Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

het klopt inderdaad dat we allemaal snel bellen , maar bij ons is het (ik denk bij vele andere hier ook). Dat we allebij fulltime werken en we niet makkelijk vrij kunnen krijgen , Dus hoe eerder we bellen hoe meer plaats en het is dan makelijker te combineren. Dus ja dat is voor ieder weer anders, en het is natuurlijk super spannend.
Maarja hoe is het met alle kwaaltjes?Ik word gek van me darmen... maarja komt ook door de spanning.. moet echt eens rustig aan gaan doen
Groetjes Alicia

Goeiemorgen allemaal!!

gezellig dat er steeds meer meiden aansluiten!! gefeliciteerd allemaal!

Zag zelfs een buurtgenoot, ik kom zelf ook uit utrecht...

Verder hier gaat alles redelijk,heb wel flinke last in mijn onderbuik...pff om soms een beetje gek en onzeker van te worden
Ik heb zelf nog geen verloskundige gebeld,wil dat volgende week ergens gaan doen.

Doen er meiden mee aan moeders voor moeders??

fijne dag iedereen!

liefs lis

Hoi Lis,

Dinsdag komt er iemand van moeders voor moeders. Ik vind/vond het wel spannend om me al  zo   vroeg op te geven maar het voelt op zich wel goed.  Het is vind ik ook wel het minste wat je kunt doen voor mensen bij wie het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Ik heb een aantal vriendinnen die al in het ivf stadium zitten of er al voorbij zijn.
Ik  ben benieuwd hoe het gaat,  bij de eerste kon het niet hier  in de buurt.  
Heb jij er al ervaring mee?

groetjes Pukkie

Leuk, een paar Utrechters!

Ik krijg woensdag Moeders voor Moeders op bezoek, zal verslag uitbrengen zodra ik meer weet. Vind het in elk geval een goed initiatief.

Verder alles ok hier. Begin nu wel ook wat misselijkheid te merken (uitgerekend tijdens een meeting met clienten natuurlijk, zit je daar vurig te hopen dat het niet al te erg wordt... ;-) en mijn toch al spastische darmen zijn nog steeds helemaal van slag.

Maar heel stiekem: besef het nog steeds niet helemaal hoor.

hoi dames

ik ga me ook toevoegen ik ben ook in juli uitgerekend als het goed is de 15e..
ik zit net als liss ook op een ander forum maar nu ik zwanger ben vind ik het ook erg leuk om met de zwangere mee te kletsen ik zal me even voorstellen ben bionda 21jaar en woon in de provincie utrecht wij zijn bij de 5e ronde zwanger geraakt van ons eerste kindje dus allemaal erg spannend ik heb ook wel af en toe buikpijn maar me moeder zegt dat ik me er geen zorgen over hoef te maken maarja iedereen heeft dat denk ik wel..
zelf doe ik ook mee aan moeders voor moeders en donderdag komen ze langs dus ben benieuwd..

groetjes biondaatje

hallo allemaal,

Ik weet sinds afgelopen dinsdag zeker dat ik zwanger ben. Ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger (wat klinkt dat mooi hé). Als ik naar de kalender kijk, zal ik rond 9 juli uitgerekend zijn. Een hele mooie zomer kan dat gaan worden!

Afgelopen week was ik niet lekker (misselijk) en iedere dag meer last van pijnlijke borsten. Maar nu sinds vannacht/vanochtend voel ik dat helemaal niet meer zo erg en ben ik ook niet meer misselijk. De verschijnselen verdwijnen weer een beetje... Lichamelijk voel ik me goed. Ik maak me nu wel een beetje zorgen. Hebben jullie hier ook last van?

Groetjes!

Dag dames,

Had net een nieuwe topic geopend zonder verder te lezen, heel handig!

Maargoed, ik heb woensdag positief getest!! Na 6 rondes ben ik nu eindelijk zwanger van de tweede! Wij hebben een dochtertje van 1,5.. Ik ben 12 juli uitgerekend!!

Ben benieuwd wanneer de juli 2009 forum geopend wordt!

Alles goed met de rest van de dames?

Liefs Pula

Hoi Esther,
Wat jij schrijft herken ik (6 wkn en 2 dgn)  heel duidelijk. De eerste week voelde ik me heel zwanger met allerlei kwaaltjes en na die week (vorig weekend) leek alles helemaal weg. Ik werd ook heel ongerust en wachtte eigenlijk al op een miskraam.
Inmiddels voel ik wel weer wat, maar alleen als ik veel gedaan heb op een dag  (bandenpijn, zere borsten). In het weekend heb ik dus minder pijntjes, nu ook.
Van allerlei kanten werd ik wel gerust gesteld, de kwalen zeggen niet zo veel en elke zwangerschap is weer anders. Ik probeer nu maar weer te genieten en hoop dat de tijd (tot aan de echo) snel voorbij gaat.
Groeten, Emma

Terug
Bovenaan