Uitgerekend in juli 2017!

<p>Het gaat hartstikke goed met Julia en ook met mij gaat het goed. Het was inderdaad even schrikken toen mijn vliezen braken, maar zowel mijn partner als ik zijn heel rustig gebleven. Ik ben uiteindelijk blij dat Julia daarna snel ter wereld kwam. Ze woog 2185 gram en 45cm.</p><p>ze is vandaag uit de couveuse gekomen en ligt in een bedje naast ons. Morgen hebben we een gesprek met de kinderarts maar zoals het er nu uit ziet, mogen we het weekend lekker naar huis.</p><p>ik ben echt enorm trots op ons meisje en zien de kraamsuite en het verblijf hier maar als een All inclusive vakantie :)... maken er maar iets moois van.</p><p> </p><p> </p>

<p>JC86 gefeliciteerd met jullie dochter en veel gezondheid! </p><p>Ik ben nu ruim 37 weken en alles gaat ondanks wat ongemakken nog steeds best goed. </p><p>Hoe gaat het met jullie allemaal? </p>

<p>Wij zijn vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Zijn vanmiddag thuis gekomen! Nu gaat het echt beginnen! </p><p>Spannend dames voor jullie! Aftellen geblazen! Het is echt mega speciaal dus lekker van gaan genieten! </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

<p>Hoi iedereen</p><p>ik ben inmiddels ook bevallen vorige week van een prachtige dochter Léya is haar naam ze woog 3690 gram en zon 50 cm groot wel een lange bevalling pijnlijke bevalling gehad maar als je dan dat prachtige meisje eindelijk de eerste keer bij je hebt is het allemaal waard!</p><p>We genieten volop van elkaar en met elkaar en haar grote trotse broer van 1,5 vind zijn zusje fantastisch zo prachtig om te zien!</p><p>nog succes met de laatste loodjes!</p><p>liefs H</p>

Terug
Bovenaan