Uitgerekend in maart 2017

Hoi hoi!
<p style="text-align: right;">Afgelopen dinsdag een positieve test gehad, superblij! Ook erg onzeker omdat ik in februari een mk heb gehad. Ik wil dat deze weken zo snel mogelijk voorbij zijn en de bevestiging te zien krijg bij de verloskundige . Volgens de berekening ben ik 12 maart uitgerekend.</p>

Net even wat verhalen zitten terug lezen....wat leuk zeg!

Vanmorgen positief getest. Wat een wonder! Na bijna vier jaar lijkt het dan toch eindelijk gelukt.

Zover ik het een beetje kan berekenen zou ik rond 18 maart zijn uitgerekend. Lijkt me gezellig om hier te kletsen en ervaringen uit te wisselen

Hallo dames,

ik zou ook graag me willen toevoegen bij de club van maart. Ik ben zwanger van mijn vierde kindje, van mijn vriend is het zijn eerste.. 12 maart zijn we uitgerekend

<p style="text-align: left;">Goede morgen allen.</p>
<p style="text-align: left;">Iedereen van harte gefeliciteerd.</p>
<p style="text-align: left;">Hier ook 12 maart uitgerekend.</p>
<p style="text-align: left;">Ik vind het toch wel erg spannend en elke keer als ik naar de wc moet ben ik bang toch ongesteld te worden....</p>
<p style="text-align: left;">volgende week eerst naar de huisarts omdat ik al bekend was met hoge bloeddruk daarom naar de gynaecoloog. Vind dat wel jammer want heb het idee dat er bij de verloskundige toch meer tijd en aandacht voor je is helemaal omdat dit onze eerste is.</p>
<p style="text-align: left;">Heeft iemand ervaring met de gynaecoloog vanaf het begin?</p>

@ Ina, spannende tijd voor jullie. Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie van de zwangerschap kunnen genieten.

@ dollie, ik heb me ook aangemeld bij Moeders voor Moeders, voor mij een kleine moeite en er zijn inderdaad andere vrouwen mee geholpen.

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal!:)

Ben zwanger van mijn eerste kindje. Ben 20 jaar. We hadden het niet verwacht maar zijn er erg blij mee! Volgens internet ben ik 8 Maart uitgerekend.

Ik heb veeel buikpijn wat lijkt op menstruatiepijn. Ben dan erg bang dat ik bloed va verliezen maar tot nu toe nog niets.. ik heb met verloskundige gebeld en daar kan ik 26 Juli PAS heen. Vind het erg lang duren.

Gefeliciteerd allemaal !

Afgelopen dinsdag heb ik positief getest. Erg bijzonder, omdat we afgelopen donderdag zouden gaan starten met hormonen prikken. Na een traject met onderzoeken en een kijk operatie zouden we gaan starten met een IUI behandeling. En nu is dat in eens niet meer nodig!

Donderdag in het ziekenhuis bij de gyneacoloog een inwendige echo gehad. En er was inderdaad een stipje te zien in de baarmoeder. Maandag over een week mag ik weer terug komen, om te kijken of alles naar behoren gegroeid is.

Als alles goed blijft gaan zijn we 11 maart uitgerekend.

Groetjes!

Goedemorgen, leuk om na het weekend dit weer allemaal te lezen. Morgen komt er bij ons iemand langs van moeders voor moeders dus ben heel erg benieuwd.

Fijne werkweek allen. Ik voel mij tot nu toe erg goed.

gr chantal

Terug
Bovenaan