Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Hoi allemaal,
Het wordt hier steeds drukker, wat leuk! Gefeliciteerd allemaal.
Ik heb inmiddels een afspraak bij de vk op 20 november, spannend. Wel jammer dat je dan nog geen hartje kan horen.
Ook ik heb het nog aan niemand verteld dat ik zwanger ben. Als mijn beste vriendin er naar zou vragen zou ik het denk ik vertellen hoor. Ik denk dat sommige mensen het ook wel aan me gaan zien, want ik krijg weer volop puistjes en pukkeltjes in m ´n gezicht.
Verder alleen steken in mijn  borsten en inderdaad moe... Vanmiddag lekker geslapen op de bank, de kinderen vonden het erg raar.
Groetjes, Emma

Hoi Mayka,

Lastig he om het onderwerp telkens maar te omzeilen, zeker als ze er telkens naar vragen! Jullie moeten samen beslissen wanneer je het wilt vertellen, je hoeft niet perse tot 3 maanden te wachten, volg je gevoel. Ik denk dat wij het met een week of 8 wel gaan vertellen. Mijn ervaring is dat het zoiezo prettig is als de mensen het weten, of het nou goed gaat of niet. Ik heb nl een keer een miskraam gehad met 9 weken, we hadden het net verteld alleen op mijn werk nog niet. Ik moet zeggen dat ik het erg prettig vond dat ik er open met iedereen over kon praten en een traantje kon wegpinken. Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke ervaring, dat kan een ander niet voor je beslissen!

Ik heb het tot nu toe aan een goede vriendin verteld en dat vind ik erg prettig want dan heb je in ieder geval iemand waar je ff je hart kan luchten. Ook mijn schoonzusje en de fysio weten het. Die laatste ivm bekkeninstabiliteit. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschappen best flink gehad dus ik heb nu alvast preventief wat oefeningen gevraagd om mijn spieren rond mijn bekken zo stevig mogelijk te maken. Ik hoop dat het dan wat beter te doen is deze keer....Zijn er meer dames die daar last van gehad hebben?

Nou groetjes allemaal,

Sannie

Hallo allemaal.
Ik ben ook uitgerekend in juli 2009. Om precies te zijn op de 4e! Het is ons 2e kindje en ik vrees dat wij in onze enthousiasme bijna iedereen al op de hoogte hebben gesteld. Mijn man zij namelijk heel wijs, of het kindje nou 1 dag of 9 maanden is, het is er en het maakt voor ons gevoel niet meer uit. Tuurlijk kan het nog misgaan maar dat zien we dan wel weer. Wij genieten ervan! Mijn zoontje van 2 weet het zelfs al, dat was misschien een iets minder wijs besluit. Maar ach wij zijn blij en iedereen mag het weten!

Ik ben trouwens 27.

Groetjes Rian.

Hallo dames,

Ik ben Latifa en ben 23 jaar, ook ik ben in juli uitgerekend op 2 juli.
Ben heel blij dat ik weer opnieuw zwanger ben maar durf niet echt te genieten of ECHT blij te zijn, Want heb hiervoor 2 miskramen gehad en die angst zit er echt goed in. mag gelukkig donderdag as naar de gyn.

Liefs

Hoi Mayka,

ik heb het tot nu toe alleen mijn beste vriendin verteld.
het liefst zou ik het ook meteen vertellen maar door mijn vorige
miskraam wil ik toch liever even wachten tot de 1e echo.
ik denk dat je moet doen waarbij je je goed voelt.
ik weet dat als ik het nu mijn schoonmoeder zou vertellen dat binnen een dag
het hele ziekenhuis (daar werkt ze nl) het zou weten, en niet voor haar hoor, maar dat vind ik niet zo fijn idee aangezien het nog zo pril is.
denk er rustig over na en vraag bijv of je vriendin het nog even voor zich wil houden.
succes!!

groetjes Lilly    

Hoi Latifa,

wat jij veteld is zoooo herkenbaar.
ik heb hetzelfde, heb dec 2007 een miskraam
gehad en nu pas weer zwanger.
heb al wel een dochter dus ik weet dat ik kinderen kan krijgen,
maar toch na een miskraam lijkt het vertouwen in je eigen lichaam
een beetje weg te zijn vind ik.
ik moet helaas nog even wachten want ik heb pas de 18e mijn eerste echo!
veel succes donderdag en laat wat weten hoe het is gegaan, ben wel benieuwd,

groetjes Lilly

Hoi meiden

Allereerst iedereen van harte proficiat met jullie zwangerschap.

Ik zou me even voorstellen. Ben Sharine 31 jaar oud en getrouwd met mijn mannetje. We hebben 2 kids een Zoon van 5 jaar en een Dochter van 3 jaar. Heb afgelopen donderdag weer positief getest en ben volgens de berekeningen ben ik 9 juli 2009 uitgeteld. Voor ons weer een hele spannende tijd. Ben namelijk in 1`jaar tijd 3 x zwanger geweest. Vorig jaar september een bbz vorig jaar december een miskraam en afgelopen september mijn 3e miskraam. Maar goed heb een positieve instelling en ga ervan uit dat het dit keer goed mag gaan.

Liefs Sharine

quote: liss84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2008 08:12:34'));

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2e
3 juli

Sannie
33
3e
3e
3 juli

Julimam09
25
2e

3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1e
6 juli

Alicia
19
1e
2e
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2e
7 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liss
24
1e
5e
10 juli  Sharine            31                   3e                         2e               9 juli

Terug
Bovenaan