Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Dag allemaal,

Ook ik wil me graag toevoegen. Ik weet nog niet zo lang dat ik in verwachting ben maar volgens onze berekingen rond 18 juli uitgerekend. Spannend. Ben in verwachting van de tweede en kijk erg uit naar deze zwangerschap. Voel me op zich goed alleen merk dat mijn buik overuren maakt. Het trekt behoorlijk in de baarmoeder. Af en toe een steekje. Herkend iemand dit???

Ik wil het ook graag van de daken schreeuwen en herken het gevoel van dat het lastig is om je stil te houden. Wij hebben besloten om nog even twee weken te wachten en het even een plek te geven voor ons zelf. En dan vertellen we het aan onze ouders en naaste vrienden. Zal moeilijk zijn maar we gaan het proberen.

Jullie veel succes en tot schrijfs

Wat leuk al die juli zwangeren!! Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

Maandag is mijn eerste test, de bloedtest wel spannend, ook al heb ik het allemaal al gedaan, toch wel weer benieuwd of alles nou goed is.. Lijkt me wel, partner is niet veranderd dus lijkt me dat alles gewoon goed gaat!

Het lijstje juli wordt nu toch wel lang, het wordt tijd voor een juli forum, dan kunnen we ook andere onderwerpen aansnijden en vragen stellen, zonder dat deze forum helemaal volgepropt wordt..

Groetjes Claudia

Hoi meiden ,

Ik ben ook zwanger!!!!!!

Ik ben zover ik nu weet op 20 juli uitgerekend moet nog gaan voor de 1e echo.

heb al een zoontje van 3 jaar, zijn al een tijdje bezig kreeg al stress omdat het niet zo snel ging als bij de 1e maar gister kwamen de verlossende 2 roze streepjes dan eindelijk.

groetjes kirsten

Hallo zwangere dames, was hier stiekem even aan het spieken en hopelijk kom ik hier ook bij. Ben onregelmatig ongesteld en heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar ik heb nog hoop. Ik ben 29 em het wordt ons 3e kindje. Lijkt me erg leuk weer!! Ze zijn 1 en bijna 3.
Hou oud zijn jullie kindjes?

Nou dames, geniet van de zwangerschap!

Liefs  Tes

Hi Esther,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor je berichtje! Heb inderdaad op het gebied van zwangerschappen alleen maar nare tijden meegemaakt. Hoop dan echt dat het nu wel goed gaat. Maar ja, gewoon positief proberen blijven te denken en vooral niet teveel stressen al hoewel dat voor mij wel lastig is. Voor jou misschien ook wel gezien jou 2 miskramen. Fingers crossed in elk geval !! Ben afgelopen week naar de gynacoloog geweest en daaruit bleek dat ik nu 5 weken zwanger ben. Probeer het in elk geval zo lang mogelijk voor mij te houden alhoewel het best moeilijk is. Ben zo blij!!!

Spreek je gauw op het forum.

Liefs,

Noell

Lieve dames,

Kan iemand mij misschien ook toevoegen? Ook mij lukt het niet :-(

Mijn naam is Noell, ben 27 jaar en kom uit Den Haag. Dit is mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje (dochtertje Beau Jolie is helaas bij mijn eerste zwangerschap in 2006 met 26 weken overleden wegens het Hellp syndroom- erntige zwangerschapsvergiftiging.)   Voor ons is het ronde nummer 10.

Alvast bedankt!!

Liefs,
Noell

hallo dames,

Ook ik heb een positieve test gehad, ben nu zo'n 4 weken en 6 dagen zwanger denk ik. mijn borsten zijn enorm gegroeid en ben af en toe misselijk. Last van maagzuur, hoofdpijn, moeheid en 'buikpijn' heb ik ook.
Wij hebben in April 08 een miskraam gehad bij 12 weken en zitten nu dus erg in spanning. Ik krijg met 6a7 weken een echo maar moet daar nog voor bellen.
Vind het fijn om tegen iemand te zeggen dat ik zwanger ben, alleen mijn partner en beste vriendin weten het, vanwege de eerdere miskraam willen we even wachten.
En ik vind het heeeeel moeilijk om mn mond te houden..

Hoi allemaal!

Mag ik me ook toevoegen?!  Ik ben Linda 23 jaar en ik kom uit Rotterdam. En nu 7.2 weken zwanger van de tweede. Ik heb al een dochtertje Lara van 15 maanden!

Tot nu toe gaat alles lekker! Iets te lekker zelfs.. bij Lara had ik ontzettend buikpijn.. groeien van de baarmoeder.. en nu heb ik dat niet.. dus de angst zit er eigenlijk ook wel goed in dat er iets mis zou zijn.. nog meer mama's (to be) die dat ook herkennen?

Verder kwaaltjes zijn dat ik sneller honger heb.. heel af en toe een duizelig gevoel heb en dat ik vaker moet niezen  nou weet ik niet zeker of dat laatste er ook bij hoort.. maar heb geen last van verkoudheid of iets dergelijks

Leuk dat hier al zoveel actieviteit is.. op het babyinfo forum is het nog een stuk rustiger! Nog meer mama's uit Rotterdam of omgeving?

Groetjes Linda!

Terug
Bovenaan