Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

quote: c_ke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 20:05:03'));

Ik krijg mijn eerste echo pas na 10 weken, was standaard bij hun, maar dat is erg laat als ik dat hier zo lees. Nog 6 weken wachten..
Ik heb ook niet zo veel last van zwangerschapskwaaltjes, soms wat steekjes in de buik, vooral 's avonds en pijnlijke tepels. Gelukkig nog niet misselijk.

Bij mijn verloskundige is het ook standaard een echo bij 10 weken behalve als je niet weet hoe ver je bent of als je 2 of meer mk hebt gehad (heb ik dus) dan krijg je met 8 weken een echo.
hopelijk blijft het bij deze kwaaltjes! ik heb er ook niet veel.

groetjes Lilly

Hallo Allemaal,
Ik zal me even voorstellen: ik ben Melissa en ben 21 jaar en ben zwanger van de eerste (heb gister een test gedaan en was positief :D) Dit was voor ons de 7de maand dus ben dolblij dat het eindelijk zover is!! Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Groetjes Melissa

quote: sannie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2008 21:12:32'));

Hallo dames,

Ik probeer nou al 2 dagen de lijst helemaal bij te werken maar ik heb de hele tijd ruzie met het forum. Als ik de lijst gecopieerd heb kan ik wel een rij toevoegen maar er vervolgens niks in typen. Ook zie ik telkens geen onderwerpen bij de topics, grrrr

Mischien is er iemand anders die de lijst wel bijgewerkt krijgt?

Stephanie; ik heb hetzelfde ik had bij mijn vorige zwangerschappen enorm veel last van pijnlijke borsten en nu eigenlijk bijna niet. Ik heb het vandaag aan de vk gevraagd en zij gaf aan dat geen zwangerschap hetzelfde is en dat dat dus niets hoeft te betekenen. Ze gaf ook wel aan dat het nog heel pril is allemaal en dat er nog een hoop mis kan gaan...

Kortom het enige dat je kan doen is afwachten...

Ik heb trouwens mijn eerste afspraak op 20 november dat is dan de intake (ongeveer met 8 weken) en dan krijg ik een verwijzing voor de echo! Joepie!

Groetjes Sannie

He Sannie klopt het dat jij 33 bent 3 juli bent uitgerekend en het je derde kindje is ??

Rianne

quote: sannie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2008 21:12:32'));

Hallo dames,

Ik probeer nou al 2 dagen de lijst helemaal bij te werken maar ik heb de hele tijd ruzie met het forum. Als ik de lijst gecopieerd heb kan ik wel een rij toevoegen maar er vervolgens niks in typen. Ook zie ik telkens geen onderwerpen bij de topics, grrrr

Mischien is er iemand anders die de lijst wel bijgewerkt krijgt?

Stephanie; ik heb hetzelfde ik had bij mijn vorige zwangerschappen enorm veel last van pijnlijke borsten en nu eigenlijk bijna niet. Ik heb het vandaag aan de vk gevraagd en zij gaf aan dat geen zwangerschap hetzelfde is en dat dat dus niets hoeft te betekenen. Ze gaf ook wel aan dat het nog heel pril is allemaal en dat er nog een hoop mis kan gaan...

Kortom het enige dat je kan doen is afwachten...

Ik heb trouwens mijn eerste afspraak op 20 november dat is dan de intake (ongeveer met 8 weken) en dan krijg ik een verwijzing voor de echo! Joepie!

Groetjes Sannie

hallo dames,

ik heb nu ook een datum voor een echo, dat wordt 2 dec, duurt dus nog wel ff helaas, maar goed deze maand is toch wel erg druk, me dochter wordt ook 2 dus had er toch weinig tijd voor gehad...

Ik heb in tegenstelling tot me eerste zwangerschap, wel last van misselijkheid en moeheid, en ben erg prikkelbaar, had ik met me dochter niet op het prikkelbare na dan dat had ik ook met me dochter. Misselijkheid vind ik het ergst eigenlijk, kan weinig eten zonder misselijk te worden, hoop toch wel dat dat nog weg gaat trekken, anders wordt ik gek haha..

Groetjes Claudia

Hallo meiden,
Ik ben Mirella 26 jaar en zwanger van ons 2e kindje, onze dochter Lucy is nu ruim 2,5 jaar.
Op 4 juli verwacht ik onze kleine spruit.
Tijdens mijn vorige zwangerschap zat ik ook al op dit forum en vond het altijd erg gezellig.
Het was de 2e ronde raak, ik begin nu wel de eerste verschijnselen te krijgen ben vreselijk moe en heb wat kramp in mijn buik.
Ben ook vreselijk druk dus moet maar iets rustiger aan gaan doen.

Groetjes

Gefeliciteerd iedereen! Ik mag me ook bij de zwangeren voegen: Angelique, 29 jaar, wonende te Utrecht, sinds afgelopen maandag bewust zwanger van ons eerste kindje, want zowaar twee rose streepjes.  Ben net gestopt, na  jaren aan de pil, nog 1 keer ongesteld geweest en meteen klabats: raak! Net getrouwd ook, misschien ligt het daaraan ;-). Toch gek, al meer dan 10 jaar bij elkaar en dan ineens binnen 2 maanden getrouwd én zwanger. En dacht eigenlijk stiekem altijd dat dat laatste niet zo makkelijk  zou lukken bij mij. Hartstikke blij, maar het dringt nog niet helemaal door.

Uitgeteld rond de 10e juli, maar krijg nog een termijn echo om te kijken hoe ver ik eigenlijk echt ben (omdat ik nog maar zo kort van de pil was, heb ik volgens de boekjes nog een onregelmatige cyclus). Helaas pas 12 december (1e dag van mijn 11e week) ivm geplande reis naar Los Angeles in mijn 9e en 10e week (hopen dat dat goed gaat). 15 december intake bij verloskundige.

Ah, mijn klachten: hondsmoe, al twee weken. En ik was altijd zo'n gezellig avondmens ;-). Om de haverklap dringend behoefte aan een toilet (mijn arme blaas). Zeurderig gevoel in mijn buik. Erg bolle buik  ook, wat meteen erg opvalt omdat ik normaal een slank postuur heb en redelijk getailleerde kleding draag.  Rottig, omdat ik sinds mijn trouwen sowieso al constant gepest wordt met vragen over wanneer ik nou eens aan de kindjes begin. Denk dat ik het niet lang geheim zal kunnen houden, aangezien ik ook per direct ben gestopt met roken (oef!) wat natuurlijk ook op gaat vallen in vrienden- en werkkring. Bolle buik komt waarschijnlijk overigens doordat ik sowieso darmpatient ben, wat een interessante maar voor mij vooral irritante  extra dimensie zou kunnen geven aan mijn zwangerschap. Dus veel gerommel in mijn darmen, constipatie en dat  soort ongein. Maar nog geen misselijkheid en mijn borsten gedragen zich ook (nog) normaal.

Leuk, zo'n lotgenotenforum ;-)! Ben benieuwd naar jullie  zwangerschapsavonturen en hoop dat we het er allemaal geweldig vanaf brengen!  

Terug
Bovenaan