Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Hallo,

Allemaal van harte gefeliciteerd!!!!!!
Ik ben wel heel voorbarig dat ik mij nu al hier aanmeld maar heb het gevoel dat het goed gaat komen!!!!
Heb nl. vanmorgen een test gedaan en had een dun streepje......
ik moest gisteren ongi worden.

Dus bij deze!!!!!
Ik ben kim ben 22 juli uitgerekend van ons tweede kindje en zwanger geraakt met de tweede ronde!

geniet allemaal lekker en hopelijk kunnen we veel van elkaar leren!!!

xxx

Hallo allemaal

en geleliciteerd met jullie aankomde gezinsuitbreiding.
Mag ik me aan jullie lijst toevoegen???
Mijn naam is anouk moeder van een 3 jarige zoon en zwanger van nummer 2.
Eerste ronde meteen raak weet nog niet precies hoe lang en de uitgerekende datu is ook niet precies bekend maar juli 2009 staat vast.

veel plezier allemaal
groetjes anouk

Hoi allemaal,

Ook ik ben in juli uitgerekend. 16 juli 2009.
Het wordt het 3e kindje. 17 december de 1e echo spannend!!
Alleen even een vraagje, het is dat de test positief is maar verder voel ik me niet zwanger, zijn er meer??
Soms maakt me dat onzeker of alles wel goed is. Het is natuurlijk nog vroeg in de zwangerschap.

Hallo meiden ik wil me ook toevoegen bij het forum. Als alles goed gaat zou ik volgens de internet berekening 10 juli uitgerekend.
Ben Mariska, 28 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje. Heb een dochter van bijna 2.
Nu al in de 2e ronde zwanger, nog erg onwerkelijk omdat het bij de eerste wel een tijdje geduurt heeft.

Vind het erg leuk hier mee te kletsen.

Voel me nog erg goed, niet misselijk, misschien iets moeier, maar ook niet heel erg.Iets vollere borsten. Dus als het zo doorgaat geen klagen. Was bij   mijn dochter namelijk erg misselijk.
Heb de 24e een afspraak bij de gyn, ivm dat ik een afwijking aan mijn baarmoeder hebt. Dus ben erg benieuwd en dan kijken hoever ik echt ben. Kan die dagen wel voorbij draaien voor het de 24e is. Nou tot gauw

ey lieve meiden van eerst van harte met jullie zwangerschap.
ik kan het nog niet echt geloven maar ik mag me ook bij jullie voegen

ik ben nl 16 juli uitgerekend

ik ben nelle 25 jaar en voor de tweede keer zwanger voor een eerste kindje

ik heb dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en daarbij is ook mijn eileider verwijderd bij elk pijntje of iets ben ik vrij onzeker.
ben vandaag naar de gyn geweest om dat ik aanhoudende steken had en het toch niet vertrouwde maar naar een inwendige echo bleek er een vruchtzakje IN mijn baarmoeder te zitten van 11 mm en ben dan dus 5 weken en 2 dagen zwanger. maar het is nog pril dus we gaan proberen te genieten.

liefs Nelle

Hoi meiden,

Vandaag ben ik precies 6 weken zwanger. Ik sta al op de lijst toegevoegd, dus ontzettend leuk!

Ik ben best een beetje onzeker omdat ik niet echt veel zwangerschapsklachten heb. Ben wel moe, slaap heel vroeg en mijn borsten zijn een beetje gespannen. Maar de pijnlijke borsten verdwijnen zo nu en dan ook weer helemaal. De hele dag zit ik te voelen of ze nog wel een beetje pijn doen. Ik word gek van mezelf hiermee.

Verder ben ik ook niet misselijk. Ik hoop echt dat er meer "kwaaltjes" komen, voor mij meer een bevestiging dat ik zwanger ben. Wel heb ik af en toe wat buikkrampen en vannacht had ik de hele tijd steekjes onder in mijn buik.

Herkent iemand dit verhaal die ongeveer even ver is?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Esther

heey allemaal!

ik zou me ook graag bij jullie willen voegen! het is nog erg vroeg en nieuw allemaal, maar na een aantal testen met een licht streepje en vanmorgen een met een duidelijke streep lijkt het er toch echt op dat ik zwanger ben  al is het op dit moment nog erg onwerkelijk allemaal, het voelt al super.
ben 24 jaar, en het is ons eerste kindje. allemaal dus nog heel nieuw voor ons. volgens alle berekeningen zou ik de 22e van juli uitgerekend moeten zijn. aangezien het nog heel vroeg is vind ik het heel spannend of alles ook goed blijft gaan zo die eerste maanden. en  ook mede om wat ik hier meer lees ik nog niet last heb van alle  zwangerschapskwaaltjes. wel fijn om te lezen dat ik niet    de enige ben, en dat dit dus niet heel vreemd is. wel ben ik heel moe de afgelopen tijd, en hou ik mezelf voor dat mn borsten gevoeliger zijn dan anders, maar andere momenten voelt dit juist weer niet zo. hopen dat ik er binnenkort meer van ga voelen, dan begint het ook wat meer te leven denk ik..
lijkt me in elk geval leuk om hier met jullie ervaringen te delen en elkaar te ondersteunen. we zitten toch allemaal ongeveer in dezelfde periode, dus kunnen het allemaal mooi vergelijken.
iedereen in elk geval nog gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen!

Liefs Zoë

Terug
Bovenaan