Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Geniet er vooral van want het gaat enorm snel!

Bloempje (31 wk zwanger)

Happy,

Wat balen die onzekerheid, maar ik zou geen curretage doen. Het komt regelmatig voor dat je korter zwanger bent dan je denkt en jij bent nog maar 7,5 week en soms is er dan geen hartactie te zien omdat je gewoon korter bent. Ik zou afwachten, hoe spannend ook, maar een nieuwe echo rond 9/10 weken moet meer zekerheid bieden. Dan zou je wel een hartje moeten zien kloppen.
Enne .... mijn nicht heeft precies hetzelfde gehad. Ze voelde zich niet zwanger en ze konden geen hartje zien. Maar 2,5 week later dus mooi wel. Zij heeft nu een gezonde zoon. Ze was gewoon korter zwanger. Dus geen curretage en gewoon afwachten. Het kan altijd nog!
Ik snap de vk ook niet. Zij moet dit toch weten.

Liefs bloempje

Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben Wendy en ik ben 27. Ik heb vorige week de test gedaan en ik ben zwanger!!!!!! Ik ben 16 juli uitgerekend. Het wordt het eerste kindje van mij en mijn man. Ik ben super blij, maar het is nog wel erg onwerkelijk. Ik ben nu net 4 weken zwanger, maar ik ben nu al ontzettend moe. Verder heb ik gelukkig nog nergens last van. We willen het nog niemand vertellen, maar ik zou het wel van de daken willen schreeuwen. Nu moet ik gaan uitzoeken wat ik nu moet doen. Wanneer moet ik een afspraak maken met de verloskundige? Ik leef nu in een soort roes, maar het is een heerlijk gevoel

Dag allemaal,
Ben ook 6 weken zwanger!!! Uitgerekend op 22 juli van ons derde kindje. Zat tot vanmorgen op een enorme roze wolk, maar werd wakker met een bloeding en die duurt al de hele dag. Uiteraard kan de vk er nog niks over zeggen. Volg wk een echo. Zo maakt de roze wolk opeens plaats voor enorme onzekerheid....
Heeft iemand van jullie ervaring met helder bloedverlies (echt de hele dag)? Ik hoop zo dat het morgen over is en dat de echo nog goed nieuws laat zien....

Happy, als ik je advies mag geven, ik zou ook nog maar even wachten, je weet maar nooit. Sterkte.

O ja, ik vergeet nog te zeggen dat het bij ons de 4e ronde raak was.

Groetjes Wendy

hoi wendy

Gefeliciteerd meid!!!
hartstikke leuk, wat spannend allemaal he..
Gelukkig kun je heel veel info op internet vinden!

De eerste afspraak maken ligt nogal verschillend per verloskundige/huisarts.
Bij die van ons is het gebruikelijk dat de 1e afspraak is als je tussen
6 en 8 weken zwanger bent.. maar sommige doen het pas rond 10 weken omdat er dan meer kans is om hartje te zien etc.
Dus .. ik zou gewoon even bellen en vragen!

Succes enne.. geniet ervan! Het is zo weer voorbij,
ze lijken lang die 9 maanden maar ze vliegen!

Hai Wendy L81,

Wat leuk zeg dat je ook 16 juli uitgerekend bent!!! Ik ook, dus we zijn nu even ver.
Volgens mij kan ik je wel blij maken, want we zijn vandaag precies 6 weken zwanger en geen 4 zoals jij dacht!

Dat scheelt mooi weer 2 weken

Voor alle andere meiden: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Voor Happy: Heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt!

Groetjes mamajo

Ik sluit me ook aan. Ik hoop trouwens dat het Juli forum er snel op zal staan, dat is een stuk overzichtelijker!

Ik ben +/- 12 Juli uitgerekend. Dit is ons 2e kindje en de 1e ronde.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan