Uitgerekend in maart 2018

<p>Nee logisch maar omdat ik pas bij hen was geweest en erg tevreden was is de keus niet moeilijk. Ik en mijn partner hadden dat al besloten dat we volgende keer naar dezelfde praktijk zouden gaan. Maar snap dat je bij de eerste keer daar nog niet over hebt gedacht hoor! Dat is logisch!</p>

<p>Gefeliciteerd!</p><p>ik heb werkelijkwaar geen idee hoe het traject er voor ons verder uit zal gaan zien. Ik neem aan dat ze me op een bepaald moment "ontslaan" en dat we naar een "normale" praktijk kunnen. Dat ga ik morgen denk ik allemaal horen. Handig dat het via de Website kan bij jou! </p><p> </p>

<p>Ik zou gewoon even rustig kijken wat er allemaal is in de buurt. Desnoods aan je huisarts vragen waar hij/zij goede ervaringen mee heeft. Zo ben ik bij de door ons gekozen praktijk uitgekomen. Succes!</p>

<p>Hoi dames,</p><p>Ik had afgelopen maandag een positieve test, mijn menstruatie verwachtte ik die zaterdag ervoor. </p><p>Super blij, we waren bezig sinds april, dus ronde 3 was raak. Dit was bij mijn vorige zwangerschap ook zo dus dat is wel toevallig. Mijn zoontje is nu 20 maanden oud. </p><p>Afgelopen vrijdag heb ik de verloskundige gebeld, 1 augustus hebben we de eerste echo met intake. Volgens de verloskundige ben ik vandaag 5 weken en 1 dag zwanger. Het is natuurlijk nog even afwachten wat de echte uitgerekende datum is. </p><p>Ik vind het allemaal super spannend, ben best bang dat het mis gaat. </p><p>Groetjes Leanne. </p><p> </p>

<p>Hallo dames</p><p>ook ik ben uitgerekend in maart. Donderdag de test gedaan, die positief was.</p><p>Voor ons is onze eerste, echt gigantisch spannend of het allemaal wel goed gaat.</p><p>@marloes echt fijn dat het dan toch gelukt is.</p><p>Suzanne</p>

<p>@mamaleanne, gefeliciteerd jij bent dus een weekje verder. Leuk hoor. Ik denk dat iedereen die angst wel heeft hoor. Maar positief blijven en teveel stress vermijden is het enige wat we kunnen doen.</p><p>@suzy, leuk jij ook gefeliciteerd! Spannend hoor een eerste.</p><p>Ik heb zelf al een zoon maar die is al ouder. Dat is alweer zo'n tijd geleden. Ben veel dingen vergeten hoe het was. En toen ik hem kreeg was ik pas rond de 20. Lang gewacht daarna en een studie gevolgd en nu bijna 10 jaar later pas de tweede op komst.</p>

Terug
Bovenaan