Uitgerekend in juli 2017!

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Gefeliciteerd met de babytjes! Ik zit op 38.5, had er allemaal niet zon haast mee, maar begin mezelf erop te betrappen dat ik het zat ben hihi. Denk vooral omdat al mijn medezwangeren om me heen bevallen zijn zelfs degene die eind juli uitgerekend zijn hihi. Verder geen klachten en alles verloopt aardig ook met de warmte. Houden jullie het allemaal een beetje uit?</span></p>

<p>Gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam ook!!</p><p>ik ben morgen 39 weken, voel me nog steeds topfit. Natuurlijk s avonds moe en bewegen wordt allemaal iets zwaarder, vooral het opstarten?, maar voor de rest niks. Afgelopen dagen wat vocht in mijn voeten door warmte verder niet extra last, ben sowieso geen warmte aanbidder. </p><p> </p><p>Heel benieuwd wanneer onze spruit komt. Mijn vriendin is inmiddels bijna twee weken geleden bevallen, wij verschilden 3 weken.</p><p>hebben jullie ook kadootje voor oudere broer/zus? </p><p>Groetjes </p>

Nul weeen. Mag van mij morgen ook rustig blijven want dan ben ik zelf jarig.

Baby ligt ook nog niet vast in het bekken. Bij brekende vliezen moet ik gaan liggen en bellen. Schijnt vaker voor te komen met een tweede.

Vandaag 40wk en 1 dag. Wat duurt dat wachten toch lang. Wel al veel voorweeën, maar zet nog niet door. Hopelijk niet morgen bevallen, want dan ben ik zelf jarig..

Hihi nesteldrang, gewoon over je heen laten komen en prioriteiten stellen. Ik heb elke dag een etage van mn huis gedaan om te voorkomen dat ik teveel doe. Nu dat dat klaar is elke dag ff beetje bijhouden hihi dan valt het nooit tegen. Om de dag een extra klusje.

Terug
Bovenaan