Uitgerekend in juli 2017!

Hoi, ik had ook eerst een negatieve test. Ik heb 2 dagen later nog een keer een dure test (clearblue) gekocht en met ochtend urine gedaan en toen was de test wel positief. Succes

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik heb gisteren 3 dagen voor mijn NOD positief getest en ben nu 4 weken als het goed is. In juni kwamen we erachter dat ik zwanger was, maar bij de 8-weken echo zagen ze dat het niet goed was en uiteindelijk ben ik begin augustus gecuretteerd.   Sinds vrijdag voel ik lichte steekjes in mijn onderbuik (mag geen naam hebben) wat me onzeker maakt, maar het schijnt erbij te kunnen horen. Ik wacht deze week nog af of ik misschien toch ongesteld word en bel dan volgende week de verloskundige voor een 8/9 weken echo. Ik ben bang als ik eerder ga dat er nog niks te zien is en wil die teleurstelling niet nog een keer meemaken.

Komt misschien over dat ik heel negatief ben, maar ben gewoon voorzichtiger. Hoop zo dat het dit keer goed gaat.

Hoi!

Dit is nieuw, ik op een forum.. Maar het lijkt me leuk om er met meiden/vrouwen over te kletsen.. Allereerst iedereen gefeliciteerd!!

Ik had gister een positieve test, enorm onverwachts (had er niet zo snel op gerekend) maar ook enorm gewenst!

Ik had al een paar dagen last van menstruatie machtige pijn, hoofdpijn en gevoelige borsten.. ben sinds eergisteren ook misselijk/honger en las net ook dat buiten adem zijn, wow daar schrok ik van.. dat heb ik dus ook sinds vandaag..

Ik ga morgen voor de zekerheid nog een keer n test doen en  dan (hopelijk) bellen naar de verloskundige.. Ik zou dan volgens mijn berekening 12 juli uitgerekend zijn...

Ook voor ons de eerste keer, dus ook voor mij/ons is alles nog heel onwerkelijk en spannend..

Hoi !

Ik ben 6 juli uitgerekend. Totaal geen klachten gehad tot afgelopen vrijdag.. lig sinds vrijdag al in bed en op de bank. Misselijk, buikpijn, sloom en 3 koortsblaren op Mn lippen. Weet niet of het ook te maken heeft met de heersende griep. Hoop alleen niet dat ik hier de komende 6 weken nog last van houd :(!

Wie kent dit nog meer?

Groetjes

Hoi,

Ik ben 7 juli 2017 uitgerekend, dit is mijn 4de zwangerschap en nog net zo spannend als de eerste 3.

Woensdag moet ik voor een inwendige echo omdat ik best veel bloed verloren heb in mijn 5de week, met 5 weken en 3 dagen was er helaas nog niks te zien, waarschijnlijk te vroeg dus word het woensdag erg spannend.

ik heb heel erg last van boeren, borrelende darmen, honger en heel erg moe.

Gefeliciteerd Allemaal !

@linn93, ik ben ook 10 juli uitgerekend !

Spannend hé?!

Morgen de huisarts bellen, weten het pas 3 dagen omdat ik eerst een negatieve test had. 5 dagen later nog geen menstruatie, toen toch nog een keer getest en een clear Blue daarna, die waren gelukkig positief

Gefeliciteerd allemaal die ik in andere topics nog niet gefeliciteerd heb :)

Ik heb zaterdagmorgen positief getest. Totaal niet verwacht omdat we deze ronde niet veel intiem geweest zijn. Achteraf ook innesteling gevoeld maar durf je tijdens de ronde niet teveel op te focussen. Dit was onze ronde 4 voor ons 1e kindje.

Ik heb voor NOD paar dagen menstruatie krampen gehad. En inmiddels heb ik allang last van mijn baarmoeder en darmen. Echt drukkend aanwezigheid! En af en toe misselijk.

Als goed is ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger en ben ik rond 22 juli uitgerekend. Morgen de verloskundige bellen. Staat dat dat moet als eerste Hahah.

Terug
Bovenaan