uitgerekend in mei 2009........

A

Anoniem

Guest
Hey dames...

ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben... het is nog heel pril... had vandaag mijn NOD en kon niet wachten en heb er testje tegen aan gegooid.... eerst heel lichte streep... in de namiddag nog een test gedaan en nu een duidelijke streep...

heb even zelf via internet uitgerekend... en ben in mei 2009 uitgerekend....

zijn er nog meer dames die in mei 2009 uitgerekend zijn?!?!

x

Ja ikke ikke.......spannend he.......Ik had gisteren een heel vaag streepje gevonden, maar die zag je echt   bijna niet en ook pas 12 uur later DUS.....Vanochtend een testje...heeel vaag streepje maar meteen te zien en  toch net nog een testje gedaan en die was ook al een stuk duidelijker dan die van vanochtend.....
We zijn geloof ik 5 of 6 mei toch? Leuk hoor.....Heb je al ergens last van? Ik was vandaag voor het eerst misselijk. Zijn bij mij aan het verbouwen en ik kan de geur gewoon niet verdragen......
Moet zeggen dat ik er alleen maar blij mee was (voor hoe lang ik daar nog blij mee kan zijn) want het was toch een soort van extra bevestiging.
 Groetjes......

Heey Joyce,

Ik ben ook begin mei uitgeteld..
Ik heb er vanmorgen toch nog een testje op gegooid en
deze keer was de streep veel duidelijker.. Dus ik durf het nu ook
zelf te geloven!!

Liefs,
Nancy

hey ladies...

nancy leuk dat je ook hier komt meekletsen.. :D:D maar k denk dat ik ook wel nog op andere topic ga blijven... is wel gezellig.. :) maar hier ook.. wordt vast en zeker ook gezellig topic. :D:D

hoi hoi32 :) streep is streep he.... :) hihi... ik had eerst ook heel licht... en paar uur daarna donkerder....

ik ben inderdaad volgens zo'n calculator op internet op de 6de mei uitgeteld....

ga dadelijk voor de zekerheid nog een testje doen... haha.. maar had gisteren 2 positieve testjes....

verder ben ik erg moe... en soms steekjes in buik.... verder nog geen kwaaltjes..
ja behalve dat ik stront verkouden ben... maarja dat heeft niks met zwangerschap te maken... hihi...

en jullie al kwaaltjes?!?

ik kan het nog allemaal niet echt geloven... tis zo gek haha... opeens ben je zwanger... (naja opeens haha maar opeens weet je het zeker) en groeit er een levendwezentje in je..... hihi..

xxx

Hoi joyce en nancy,
Ja stom he dat je eigenlijk iedere keer een testje wil doen om toch nog even het bewijs weer te krijgen. Ik vind het allemaal nog wel heel onwerkelijk hoor. Vriendin van mij zei ook al dat dat wel een beetje blijft totdat je het met je 10 weken echo hebt gezien...maar ja we zien wel.

Ik ben sinds gisteren opgehouden met de testjes, wel echt het idee dat het zo is. Heb voor vrijdag meteen een afspraak bij de dokter wat ik wel fijn vind om toch alvast wat vragen te stellen ed.

Zit er ook aan te denken om het op school (studeer nog....of eigenlijk weer, ben 32) het ook al snel te bespreken. Ga dit jaar afstuderen en ik wil dat eigenlijk toch wel gaan doen. Ben ik waarschijnlijk wel ietsje later klaar maar dat maakt niet uit. Zit ik niet meer met het feit dat ik meteen zwanger wil worden als ik een baan heb haha....want dat was eerst de bedoeling.

Vandaag voel ik me al een stuk beter. Heb ook wat steken in mijn buik en mijn borsten jeuken een beetje maar niet meer misselijk zoals gisteren.

In ieder geval............ik ben hartstikke blij!!!!
Fijn om hier af en toe even je verhaal te spuien........
groetjes.......

joepieeee!!! een mei topic :D

ik ben simone ben 22 jaar (over   2wk 23) , woon samen met mijn man en zoontje van 15 mnd
en we zijn er vorige week donderdag achter gekomen, dat we ons 2de wondertje verwachten, rond 1 mei..:D:D:D:D:D:D

9 okt hebben we een echo :)

groetjes simone
mv mart en ?

Ja, gelukkig. Eindelijk kan ik het kwijt: offiecieel zwanger. Op 4 mei uitgeteld.
Afgelopen vrijdag een test gedaan en daar was niet veel op te zien. Maandag opnieuw en duidelijk een zwanger. Voor de zekerheid toch gisteravond weer gedaan en weer een heel nietszeggend antwoord.
Vanmorgen bij de huisarts een test gedaan en dat leek weer een NEE te worden, maar na een minuutje werd het toch weer een duidelijke JA.
Kan het nog   niet geloven, maar het is echt. Een kleine. Begin dit jaar met de pil gestopt en toen nog een tijdje veilig gedaan. In juli de rem er af en in 1 keer raak. Dat hadden we allebei niet verwacht en het is ook nog heel onwerkelijk.

Alle mama's in spé: van harte.

Wat gezellig, al een aantal meiden..
Ik ben volgens i-net uitgeteld op 4 mei :)
Het is zo onwerkelijk nog allemaal!!
Houden jullie het nog voor je? Of gaan jullie het al aan sommigen vertellen? Ouders ofzo?
Ik denk dat ik mijn mond niet lang kan houden tegen mijn ouders..
Maar we willen het wel op een aparte manier vertellen!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan