Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

quote: Lilly25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 13:04:53'));

Hoi Latifa,

wat jij veteld is zoooo herkenbaar.
ik heb hetzelfde, heb dec 2007 een miskraam
gehad en nu pas weer zwanger.
heb al wel een dochter dus ik weet dat ik kinderen kan krijgen,
maar toch na een miskraam lijkt het vertouwen in je eigen lichaam
een beetje weg te zijn vind ik.
ik moet helaas nog even wachten want ik heb pas de 18e mijn eerste echo!
veel succes donderdag en laat wat weten hoe het is gegaan, ben wel benieuwd,

groetjes Lilly

Ja inderdaad het vertrouwen is zeker weg, en hoop dat het nu goed gaat..
het spreekwoord luidt 3 maal is scheepsrecht, ik hoop dat dat nu ook voor ons geld.

Liefs

Hallo Allemaal,
Als eerste iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.
Ik mag me er ook bij voegen!
Vrijdag een positieve zwangerschapstest gedaan (daarna nog een paar) en ik kan het nog steeds niet geloven!!

Ik heb net de huisarts gebeld en die gaf me het nummer van een verloskundige, woensdag 17 december heb ik een afspraak!

Ik ben trouwens 23, kom uit limburg en het word mijn eerste kindje.

hallo allemaal

ja ik heb vorige week donderdag ook een test gedaan,en was zeer positief,zondag weer een test gedaan,en die was negatief.. vanochtend keek ik en zat er wel een streepje hmm.. ook maar bij de dokter geweest en die zei verder maar even afwachten.. maar ieder geval positief blijven al is dat best moeilijk.. ik ben 8 juli uitgerekend.. spannende tijden!!!

quote: Mayka9 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2008 19:09:18'));

Hallo Allemaal..

Bij deze wil ik een nieuwe topic openen.
Heb dinsdag een positieve zwangerschapstest in m'n handen gehad.. Vandaag de verloskundige gebeld en mijn uitgerekende datum is: 9 Juli 2009..

Hoop hier verder met meiden die ook in Juli zijn uitgerekend te kunnen kwebbelen over de voortgang van de zwangerschap..

Hopelijk hebben we hier leuke en gezellige gesprekken met elkaar..

Liefs xxx Mayka

Hoihoi!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wat is het toch een fantastisch mooi wonder.

Ook ik mag mij  bij de zwangeren voegen... Ik ben 27 jaar en zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 9 juli 2009. Woensdag 3 december mag ik voor het eerst weer naar verloskundige voor de echo, spannend!

Hier voorderest nog geen last van zwangerschapskwaaltjes

groetjes!

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2e
3 juli

Sannie
33
3e
3e
3 juli

Julimam09
25
2e

3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1e
6 juli

Alicia
19
1e
2e
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2e
7 juli

Sharine
31
3e
2e
9 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liesjew        
27
2e

9 juli

Liss
24
1e
5e
10 juli

Jeetje ben een paar dagen niet geweest en ik zie ineens een enorme groei van julizwangeren , ben trouwen 23 jaar, zag me naam wel staan, maar nog geen leeftijd hierbij dus ik ben 23 jaar

en natuurlijk voor alle zwangeren gefeliciteerd!!

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan