Uitgerekend in juni 2017

Heb je het op een speciale manier verteld of gewoon gezegd? Bijzonder ook juist omdat t de eerste keer is.

ik heb t ook al aan mijn ouders en aantal vriendinnen verteld.. maar dat komt ook omdat ze vaak vragen hoe t is na de miskraam en ik ben liever open.

ik herken dat trekkerige gevoel in mn baarmoeder! Ik heb dat iedere dag wel een paar keer per dag. En als ik me druk maak wordt t erger. Ik denk dan steeds: kindje groeit en de baarmoeder ook. Dat stelt me erg gerust.

18e duurt nog lang hè. Hoe laat mag jij? Ik 15.45 uur
 
Hallo iedereen,

wij hebben 25 september de test gedaan, positief ! Ik ben uitgerekend op 4 juni 2017. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het allemaal een beetje spannend.. Ben nog erg onzeker over wat er allemaal mis kan gaan maar ik denk niet dat ik hierin de enige ben, toch ? Ik heb al last van pijnlijke tepels en ben ook veel moe. Ik heb ook vaak krampjes in mijn onderbuik, voelt niet als menstruatie maar ik kan er niks over vinden zo vroeg in de zwangerschap, weten jullie hier iets over ?

Groetjes Raquel
 
Hey Raquel,

Het grappige was dat dit bij mijn eerste zwangerschap (wat uitliep op een miskraam) ook mijn eerste syptoom was. Ik testte negatief maar wist t gewoon zeker mede daardoor. En ja hoor, 3 dagen later positief..

Sinds anderhalve week voel ik diezelfde 'steekjes' :)
 
Hoi dames!

Spannend allemaal! Weet net sinds gister dat er een kleintje groeit in mijn buik. Vind het allemaal heel erg spannend! Heb vooral flink last van mijn hormonen, jaag mezelf soms op de kast. Hebben jullie dat ook?

Verder heb ik pas 9 november de 1e afspraak/echo bij de verloskundige... Dat duurt nog zoooooooooo lang!
 
Hoi Raquel,

Ik heb ook last van kramp, alsof de boel daar ff lekker opgerekt word. Mijn verloskundige zei dat dit normaal is. Alles is aan het groeien en ruimte aan het maken. Het zou vanzelf over moeten gaan :)
 
@Noortje; ik heb het een aantal familieleden al verteld. Gewoon, omdat ik het wilde delen hihi.. maar ik heb van hun ook al cadeautjes gehad en bij elk cadeautje wat ik krijg barst ik in huilen uit.. dusja ook ik heb last van de hormoontjes
 
Welkom dames!

Raquel niet te druk om maken ook in heb erge last van krampen net boven mijn vagina, en als ik te vet eet wat ik zo weinig mogelijk probeer te doen :) speelt me maag op en het zuur op me maag. vanmorgen na een week vrij te zijn weer begonnen met werken en toen ik op stond voor het eerst misselijk :-(

Heb het de ouders ook verteld voor me schoonouders wordt het het 5de kleinkind dus dat is al wat normaler maar voor mijn ouders is het de eerste die reactie van hun echt zo mooi om te zien. ben wel blij dat hun het weten kan ik er ook met me moeder over hebben en zij kan me een beetje gerust stellen.

Lyn ik moet 18 okt ook om 15.45 uur wat een toeval!! spannend he !

 
Terug
Bovenaan