Hallo,
Zoals jullie gemerkt hebben was ik er even niet.. dat komt omdat ik nu ook baby nieuws heb!!
Afgelopen maandag 26 maart om 4.27 is onze dochter Irene geboren.
Ze is wel een kleintje (44 cm en 3002 gram) maar het gaat heel goed met haar, ze drinkt heel goed en de luiers tonen ook het resultaat dat het goed gaat
Het strippen heeft bij mij op zondag wel geholpen.. ik had 1.5 cm ontsluiting... s avonds om 7 uur zette het door.. we waren rond 10 uur in het ziekenhuis (ik was medisch vanwege epilepsie risico) daar een hele tijd weeën opgevangen, had ook rug weeën dus onder douche gegaan.. dat was echt super fijn maar het wilde niet door zetten..hebben ze toch bij 3 cm vliezen gebroken maar bij de volgende controle weer 3 cm (na bijna 5 uur tijd) dus hebben ze mij weeenopwekkers gegeven waardoor ik in 2 uur tijd van 3 naar 9 cm ging.. ik mocht dus als ik wilde gaan persen en binnen 7 min. Was onze prachtige meid geboren!! Het was dus geen lange maar wel vrij heftige bevalling (9,5 uur).. kijk er heel positief op terug door de zorg van mijn man en alle begeleiding
De vervelende voorweeen en dat vroege indalen hebben van te voren niet veel gedaan maar wel tijdens het persen dus dat is wel een fijn idee!
@lies84
Gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke naam!
Grappig dat onze meisjes dezelfde dag geboren zijn..
@ mommyivank
Ik hoop heel erg dat jij inmiddels ook nieuws mag hebben, het is je zo gegund!
Lijkt soms wel of mensen niet meer realistisch nadenken ofzo.. als jij überhaupt de puf zou hebben om je verjaardag te vieren dan had je vast een uitnodiging gestuurd.. ik zou er niet eens aan denken..
Blijf wel streng hierin.. ik zit nu in mijn kraamweek maar dat lijkt mijn familie ook niet door te hebben.. ze zijn allemaal 2 dagen achter elkaar gekomen wat op zich te begrijpen is maar ze zijn steeds 2 uur lang gebleven en dat is best wel heel vermoeiend..
Ga weer verder met mijn kleine meisje en hoor graag gauw wat