Uitgerekend in juli 2017!

Hallo meiden,

Hoe is het allemaal? Wat fijn dat jullie al verlof hebben! Lekker uitrusten en voorbereiden..

Ik was zelf werkloos voordat ik zwanger was dus heb altijd al verlof :p , na mijn bevalling ga ik weer vol op werk zoeken.

Hoe ver is alles al bij jullie? Onze baby kamer is al zover klaar.. en de kleertjes zijn al gewassen en netjes in het klerenkast gevouwen. Nog 4 weekjes ... en dan komt onze eerste engeltje ik kan niet wachten.. ook al wordt ik soms zenuwachtig als ik aan denk, maar het komt goed hoe dan ook!

Hier moet nog 1 wasje met kleertjes en 1 met lakentjes en dan is alles klaar.

ik ben ook nog bezig met mogelijke verhuizing. Wij hebben gisteren de koopakte getekend en nu nog even afwachten. Ons huis is nu verkocht onder voorbehoud van financiering. Maandag gaan we kijken naar mogelijke huurwoning waar we eerst even kunnen wonen totdat wij ons droomhuis hebben gevonden.

We willen proberen om sowieso de zolder te legen voordat de baby er is dus ik zit momenteel ook in de dozen met spullen van zolder te rommelen. En vanaf nu ook druk aan het kijken welke spullen er uit de rest van de kamers eerst wel ter opslag kunnen.

De baby wordt sowieso nog in ons oude huis geboren en dan proberen we begin augustus te verhuizen. We hebben heel wat lieve mensen om ons heen dus gelukkig hulp genoeg en ik ga dan lekker als kraamvrouw opdrachten geven;).

Wat fijn dat je ook zover klaar bent met de voorbereiding en gelukkig krijg je hulp tijdens de verhuizing want anders zou het zwaar worden voor jou.

Ik dacht dat ik vannacht moest bevallen.. Ik had heel de nacht overal pijn. Harde buik, benen deden pijn, mijn onderrug leek gebroken en om de paar minuten soort van weeën. Dus belde ik rond 3uur in de nacht mijn verloskundige en gelukkig na paar tips opgevolgd trok het weg. Hopelijk ga ik niet eerder dan de uitgerekende datum bevallen ik ben nu 35+2 dagen zwanger ik vind het nog een beetje te vroeg.

Hoe is het allemaal met jullie ?

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">ik ben nu 37 weken en sinds een weekje met verlof, heerlijk! Ik merk dat ik snel moe ben met dit hete weer, herkent iemand dit? Mijn 3-jarige zoontje vindt het gelukkig heerlijk om buiten met een emmer water te spelen, dus dan kan ik even op de loungebank bijtanken

<p>Dag dames,</p><p>ik ben inmiddels bevallen. Mijn vliezen braken tijdens een bbq toen ik afgelopen maandag 35+3 dgn zwanger was..</p><p>Vervolgens ben ik opgenomen. Ze wilde de bevalling niet tegenhouden maar met bedrust zou ik mogelijk volgende week vrijdag worden ingeleid, omdat de buik de beste couveuse is. Uiteindelijk startte op dinsdagavond de beenweeen en om 03:00u 1-2cm ontsluiting. Vervolgens een weenstorm gehad (alleen maar beenweeen) en om 06:22u zat ik op 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen.</p><p>om 06;35u is ons meisje Julia geboren. Ik heb haar zelf opgevangen. Echt een intense maar mooie ervaring.</p><p>we liggen nog wel in het zkh maar het gaat goed met Julia. Morgen gaat ze uit de couveuse en dan ligt ze gewoon in een wiegje. We weten nog niet hoe lang we moeten blijven maar... wij (mijn man, Julia en ik) verblijven met z'n drieën in een kraamsuite dus.. kunnen ook echt genieten! </p><p> </p><p> </p><p> </p>

<p>Wauw gefeliciteerd!!</p><p>goh dat is wel even schrikken ofniet wanneer je vliezen zo vroeg breken?? Tenminste kan me voorstellen dat je er dan nog niet mee bezig bent.</p><p>wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje Julia, mooie naam ook!!</p><p>en die kraamsuite klinkt goed:D. Hoe zwaar was Julia??</p><p>hoe voel je je zelf??</p><p>wij hebben nog weekend weg met schoonfamilie gehad en gaan zo weer richting huis. Ik ben vandaag 37 weken. </p><p> </p><p>Geniet van deze heerlijke tijd, ik heb er ook ontzettend zin in. En ben heel benieuwd hoe onze kleine man van 2,5 zal reageren</p>

<p>Hoi JC86</p><p>van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Julia mooie naam! Mooi dat alles goed gaat! Lekker genieten samen en hopen dat jullie snel naar huis mogen! </p><p>Liefs H</p>

Terug
Bovenaan