Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

quote: Angelique08 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 19:05:56')); .

Ah, mijn klachten: hondsmoe, al twee weken. En ik was altijd zo'n gezellig avondmens ;-). Om de haverklap dringend behoefte aan een toilet (mijn arme blaas). Zeurderig gevoel in mijn buik. Erg bolle buik  ook, wat meteen erg opvalt omdat ik normaal een slank postuur heb en redelijk getailleerde kleding draag.  Rottig, omdat ik sinds mijn trouwen sowieso al constant gepest wordt met vragen over wanneer ik nou eens aan de kindjes begin. Denk dat ik het niet lang geheim zal kunnen houden, aangezien ik ook per direct ben gestopt met roken (oef!) wat natuurlijk ook op gaat vallen in vrienden- en werkkring. Bolle buik komt waarschijnlijk overigens doordat ik sowieso darmpatient ben, wat een interessante maar voor mij vooral irritante  extra dimensie zou kunnen geven aan mijn zwangerschap. Dus veel gerommel in mijn darmen, constipatie en dat  soort ongein. Maar nog geen misselijkheid en mijn borsten gedragen zich ook (nog) normaal.

Hey angelique08,

hier ook een darmpatient, gelukkig met de eerste zwangerschap geen last van gehad, hopelijk nu ook niet, dus laten we dan maar hopen dat de last weg blijft ;)

Iig gefeliciteerd met je zwangerschap

Groetjes Claudia

Hallo aanstaande moeders,

Ik kom nog maar net om het hoekje kijken. En heb inmiddels al 2 topic's geplaats.
' vraagje' en ''kwaaltjes''.

Zou iemand van jullie misschien daarom willen reageren. Als jullie er antwoord op hebben natuurlijk?? dan hoef ik het verhaal niet helemaal hier neer te zetten...

Ik wens jullie allemaal veel geluk toe met jullie zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Want voor je het weet is de bolle buik weer weg. Maar ja, daar krijg je dan natuurlijk ook wel weer iets mooi's voor terug...

( als het goed is ben ik nu zo'n 5 weken en 3 dagen zwanger) maar durf nog niet te juigen.

Hallo,

ik mag me bij jullie voegen! Tot mijn verbazing had ik gisteravond een positieve test in handen en vanochtend weer. Had geen last van kwaaltjes, dus het kwam best wel als een verrassing! Ben super blij! Het begint nu door te dringen merk ik. Gisteravond geloofde ik het eerst nog niet echt. Heb er vannacht heel lang over na kunnen denken, want ik heb super slecht geslapen! (maar iets van 3,5 uur!)
Ben nu een beetje aan het nadenken hoe we het mensen gaan vertellen. Het nare is alleen dat ik weer van mijn broer dat hun al ruim een jaar bezig zijn, dus dat gaat moeilijk worden om het hun te vertellen. Wij waren pas 3 maanden bezig!
Even een vraagje: hoe gaat dat met de huisarts/verloskundige bellen. Ik weet dat mijn huisarts geen bevallingen doet. Misschien kan ik hem bellen waar ik dan het beste een afspraak kan maken ofzo? Hoe hebben jullie dat gedaan? En hoe snel hebben jullie gebeld? Ik ben dus net 4 weken zwanger.

Groetjes, Bloempje25

Ik vergeet helemaal om dingen te melden voor het lijstje. Ik ben 25 jaar. Dit wordt ons 1e kindje en het was in de 3e ronde raak. Als alles goed gaat ben ik 15 juli uitgerekend.

Groetjes, Bloempje25

hallo dames!

Gefeliciteerd allemaal!!!

Ook ik mag me bij jullie voegen.

Ik ben Malou, 23 jaar en zwanger van mijn 2e kindje. Ik ben nu ongeveer 5 weken.... Maandag 2 testen gedaan en vanochtend nog maar een voor de zekerheid. Kon het niet geloven, de eerste ronde meteen weer raak.

We hebben al een zoontje (abe) van negen maanden oud. Er zit als alles goed gaat straks maar 1,5 jaar tussen.

groetjes Malou

p.s. Zou iemand me in de lijst kunnen zetten... Ik ben daar niet zo handig in. Bedankt!

Nou nou dat hoop ik niet zeg. Twee is nog wel leuk maar drie !!
Ik was op een feest waar je kon gokken en toen ik op 3 gokte viel 33 en andersom. Dus dat was wel erg frappant.

Ik heb 26 november mijn eerste afspraak in het WKZ voor afspraak te maken voor vlokkentest en eerste echt jij ???

Rianne

quote: sannie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 22:14:32'));

Hey Rianne,

Staat wel mooi he! 33, 3e kinde 3e ronde raak...volgens mij hebben we iets met 3....als het er maar geen 3 tegelijk worden!

Groetjes sannie

Hallo allemaal,

Ik ga me ook toevoegen bij de zwangeren,
We waren al in ronde 17 beland en had de hoop al opgegeven. Maar heb afgelopen maandag op de digitale een duidelijke zwanger gelezen, kon het niet geloven en heb nog maar een paar testen gedaan en tja, ben echt wel zwanger, woensdagavond lag ik in bad en mijn man die kijkt me effe aan en die begint opeens keihard te lachen, tja kwam er vocht uit mijn tepels,   nou das duidelijk denk ik dan. Als het goed is ben ik of begin juli of midden juli uitgerekend. Heb al afspraak gemaakt en ik kan er 2 december terecht. En krijg dan gelijk de echo. Spannend hoor, heb al 2 miskramen gehad maar heb nu wel een heel erg positief gevoel er over.

Oh ja, tuurlijk jullie ook allemaal gefeliciteerd.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan