Hallo meiden,
Nou heb gister een grote schrik gehad! Kwam thuis van werk en ik moest effe naar de toillet, ik doe mee aan moeders voor moeders dus ik plaste in een opvangbeker en wil het overgieten en zie dat er dikke stolsels bij zaten!! Heb 2 miskramen gehad dus de schrik zat er goed in. Gelijk de verloskundige gebeld en die was heel erg bekwaam en gerustellend en vond dat ik gelijk mocht langskomen, ( dat op een zaterdagavond) Na een kwartiertje lag ik al op de bank, eerst via de buitenkant en hij had gezegd dat ie eerst keek en daarna zou zeggen of het goed was of niet. Nou hij zag niet veel, dus wou het inwendig proberen, jaah dat zat een vruchtzakje zag ik zelf, zoeken zoeken om iets te vinden, jaah volgens mij zie ik wat, zie ik dat goed...... tik tik tik tik. Nou meissie mag je feliciteren en hartje klopt!!! foei, zweet brak me alle kanten op, omdat ik erg onregelmatig was en niet weet hoe ver ik was en het frummeltje zo klein was schat hij het op 6 weken, 2 december nog eens een echo en het kan dan best wel zijn dat het 1 week verder is. HIj stelde me gerust dat de kans nu nog 5% was op een miskraam, normaal 20 procent. Dat was me het avondje wel maar ik weet nu dat mijn frummeltje het doet en de stolsels waren waarschijnlijk oud bloed.
Liefs Esther