Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Ik wil even reageren op happy. Ik wil niet negatief zijn, maar de kans is inderdaad groot dat het niet goed gaat. Je zegt zelf al dat alle zwangerschapskwalen weg zijn.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad en had dat ook. Eerst deden mijn borsten zeer, maar toen ik bloedverlies kreeg en krampen voelde ik alles uit mijn lichaam vertrekken.
En waren alle klachten verdwenen. Ik heb destijds wel een curretage gehad en heeft dat als prettig ervaren, anders kon ik 2 weken wachten tot het er zelf een keer uitkwam en dat zag ik niet zitten.
Ik was toen 7 weken en 5 dagen zwanger.
Succes met je beslissing.

Misschien een beetje hak op de tak, maar voor de rest alles goed. Alleen zo moe zo moe, maar niet klagen maar dragen. Ga zo denk ik nog even op de bank liggen, mijn dochter lig ook te slapen.

Nou happy succes

Ha meiden,

Zwangeren onder ons: van harte!. Helaas lees ik ook iets minder leuke verhalen ... sterkte.

Ik zal mij even kort voorstellen: Ik ben Suus, 34 jaar, mama van een zoontje van 3 en ik ben nu bijna 6 weken zwanger en als het goed is 20 juli uitgerekend (zwanger in ronde 3). Ik ben super blij met deze zwangerschap, maar heb sinds een paar dagen wel vreselijk last van misselijkheid. Weet niet wat me overkomt. Dat herken ik helemaal niet van mijn eerste zwangerschap. Toen af en toe en beetje misselijk als ik wakker werd, maar dat was niets vergeleken bij wat ik nu voel.

Zoals jullie zien is het   nog super vroeg als ik dit schrijf (5.45 uur in de ochtend). Ben al sinds 4 uur wakker, omdat ik zo misselijk ben. Voel me echt beroerd. Wordt al een paar dagen achter elkaar rond 4 uur wakker en kan dan echt niet meer slapen. Jullie begrijpen dat ik ondertussen ook echt wel heel moe ben. Ik weet het, ik mag niet klagen, want het hoort er allemaal bij, maar ik schrijf het toch even van mij af. Hopelijk duren deze klachten niet al te lang, want het lijkt nu net of ik ziek, grieperig, ben en dat kost zoveel energie. Ben dit nu al zat en dan denk ik aan al die meiden die dit al maanden lang hebben. Hopelijk is dat bij mij niet het geval.

Herkennen jullie dit? Hebben jullie tips tegen de misselijkheid? Er ligt al een rol kaakjes naast mijn bed + een glas drinken, maar dat helpt niet echt. Heb ook van die polsbandjes om die ook helpen tegen reisziekte, want op de verpakking staat dat het ook helpt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Maar merk er nog niet veel van.

Ga maar weer even op bed liggen nu. Heb namelijk al een was opgevouwen  en de vaatwasser uitgeruimd ...

Liefs Suus

P.S. Sorry dat ik zo ongezellig dit topic kom binnenvallen ....

Hallo dames,

Ik wil me ook even voorstellen! Ik ben nu 5 weken zwanger, en 25 juli uitgerekend! Het wordt ons 1e kindje en ik ben 21 jaar! We waren er absoluut niet mee bezig dus was een complete verassing! Ik heb eigen nog niet veel last van kwaaltjes, alleen wat sneller moe en buikkrampen! Half december is de 1e afspraak bij vk en 2 januari de 1e echo! Kan echt niet wachten tot het zover is want dan krijg ik voor mijn gevoel pas een echte bevestiging!

Iedereen succes!

Liefs

Hey juli-meiden,
Mag ik er ook nog bij?
Ik had gisteren een pos. zwangerschapstest in handen.
Mijn dochtertje is bijna 9 maanden en we hebben 2 weken geleden van de gyn te horen gekregen dat mijn keizersnede volledig genezen was en dat we weer mochten starten. Hij gaf ook nog letterlijk te verstaan dat ik die dag heel vruchtbaar was, en hij zei met een knipoog, dus vanavond een babietje maken he. en kijk eens, twee weken erna heb ik een positieve test in handen.
Dit zal wel een slag in het gezicht zijn voor de meiden die moeite hebben om zwanger te worden, maar ik vertel dit echt niet om jullie te jennen. Ik weet uit ervaring maar al te goed dat die positieve test nog niets betekend.
Mijn eerste zwangerschap is spijtig genoeg geeindigd in een miskraam. Mijn tweede zwangerschap heeft de volle 9 maanden een probleemzwangerschap geweest, met veel bloedverlies. Uiteindelijk is mijn prachtig dochtertje geboren met de keizersnee. Maar het leek heel vaak dat ik ook haar ging verliezen. Nu wil mijn man het nog aan niemand vertellen, want het kan nog steeds misgaan. Maar hij verwerkt zoiets liever in stilte, terwijl ik de steun van vrienden en familie hard kan gebruiken mocht het misgaan. Maar we zien wel.
Volgende week woensdag afspraak bij gyn, en dan al eens kijken hoe het ervoor staat.
Ik mag door medische problemen gelukkig vaker komen dan bij een gewone zwangerschap. Langs de ene kant goed voor mijn gemoedsrust, maar langs de andere kant weet je dan ook dat je meer kans hebt dat er iets misgaat
Maar ik ga niet klagen want god heeft ons al gezegend met een fantastische meid.
Ik wens jullie allemaal veel geluk, en sterkte aan de meiden die het zwaar hebben.
Sorry voor mijn lange eerste bericht
knuffels sita

hallo allemaal,

Helaas kan ik weer van de lijst afgehaald worden. Vandaag heb ik een echo gehad bij 7 weken en daar bleek het hartje niet te kloppen. Via een inwendige echo moet dat toch echt het geval zijn en het is nu over en uit met deze zwangerschap. Begin van de week gaven ze ons nog 50% kans dat het goed zou komen, maar nu niet meer. Mijn HCG waarde is echter nog ruim 21000 en dat is conform de 7 weken zwangerschap. Volgens mijn arts zal mijn lichaam het niet snel afstoten en moet ik nu gaan nadenken over een curettage.

Jullie begrijpen het wel; een super emotionele dag voor ons. Onze droom waar we al jarenlang via de medische molen mee bezig zijn klapt dan uit elkaar. We waren zo trots 2 weken geleden bij een positieve test. En toch is het mis gegaan...

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en ik hoop dat ik over een paar maanden mezelf weer op deze site mag melden.

Groetjes,
Esther

Hoi allemaal,

mag ik ook lekker met jullie mee kletsen?
Ik ben 24 jaar en in de 2e ronde had ik afgelopen woensdag een positieve zwangerschapstest!!!!  Ik ben morgen 6 weken zwanger.
En op 21 juli 2009 uitgerekend.

Ik heb niet echt heel veel klachten alleen sávonds wat misselijk en een raar gevoel in mijn buik. En ik kan als ik dat wil wel de hele dag slapen/luieren.

In ieder geval iedereen heel veel succes en een hele voor spoedige zwangerschap

x snoopy

Hallo Allemaal,

Ten eerste een ieder gefeliciteerd!
Voor diegene met minder leuke ervaringen op dit moment, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, blijf volhouden!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Lin en ben nu bijna 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik heb al een kindje  van 2 jaar. 20 juli is mijn uitgerekende datum volgens internetberekening. Ik sluit me graag aan bij jullie forum.

@ Suusmama: Vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik herken dit enorm vanuit mijn vorige zwangerschap, ben toen echt heel erg ziek geweest. Viel in het begin ruim 10 kilo af door het vele spugen. Klinkt stom, maar mijn ervaring is dat  rust en ontspanning en je er aan overgeven, letterlijk en figuurlijk het meest helpt. Zo lang je vecht tegen het misselijk zijn wordt het alleen maar erger.
Er bestaan wel van vsm tabletjes tegen de misselijkheid die onschuldig zijn tijdens de zwangerschap. Tevens heb ik toen ook accupunctuur gedaan. Deze middelen hebben bij mij uiteindelijk niet veel geholpen, maar misschien heb jij er wel baad bij. Als dit niet helpt kun je je huisarts ook nog vragen om medicatie tegen de misselijkheid of andere opties. Let er op dat je niet uitdroogt. Trek tijdig aan de bel als het de spuigaten uit gaat lopen. Een infuus in het ziekenhuis kan je dan binnen korte tijd weer een stuk beter laten voelen.
Een positief puntje: er wordt vaak gezegd dat misselijk zijn meestal een goed teken is! (Hetgeen niet betekend dat het niet goed is als je niet misselijk bent, evenals dat het ook niet betekend dat het gegarandeerd allemaal goed zal gaan. Die garantie heb je nooit. Blijft altijd een spannende tijd.)
Heel veel sterkte! Hoop dat je er iets mee kunt.

Groetjes Lin.

Hoi Suus,

Inderdaad balen die misselijkheid! Weet je wat het misschien ook zou kunnen zijn? Bij ons in de regio (kop van Noord-Holland) gaat het Noro-virus rond, en daar krijg je gigantische buikgriep van. Misschien heb jij pech en zo'n virus opgeduikeld? En omdat je zwanger bent is je weerstand natuurlijk ook wat lager... Hoe dan ook, ik hoop voor je dat het snel weer over gaat! Veel sterkte,

Miriam

Terug
Bovenaan