Hi meiden,
voor de dames die inmiddels ook mama zijn geworden van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van al die eerste momentjes met jullie kleintjes, cliché maar de tijd gaat zo snel...
na 6 dagen in het ziekenhuis mochten wij dan ook eindelijk naar huis! Elke dag werd aan huis mijn bloeddruk gecheckt en bloedgeprik om al mijn waarden in de gaten te houden om te zien of mijn lever en nieren wel goed herstelden. Ik was het ziekenhuis zo zat dat ik echt gesmeekt heb om een oplossing zodat ik naar huis kon! Gelukkig begrepen de artsen dit en kon het op die manier geregeld worden.
Mijn herstel gaat wel erg langzaam. Ik slik medicatie om mijn bloeddruk stabiel te houden en de bloed uitslagen zijn elke keer iets beter maar het gaat wel heel langzaam. De huisarts twijfelde van de week dan ook heel erg of ze me wou laten opnemen ook om op die manier meer rust te krijgen. Ik heb haar ervan overtuigd dat als ik weg moet bij mijn kleine meisje ik daar echt niet meer rust van ga krijgen en dat dat het trauma van alles wat er al is gebeurt alleen maar erger zou maken.
Ik ben tot over mijn oren verliefd op Fauve maar begin wel te merken dat alles wat er is gebeurt me niet in de koude kleren is gaan zitten. Nog steeds verdraag ik prikkels heel slecht. Ben ik extreem snel uitgeput en heb ik al 2 weken non stop hoofdpijn. Doe daar het huiluurtje van Fauve bovenop begin van de avond en tegen 21.00 uur ben ik een soort wandelende zombi. Bezoek hebben we nauwelijks omdat ik dat niet trek en me niet op een gesprek kan concentreren. Heel naar en herken mezelf hier ook totaal niet meer terug.
Volgende week heb ik een gesprek met de huisarts en ook bij de VK en in het ziekenhuis gaan we nog napraten over alles wat er is gebeurt. Ik merk wel dat door te praten alles iets beter een plekje krijgt maar er zijn bepaalde dingen die elke keer weer veel emotie oproepen.
Het zal tijd nodig hebben om alles te verwerken maar ons meisje doet het gelukkig zo goed dat dat wel een hele troost is en dat ik daar wel helemaal in op kan gaan en van kan genieten.
Hebben jullie kleintjes ook elke dag rond dezelfde tijd een huil momentje? Fauve is zo tevreden maar elke avond rond 19.30 is het ontroostbaar huilen ruim een uur. Zo vreselijk zielig...
is het nieuwe topic al geopend? Ik ga eens even zoeken...
liefs Ivanka