Uitgerekend in maart 2018

<p>hi allemaal, ik ben er vanmiddag achter gekomen dat ik zwanger ben. Sinds afgelopen januari probeerden ik en mijn partner zwanger te worden. Dit lukte direct de eerste cyclus. Helaas draaide deze zwangerschap uit op een miskraam en kreeg ik half april een curretage. Nu gelukkig opnieuw zwanger!</p><p>Ik ben heel blij maar door de miskraam eerder ook bezorgd. </p><p>Graag zou ik hier met andere moeders kletsen die ook uitgerekend zijn rond maart 2018. Het lijkt me leuk hier ervaringen en verhalen te delen!</p><p>Groetjes </p>

<p>Hoi Marloes, leuk dan zitten we misschien dicht bij elkaar qua uitgerekende datum. Wat fijn dat het toch is gelukt na zo lang wachten.</p><p>Wij hebben niet zo lang hoeven wachten maar door de miskraam werd het verlangen zoveel groter. Vorige keer had ik niet zoveel klachten maar ben nual steeds misselijk. Terwijl ik eigenlijk pas 4 weken ben.</p><p>Ik ben wel nerveus of alles nu goed is. Heb jij al symptomen? En ben je positief ingesteld of ook een beetje nerveus?</p><p>groetjes</p>

<p>Hoi hoi,</p><p>Ja dat denk ik ook dat we dicht op elkaar zullen zitten! Het enige is dat ik echt heel veel moet plassen voor mijn doen. Verder nergens last van. Ik ben wel positief, het blijft natuurlijk spannend. </p>

<p>Ja spannend is het altijd! Ik heb me al aangemeld bij de verloskundige die ik dit voorjaar ook had. Daar was ik heel tevreden over. Ze hebben me goed begeleidt. Ik ben benieuwd want ze zeiden al dat ik volgende keer ter geruststelling vaker een echo zou mogen maken. Vorige keer mocht ik met zes weken de eerste echo maken, dat doen zij standaard dus ben heel benieuwd hoe dat nu gaat!</p><p> </p>

<p>Daar ben ik ook benieuwd naar, morgen het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel hoe of wat, neem aan dat zij ook een vroege echo willen maken. </p>

<p style="text-align: left;">Hoi Celina, jij ook gefeliciteerd. Ik heb een beetje een moderne praktijk daar kun je via hun website aanmelden. Dus dat heb ik meteen gedaan, dat stond ook de website dat je mag aanmelden op moment dat je een positieve test in handen hebt!</p><p> </p>

<p>Marloes, wordt je dan in de zwangerschap ook begeleid door het ziekenhuis of mag je gewoon naar een verloskundige? </p>

Terug
Bovenaan