Uitgerekend in maart 2017

Hi Ik ben ook uitgerekent op 10 maart.Hebben jullie al iets aan de Nub kunnen zien?Ik heb al 2 jongens dus zou het zo leuk vinden om een meisje te mogen krijgen maar ik heb de echo eens bestudeert en ik denk toch weer een jongen.

Ben benieuwd hoe vaak de Nub klopt! Ik heb as. dinsdag de termijnecho (tweede echo) en ben dan 11 + 5 weken. We hebben zelf de geslachtsbepalende echo ingepland voor 28 september dus héél lang hoeven we niet meer te wachten.

Ook ik heb dinsdag de tweede echo, dan weten we hoever ik ben. Was bij de eerste echo nog niet goed te zien.

En dan gaan wij het ook bekend maken aan de vrienden, collega's. Eindelijk, geen smoesjes meer! Haha.. Familie weet het al wel.

Hier de 15maatt uitgerekend van onze 3 maar dit is echt een kadootje voor ons. Wij hadden er niet op gerekend omdat bij de 2 via iui is gekomen. Onze kinderen jongen is al 13 wordt in april 14. En onze dochter is dan 7 jaar.

Heb al 2x in het zh gelegen ben behoorlijk misselijk was erg uitgedroogd. Gelukkig gaat het nu wat beter meg mij. Hebben al 3x een echo gehad het is erg bewegelijk. Ben nu 13 weken bijna volgens de echo moet over 2weken weer komen ik loop bij de verloskundige in het zh omdat ik al boven de 40 ben.

Goedemorgen, wat leuk allen om te lezen! Ik heb laurie net een mailtje gedaan dus ik zal de groep ook gaan volgen op Facebook leuk ' hier gaat alles gelukkig nog steeds goed inmiddels alweer 14 weken en ga morgen 15de in ! We hebben 22 september een 16 weken pret echo voor geslacht super spannend ' geniet van jullie zwangerschap allen ! X

<div class="bbp-reply-content">

Hoi dames,

Ik ben voor een online onderzoek op zoek naar vrouwen die (pril) zwanger zijn van een eerste kindje en nog geen kraamzorgorganisatie hebben gekozen.

Het onderzoek duurt ongeveer 75 minuten en zal plaatsvinden in Amsterdam. Je dient enkel een aantal (zwangerschapsgerelateerde) websites te bekijken.

Als dank voor je medewerking krijg je van ons een rijkelijk gevulde tummy tub met een waarde van ruim 100,-    Lijkt het jou leuk om deel te nemen? Stuur dan een mailtje naar mareschreur@gmail.com

</div>

Hoi allemaal,

ik ben uitgerekend op 12 maart 2017, spannend het is namelijk de eerste. Ik word af en toe alleen een beetje onzeker wat betreft het eten. Kan ik er bijvoorbeeld vanuit gaan <span style="font-size: 12pt; font-family: Helvetica;">wanneer er alleen melk op de verpakking staat  dat hij dan gepasteuriseerd is? En zijn jullie nog aan het sporten? Bedankt voor de reacties.</span>

Terug
Bovenaan