Uitgerekend in maart 2018

<p>@Boomerang, voor jou ook weer spannend dus. Zo'n tijd terug al weer, net of alles weer voor het eerst is lijkt me dan. </p><p>Hebben jullie het al aan familie of vrienden verteld? Ik wil het heeeeel graag tegen iemand zeggen, maar mijn man wil echt wachten tot de termijnecho. Dat duurt dus nog een week of 7... voor mij echt veel te lang om mijn mond te houden dus ik ben blij met dit forum ;)</p><p>Zijn er ook al dames met klachten/kwaaltjes? Waar ik zelf veel last van heb is vermoeidheid. Soms wil ik wel eventjes op de bank liggen, maar met mijn zoontje is dat niet altijd een optie (het kan alleen als hij slaapt, maar dan komt ee niks van het huishouden terecht). Dat vind ik wel lastig, dus ik hoop dat de vermoeidheid snel over gaat! </p>

<p>Hee dames, ik zie dat er nog een forum is van maart 2018 super leuk! Wij weten sinds 29juni dat we zwanger zijn van ons er 1e kindje. We hebben afgelopen weekend de aankomende opa 's en oma's verteld en onze broers en zussen. Ze reageerden super leuk!! We wilden niet zolang wachten met vertellen, ben ik ook veeeeulste ongeduldig voor en ten slot gaat het mis zijn ze ook degene die ik t vertel, en dan heb je ook troost en steun aan ze.  Aankomende donderdag onze 1e echo van 6week. Ben benieuwd of er echt wat te zien is en of alles goed is. Verder merk ik dat ik gigantisch moe ben, heb een energieleven 0. En mn borsten staan ook op flinke spanning,en jullie? Iedereen natuurlijk gefeliciteerd en geniet van deze tijd.</p>

<p>Hai hai iedereen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik ben in maart uitgerekend. </p><p>Na mijn laatste menstruatie gestopt met de condoom en meteen raak. Eerste zwangerschap van mijn zoontje van bijna 4 was ook gelijk raak. </p><p>Ik ben blij met deze forum! Ik herken zoveel kwaaltjes. Ik dacht dat ik mij aanstelde. Maar moeheid zo vroeg in de zwangerschap hoort er bij. Vorige keer geen last van gehad.</p><p>hopelijk hebben wij veel steun aan mekaar!! </p><p> </p>

<p>Hallo dames gefeliciteerd allemaal, ik ben er sinds een paar dagen geleden achter gekomen dat wij 4 weken zwanger zijn van ons tweede wonder ik ben 23 en trotse moeder van een zoontje van 1. 18 maart uitgerekend als alles goed gaat ik heb tot nu toe nog niet echt symptomen moet ik zeggen vind het heel erg spannend deze periode 7 augustus eerste echo ik hoop dat alles goed mag gaan. Zit zoveel na te denken hoe ga ik dit doen en hoe dat probeer het nu een beetje los te laten. Leuk hoor zoveel mama's to be in maart ☺️</p><p> </p>

<p>Hallo dames, Gefeliciteerd allemaal! </p><p>Wij hebben afgelopen maandag de eerste test gedaan. En Positief. Super blij!! 17 juli hebben wij onze eerste echo van ons eerste kindje. In maart verwachten wij hem/haar ook☺️</p><p>We zijn zo erg benieuwd! </p><p>Heel veel succes voor iedereen!! </p><p> </p><p>Liefsss c </p><p> </p><p> </p>

<p>Ik wist niet dat er al een zelfde topic was, sorry. Heb wel gezocht maar ben nog niet zo bekend hier.</p><p> </p><p>Wij hebben het nog niemand verteld. Dat durven we ook niet zo vroeg te doen. Denk dat we het met een week of 10 gaan vertellen. Onze zoon is ook al groter dus die snapt het allemaal heel goed als we het vertellen en wil heel graag een broertje of zusje dus we houden het nog even stil om teleurstellingen te voorkomen.</p>

<p>Wij weten sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Zondag nog een test gedaan, die was ook positief :)</p><p>Ik ben eind september gestopt met de pil. Ik ben steeds heel onregelmatig ongesteld geweest, daardoor weet ik nu ook niet zo goed hoe lang ik zwanger ben. Tussen de 4 en 6 weken denk ik. </p><p>Vandaag de huisarts en verloskundige gebeld. Eind juli een afspraak voor een termijnecho. </p><p>En nu afwachten... vind het echt wel spannend! </p>

<p>Hoi Saskia, gefeliciteerd! Ik heb 24 juli ook de eerste echo. Dan ben ik net 6 weken en 2 dagen. Ben heel zenuwachtig en nieuwschierig!</p>

Terug
Bovenaan