Uitgerekend in maart 2018

Al nieuws meiden?
Ik ben van zondag op maandagnacht ineens bevallen van een prachtig meisje, Mara.
Het was een heftige maar korte bevalling, ik belandde vanuit een paar harde buiken in een weeenstorm en 5 uur later is ze geboren.
Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!

@lies84 
gefeliciteerd! Wat een mooie naam ook! Heftig dat je gelijk in een weeenstorm terecht kwam maar wel fijn dat het spoedig is verlopen. 
Hier helaas op nog meer gerommel geen nieuws. Donderdag komt de VK weer langs. Wel heel veel harde buiken en af en toe flink weeen. Duimen dat wij ons kleine meisje ook snel kunnen knuffelen. 
Doet jou kleine meisje het verder allemaal goed? 
@PM hoop dat bij jou ook alles goed gaat! Ik duim voor je.. 
liefs..

Gefeliciteerd Lies84!! Mooie naam! Geniet ervan.
Hier geen nieuws of naderende bevalling. Morgen is mijn uitgerekende datum. Wij wachten geduldig af en dat gaat eigenlijk prima. 
Succes allemaal!:)

Hallo, 
Zoals jullie gemerkt hebben was ik er even niet.. dat komt omdat ik nu ook baby nieuws heb!!
Afgelopen maandag 26 maart om 4.27 is onze dochter Irene geboren.
Ze is wel een kleintje (44 cm en 3002 gram) maar het gaat heel goed met haar, ze drinkt heel goed en de luiers tonen ook het resultaat dat het goed gaat
Het strippen heeft bij mij op zondag wel geholpen.. ik had 1.5 cm ontsluiting... s avonds om 7 uur zette het door.. we waren rond 10 uur in het ziekenhuis (ik was medisch vanwege epilepsie risico) daar een hele tijd weeën opgevangen, had ook rug weeën dus onder douche gegaan.. dat was echt super fijn maar het wilde niet door zetten..hebben ze toch bij 3 cm vliezen gebroken maar bij de volgende controle weer 3 cm (na bijna 5 uur tijd) dus hebben ze mij weeenopwekkers gegeven waardoor ik in 2 uur tijd van 3 naar 9 cm ging.. ik mocht dus als ik wilde gaan persen en binnen 7 min. Was onze prachtige meid geboren!! Het was dus geen lange maar wel vrij heftige bevalling (9,5 uur).. kijk er heel positief op terug door de zorg van mijn man en alle begeleiding 
De vervelende voorweeen en dat vroege indalen hebben van te voren niet veel gedaan maar wel tijdens het persen dus dat is wel een fijn idee!
@lies84 
Gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke naam!
Grappig dat onze meisjes dezelfde dag geboren zijn..
@ mommyivank 
Ik hoop heel erg dat jij inmiddels ook nieuws mag hebben, het is je zo gegund!
Lijkt soms wel of mensen niet meer realistisch nadenken ofzo.. als jij überhaupt de puf zou hebben om je verjaardag te vieren dan had je vast een uitnodiging gestuurd.. ik zou er niet eens aan denken.. 
Blijf wel streng hierin.. ik zit nu in mijn kraamweek maar dat lijkt mijn familie ook niet door te hebben.. ze zijn allemaal 2 dagen achter elkaar gekomen wat op zich te begrijpen is maar ze zijn steeds 2 uur lang gebleven en dat is best wel heel vermoeiend..
Ga weer verder met mijn kleine meisje en hoor graag gauw wat 

Hoi PM, 
van harte gefeliciteerd met je “kleine” meisje! En wat een mooie naam ook! 
Wat een fijn popje zeg met 44 cm! Wel heel goed te horen dat ze het goed doet en dat het gelukkig allemaal goed is gegaan. Fijn om te horen dat het strippen heeft geholpen ook! Geeft mij ook wat hoop! 
Hier nog steeds geen baby nieuws. Net bij de verloskundige geweest en zelfs strippen was nog niet mogelijk. Hebben nu een plan opgesteld omdat ik echt niet meer kan maar toch ook wel weer zo koppig ben dat ik het de natuur het liefste zou willen laten doen. 
Woensdag komt ze aan huis om te strippen en als het dan vrijdag niet geboren is gaan ze me inleiden op mijn verzoek. Ik geef het dus nog 1 week dan ben ik 41 weken en ze was het met me eens dat na mijn heftige zwangerschap dat dat echt voor mij de max is. Het geeft gek genoeg gelijk een opgelucht gevoel dat er nu een plan is in plaats van een soort zwart gat waar je in staart. 
Niemand had verwacht met alle complicaties dat ik de 40 weken zou halen en dat vind ik dan al een hele overwinning. Wel was mijn bloeddruk weer iets gestegen dus is de afspraak wel dat als ik me ook maar iets niet goed voel dat ik bel dan komt ze langs en bij twijfel gelijk naar het ziekenhuis. 
Hier blijft het dus nog even spannend! Maar hou jullie zeker op de hoogte. Bezoek voor mijn verjaardag heb ik helemaal geen zin in. Wil het liefste lekker binnen zijn en geen drukte om me heen. De mensen die dat niet snappen zoeken het maar even uit. Mijn vriend grijpt iets meer in richting de familie die ook maar blijven bellen en app dus dat is al heel fijn! 
Kan me heel goed voorstellen dat kraambezoek soms heel dubbel kan zijn. Aan de ene kant wil je ook iedereen de kleine laten zien en vind je het fijn dat mensen komen en aan de andere kant wil je denk ik ook wel je rust en dat heb je ook echt nodig. Probeer lekker van je kleine meisje te genieten en stuur ze maar gewoon weg als ze er te lang zijn! Mama en baby zijn even het belangrijkste nu! Fijne kraamweek PM! Heel veel liefs...

Gefeliciteerd! Fijn dat het er voor jullie op zit. Nu lekker genieten van de meiden! 
Hier nog in de wacht.. maandag gestript maar heeft niks gedaan. Zit al een weekje op 3 cm maar dat is het dan ook. Maandag komt de verloskundige weer aan huis om te strippen maar ik hoop dat het voor die tijd al uit zichzelf op gang is gekomen. Vandaag precies 40 weken..
@Mommyivank. Hopen dat ze woensdag wel kunnen strippen en dat het effect heeft. 
Succes nog eventjes. En geniet van jullie kraamweek! Laat je lekker vertroetelen door de kraamzorg, voor je het weet zijn ze weg..

Hi lies84 en PM,
gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes. Wat fijn dat ze er ook eindelijk zijn. Erg leuke namen ook allemaal. 
Hoe gaat het nu zo de eerste week? Geven jullie borstvoeding? Wil dat een beetje?
@mommyvanik,
fijn dat er een plan is nu. Dat zal een hoop rust geven. Hopelijk start de bevalling nog uit zich zelf. Anders gewoon je overgeven aan het plan met 41 weken en dan helpen ze je een handje. Wie weet is het tegen die tijd hooguit nodig alleen nog je vliezen te breken en komt daarna de rest alsnog vanzelf op gang. Veel succes nog even en hoop snel goed baby nieuws!
@gebruiker153246,
40 weken spannend hoor! Je hebt iig al 3 van de 10cm gewonnen dat is wel een lekker idee denk ik? Als het er maandag nog niet is hoop ik dat het strippen effect zal hebben voor je. Succes!
@manonS, wat lekker dat je er zo positief in staat nog en het nog niet zat bent en gewoon ristig af kunt wachten nog. 

Hier ook baby nieuws! Afgelopen zaterdag om 6.00 uur begonnen de weeen en om 8.37 uur is onze kleine man, Henry geboren. Heb een weeenstorm gehad. 10 minuten na aankomst in het ziekenhuis was hij er na 3 minuten persen al. Een erg snelle bevalling dus moest het wel even verwerken...
de kleine man doet het goed en de borstvoeding komt nu op dag 3 goed op gang. 
Hoe gaat het bij jullie?

Terug
Bovenaan