiterlijk maandag kunnen jullie hoogstwaarschijnlijk jullie kleintje heerlijk vasthouden. Dat zal ook wel een fijn vooruitzicht zijn. 

Ik ben nu 40+3 en heb afgesproken om zaterdag ook te beginnen met strippen. Vorige week had ik 1cm ontsluiting dus dat ik gunstig..(denk ik)
Verder heb ik ook aangegeven graag te willen wachten met inleiden tot 42weken. Hopelijk verloopt het toch allemaal op de natuurlijke manier. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van. Vorige week had ik enorm veel weeën, deze week is het al de hele week akelig rustig. 
Hopelijk gaat het voor ons allen niet lang meer duren en mogen we onze kindjes snel in de armen sluiten. Spannend!!

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)
(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)
Bevallen op 26 dec
7 jan. Abena H
(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)
Bevallen op 2 jan
11 jan. KirstenTT
(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)
Bevallen op 4 jan van Jaiden
17. Superjuffie
Bevallen op 10 jan
27 jan. Naatjuhh
(In verwachting van haar derde kindje, meisje)
Bevallen op 10 jan van Jacey Lara
24 jan. melissa-manoes
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
Bevallen op 11 jan van Alésandro
 9. Mots
Bevallen op 12 jan van Tess Leonie
20. Wereldwondertje
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
Bevallen op 16 jan van Jochem
13 jan. NiRoFlo
Bevallen op 18 jan van Fenne

10. Gebruiker10077600
13. Sassooo
14. Papaatje
24. Emsie
25. Tinatjuh
(In verwachting van haar tweede kindje)
26. xenaORthor
27. MamavaneenBeebie

@Wereldwondertje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! Hoe is het inmiddels met de borstvoeding?
De laatste dagen van januari zijn alweer aangebroken! Iedereen die nog moet bevallen heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes en de bevalling!
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties met onze dochter! Inmiddels is ze alweer een weekje oud en hebben we vandaag afscheid genomen van de kraamzorg die ons heel goed bevallen is! Kleine meid is heerlijk ontspannen en drinkt goed! Helaas zit ze nu met haar een week oud al wel aan de antibiotica vanwegen een infectie die ze waarschijnlijk opgelopen heeft door bacterien van de navelstreng.

Van harte gefeliciteerd met de newborns!

Hier is Jaiden alweer ruim 3 weekjes. Echt genieten en wat een zoet ventje is het ^_^
Ik ben na 3 weken gestopt met bv geven. T ging niet lekker met mijn lichaam om een goede houding te vinden en moest gebruik maken van een tepelhoedje wat ik erg vervelend vond. Jaiden dronk ook niet genoeg bij mij en was in de 2e week niks aangekomen. Ik wilde graag weten wat hij binnen kreeg dus was ik begonnen met kolven en dat via het flesje geven en af en toe een flesje kunstvoeding. Weer gewogen en hij was 225 gram aangekomen (gelukkig) heb toen bij het cb besproken hoe of wat en eigenlijk besloten om te stoppen met bv geven. Wat was ik opgelucht. T gaat nu ook goed met hem en hij slaapt lekker door. Wel heefty last van krampjes maar hij zet het niet op 'van streek zijn huilen' hij kan ze goed verdragen maar tis wel zielig om te zien. 
Met mij gaat het ook wel goed. Ik voel vooral de binnenkant van de wond erg goed trekken op het moment en van de snee zelf voel ik niks gelukkig. Met de fibro is het te doen nu. Voel wel weer goed de spieren rondom mijn bekken en verder de houding aan de comode om hem aan te kleden is helemaal k*t voor mijn rug en helaas doen mijn polsen ook nog steeds erg zeer.
Ik ben in totaal (start gewicht zwangerschap en nu) 8 kilo afgevallen. Hoop dat ik het zo kan houden ??
Voor degene die nog moeten bevallen. Heel veel succes! ❤  

Terug
Bovenaan