Uitgerekend in maart 2017

hoi allen,

wij zijn 22 maart uitgerekend. de eerste 7 weken ernstige buikkrampen gehad.(lees: veel kruipend over de vloer en vloeken) ook onze 1e zwangerschap dus zelfs door onwetendheid naar het ziekenhuis geweest. wel leuk dat wij al echo fotos hebben vanaf week 6. en zelfs al het hartje in week 6 hebben mogen horen! ondanks dat we in week 8 te horen kregen dat dit eigenlijk niet mocht. we hebben ook een nekplooimeting gedaan en goddank tot nu toe een gezond kind met het karakter van mijn man. ik heb voor de rest niet veel klachten behalve dat ik geen vlees meer lust. terwijl ik de eerste 6 weken verslaafd was aan shoarma (wat ik normaal nooooit eet) voor de rest moet ik wennen aan de moeheid en dat sommige mensen in je omgeving denken dat je invalide ben ipv zwanger (wat ook weer hartverwarmend is) ik moet nog even wachten tot 14 oktober om mijn eigen kring in te lichten (dan pas zie ik ze weer) en daarna hoef ik mijn (zeer snel groeiende ) buik niet meer te verbergen. ik kijk er al naar uit.

hoe hebben jullie je ouders ingelicht. met een leuk verhaal? echo?

groetjes Sief

Hoi hoi,

wat leuk om hier mee te lezen, ik heb ook maar een account aangemaakt.

Wij zijn 19 maart uitgerekend van onze eerste. Ik ben nu 15 weken en een paar dagen. Spannend allemaal! Bij ons was het binnen 2 maand al raak, het idee was eerst even wennen!

We hebben nu 2 echo's gehad en 1 combinatietest. Geen verhoogde kans. Volgende week met 16+ weken de volgende echo. Zou het geslacht al duidelijk zijn? We hopen het.

Ik las hier ergens over steekjes in de buik. Ik heb dat sinds een paar dagen ook. Heb nog best een platte buik en denk dan ook dat die steekjes daar weg komen! Vooral met bepaalde bewegingen!

Haha dat mensen doen alsof je invalide bent dat herken ik hoor!

Hey dames!

Ik ben ook uitgerekend in maart 2017! de 19e om precies te zijn.

leuk dat er een forum is voor moeders die in maart uitgerekend zijn!

Het is mijn eerste kindje en de zwangerschap was onverwachts. (ik ben dan ook pas 21 jaar)

Dus ik ben samen met mijn vriend bezig voor een huisje nu en vanalles aan het regelen.

Desondanks zijn we van plan er het beste van te maken!

Ik hoop hier wat informatie te kunnen winnen uit de praktijk, en gezellig te kunnen kletsen met jullie:)

misschien zijn er ook mensen die in een soortgelijke situatie zitten als mij en hebben we wat aan elkaar:)

bij mij zie je trouwens nog amper wat, en ben nu ruim 14 weken. heb altijd wel een klein buikje gehad van mezelf, zou het daardoor komen dat je nog niets ziet? of moet ik me zorgen gaan maken? lees bij anderen dat de buikjes allemaal snel groeien..

lieve groetjes

Hi Soon-to-be-Mommy's,

Ik ben 13 maart uitgerekend van mijn eerste kindje!

Binnen 1 maand was het raak! Nu dus 15 weken en 5 dagen.
De tijd gaat zo snel! Ik begin het ook nu pas een beetje te beseffen.

We hebben het pas na 11 weken verteld (op onze bruiloft) dus nu pas begint iedereen er over te praten en dringt het tot me door! Ik ben nu al ongeduldig, hoe zit dat met jullie? Ik wil het voelen en daarna mag het morgen al geboren worden!  haha

Hebben jullie al een cursus gekozen? Mijn VK raad dat wel aan maar ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken.. als het kan ergens in de buurt van Almere / Weesp.

Is er inmiddels al een facebookgroep aangemaakt??:)

Liefs

<p style="text-align: left;">Ongeduldig ben ik niet maar ik ben wel heel benieuwd en spannend! Al het nieuws wat op je af gaat komen. Maandag afspraak bij de verloskundige voor de 16 weken. Ik twijfel of ik een extra echo wil doen, gewoon omdat het me leuk lijkt weer eens te kijken of het goed gaat.. wellicht weten we dan ook het geslacht al. Anders is de volgende echo met de 20 weken.. nog even wachten dus.. wat doen jullie en weten jullie het geslacht al?</p>

Hey allemaal,

Ik ben ook uitgerekend in maart. De 13de om precies te zijn.

Ik lees iets over en groep op fb? Lijkt me leuk! En ook makkelijker haha

Over 3 weken de 20wk echo ik ben benieuwd :D

Hi iedereen!

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Ook ik hoor tot de 'uitgerekend in Maart' club, 27 Maart word ons 1e kindje verwacht.

We zijn heel blij en vinden het tegelijkertijd allemaal heel spannend! Gisteren de eerste positiekleding moeten aanschaffen :).

groetjes,

Suzanne

Hi Meiden!

Voor zover ik weet was er nog geen besloten groep op Facebook dus ik heb er 1 aangemaakt!

'Ouders van nu uitgerekend in Maart 2017'

Voegen jullie jezelf toe en nodigen jullie andere uit??

Liefs Jaimy

Terug
Bovenaan