Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Hallo allemaal,
Heb vanochtend voor de 3e keer een test gedaan en eindelijk was het hartstikke duidelijk: ZWANGER. Zaterdag en zondag ook getest maar toen steeds een heel vaag 2e streepje en nu eindelijk, super duidelijk. Zal me even voorstellen: ben sproet, 35 jaar en zwanger van de 3e. Volgens het schema ben ik 4 juli uitgerekend. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor een verwijsbrief naar gyn. Tijdens mijn vorige zwangerschap (2ling) kreeg ik een miskraam van mijn 2e kindje. Daarom moet ik eerst naar de gyn en daarna hopelijk weer gewoon naar de verloskundige. Ik hoop dat we hier gezellig kunnen kletsen en informatie kunnen uitwisselen. Doeg.  

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2
3 juli

Sannie
33
3e
3
3 juli

Julimam09
25
2e

3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1
6 juli

Alicia
19
1e
2
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2
7 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liss
24
1e

10 juli

Zo weer ff bijgewerkt!

Hebben jullie het ook zo koud?

Groetjes Sannie

Heey meiden

Wil jullie even allemaal feliciteren!
Ik was namelijk dit jaar uitgerekend in juli, is uiteindelijk iets anders gelopen..
Ben namelijk al 15 juni bevallen(6 wk te vroeg) maar heb een heerlijke knul en het gaat allemaal erg goed.
Maar wat gaat de tijd toch snel, nu alweer een juli 2009 topic.
Maar geniet lekker van je zwangerschap, want het is zo voorbij hoor.
Mijn mannetje is alweer 4,5 maand, dus de tijd vliegt.
Succes!

xx Patries mama van Celeno 15-06-08

Hallo,

wat zijn er al veel juli zwangeren, gezellig. Hopelijk gaan we allemaal een onbezorgde en geweldige zwnagerschap tegemoed.
Iedereen van harte gefeliciteerd en lekker genieten!

@Sanny: Ook ik heb het ontzettend koud, vooral mijn voeten willen maar niet warm worden Verder ben ik behoorlijk moe, als het hierbij blijft mag ik in mijn handjes knijpen.

@ Patricia: De tijd vliegt zeker en een zwangerschap duurt ook zo lang. Geniet lekker van je kleine mannetje voor je er erg in hebt kruipt hij het huis door.

groetjes Pukkie

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2e
3 juli

Sannie
33
3e
3e
3 juli

Julimam09
25
2e

3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1e
6 juli

Alicia
19
1e
2e
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2e
7 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liss
24
1e
5e
10 juli

hallo allemaal,

mag ik me ook toevoegen aan dit topic? heb woensdag en vanochtend positief getest. gisteren was mijn NOD. ga zo nog een setje testen kopen om het zeker te weten maar ok volgens mij is het zover! ik ben 31 en dit is ons eerste kindje. t was in de 3e ronde raak. heb de huisarts en verloskundige nog niet gesproken maar volgens de menstruatiekalender zou ik wrs rond 12 juli uitgerekend zijn.

vinnut nog wel erg spannend hoor. had gisteravond een beetje rose op t wcpapiertje maar geloof dat dit normaal is of niet? pff zal blij zijn als k een eindje op weg ben... o en heb t steenkoud de hele tijd!

liefs mary

Hallo allemaal..

Ik zit even met een dilemma..
Hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Mijn beste vriendin is nu op de helft van haar zwangerschap.(23 wkn).
Ze vragen de hele tijd wanneer wij eens zwanger worden..
Hun hebben het eind Juli verteld.. Ik had het nog helemaal niet verwacht dat ze zwanger zou zijn.. Wij waren toen net een maand bezig..

Heb vorige week dus positief getest en ben nu dus nog maar 5 weken.. Gister waren ze op bezoek en vragen dan de hele tijd van die rare vragen.. ik zou het het liefste vertellen maar toch willen we wachten tot de 11 - 12 weken..

Wat moet ik nou doen en anders wat moet ik antwoorden??
Ik zeg maar de hele tijd dat het onze tijd nog niet is en dat we het eerst allemaal op de rij moeten hebben.. Maar ik kan dat toch niet iedere keer vol blijven houden..

Owwww wat moet ik nou..
Ik ben zzzzoooooooooooooooo blij dat ik zwanger ben.. Waarom moet dat zolang duren voordat je het tegen iemand mag vertellen??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om het uit te zingen tot 11-12 weken...
Alvast bedankt...

Liefs xxxxxxxx Mayka

Als je zwanger bent wil je het het liefst van de daken schreeuwen maar aan de andere kant ben je bang dat er iets mis gaat. Ik heb het verteld aan hele goede vrienden die beloven het voor zich te houden maar waar ik wel af en toe mijn hart kan luchten. Stel dat er iets zou misgaan heb je ook weer steun van dezelfde mensen omdat ze al wisten dat je zwanger was. Je moet het aan iemand kwijt ze zien toch wel dat je hoofd er niet bij is als je samen bent omdat je aan het dromen bent over je toekomstige kind. Gewoon aan mensen vertellen die je kunt vertrouwen en waar je zeker steun bij kunt vinden. Groetjes en hoop dat je er wat aan hebt.

Terug
Bovenaan