Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

En Esther,

Natuurlijk heel veel sterkte toegewenst bij het verlies van je kindje - dat zijn heel ontoereikende woorden, maar wel van harte gemeend. Ik hoop dat het je inderdaad gegund is om heel binnenkort een gezond kindje op de wereld te zetten.

Miriam

@ Esther

Wat naar voor jullie! Veel op dit forum zullen de echo nog krijgen (ik ook, maandag naar vk) en dat is toch een heel spannend moment. Ik vind het echt heel rot en hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en snel een gezond, mooi en lief kindje mogen verwachten!

Sterkte!

Marisa

hoi

ik ben nu net 6 weken zwanger van de eertse ben 24 jaar en erg blij met het leuke nieuws. ik ben wel erg benieuwd naar de eerste eggo.
ik voel me gelukig aardig goed wel moe. maar nog minimaal misselijk.

julli ook allamaal gefelicitterd met julli zwangerschap.
ik ben 18 juli uitgerekend.

Hoi allemaal..

Ik weet pas dat ik in verwachting ben.( middels een testje). Als alles goed gaat ben ik ( volgens de berekening hier op de site) 24 juli uitgerekend..

Gister hebben we t mijn ouders verteld.. Die vinden t super!

15 december de eerste afspraak bij de verloskundige.. Ben wel benieuwd of zij ook op diezelfde datum uit komt..

Gr. annemarie

Hallo meiden,
Nou heb gister een grote schrik  gehad! Kwam thuis van werk en ik moest effe naar de toillet, ik doe mee aan moeders voor moeders dus ik plaste in   een opvangbeker en wil het overgieten en zie dat er dikke stolsels bij zaten!! Heb 2 miskramen gehad dus de schrik zat er goed in. Gelijk de verloskundige gebeld en die was heel erg bekwaam en gerustellend en vond dat ik gelijk mocht langskomen, ( dat op een zaterdagavond) Na een kwartiertje lag ik al op de bank, eerst via de buitenkant en hij had gezegd dat ie eerst keek en daarna zou zeggen of het goed was of niet. Nou hij zag niet veel, dus wou het inwendig proberen, jaah dat zat een vruchtzakje zag ik zelf, zoeken zoeken om iets te vinden, jaah volgens mij zie ik wat, zie ik dat goed...... tik tik tik tik. Nou meissie mag je feliciteren en hartje klopt!!! foei, zweet brak me alle kanten op, omdat ik erg onregelmatig was en niet weet hoe ver ik was en het frummeltje zo klein was schat hij het op 6 weken, 2 december nog eens een echo en het kan dan best wel zijn dat het 1 week verder is. HIj stelde me gerust dat de kans nu nog 5% was op een miskraam, normaal 20 procent. Dat was me het avondje wel maar ik weet nu dat mijn frummeltje het doet en de stolsels waren waarschijnlijk oud bloed.

Liefs Esther

Hoi
Ook ik mag me een van de gelukkige noemen!!
Eerste keer zwanger en oh wat vind ik het spannend en eng allemaal.
Heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige op 3 december.
Uitgerekende datum is 14 juli.
Voel me goed, erg moe en wat buikpijn en gevoelige borsten maar is allemaal goed te doen.
Groetjes Tineke

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2
3 juli

Sannie
33
3e
3
3 juli

Julimam09
25
2e

3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1
6 juli

Alicia
19
1e
2
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2
7 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liss
24
1e

10 juli
Kimmaya           21                   2e                                                       16 juli

16 juli zegt de verloskundige ik denk dat ik al een paar weken verder ben maar we zullen zien
over 6 weken de echo.

Groetjes Kimmaya

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e