uitgerekend in mei 2009........

Haai.....
Ik heb het mijn ouders al verteld, maar zijn ouders weten het nog niet.
Ik ben nogal een open boek dus ik denk dat wat mensen in mijn directe omgeving het vrij snel weten.
Durf wel op 1 of andere manier gevoelsmatig nog niet helemaal me te laten gaan omdat ik best bang ben dat het nog mis gaat....(miskraam in april/mei).
Situatie was wel heel anders (zeg maar gerust onmogelijk door spiraal)  maar toch...
Hoe gaan jullie daarmee om??
Knuffel Hoi32 (mijn naam is nogal apart en wil niet dat evt mensen die ik ken mee lezen)

hey ladies....

hier is alles oke.. soms beetje duizelig.. moe... en zuurbranden.. beeeeeh hahaha... ach ja het is voor een goed doel he... :)

Ik heb het mijn ouders al verteld kan mijn mond toch niet houden... mijn vriend heeft het gisteren ook zijn ouders en zussen verteld... die vinden het allemaal geweldig nieuws... :D:D:D

gisteren ging ik werken.. en 1 collega is ook goede vriendin van mij... ik heb het haar ook verteld... hahaha ik kan niet niet goed... mijn mond houden... maarja het valt ook beetje op.. want met van een op andere dag gestopt met roken....

is er nog iemand die is gestopt met roken omdat je zwanger bent geworden?!? of iemand die nog gewoon rookt?!

xxx

Hallo,

Ik vind het zo vreemd dat ik nu op het zwanger zijn forum kletsen mag.. :)
Heb er wel vakar op rondgeneust maar nu mag ik ook echt meedoen!!

Hoi32, ik heb inderdaad ook wel een beetje de angst dat nog iets mis kan gaan,
maar dat probeer ik wel van me af te zetten. Ik heb zoiets van, hoe het nu lopen gaat
kan ik zelf niet bepalen.. Maar ik denk er wel  s aan ja..

Joyce, Goed dat je gestopt bent met roken meid!! Ik rookte zelf niet maar als ik het wel deed zou ik er zeker mee stoppen..

Hebben jullie eigenlijk kwaaltjes?
Ik ben vandaag niet misselijk.. (Andere dagen wel)
Mijn borsten zijn gevoelig maar verschilt per moment, ene moment heel erg en het andere moment maar een beetje..
En heb al 1.5 week last van mijn stoelgang.. Dacht eerst dat het misschien iets te doen had met weinig vezels eten ofzo? Maar is misschien van het zwanger zijn??

Slikken jullie ook zwangerschapsvitamines?
Liefs,
Nancy

O ja,

Wij hebben twee speentjes gekocht voor mijn ouders..
Een met I Love oma en een met I love opa..
We krijgen binnenkort een hondje waar mijn ouders ook af en toe op gaan passen
dus had ik eigenlijk bedacht om voor ze beide een hondenspeeltje ofzo in te pakken en dat te geven en dan zeggen: Hier voor als jullie binnenkort s op de hond moeten passen.. En dan daarna het speentje kado doen en als ze dat uitgepakt hebben zeggen: en misschien willen jullie nog wel s vaker oppassen..
Hihi leek me wel leuk..

Liefs

Hoi Dames,
@ nancy Ja he hebt ook gelijk daarin...kan er toch niets aan veranderen als het mis gaat. Gevoel wisselt ook per moment hoor. O ja leuk zoals je het aan je ouders wil vertellen. Haha...ik heb het geduld daar niet voor, en toen ik ze zag meteen verteld.

Ik heb voor de rest redelijk last van kwalen. Voel me een beetje grieperig achtig...veel buikpijn (vandaag iets minder moet ik zeggen) en een paar keer op de dag misselijk. Gisteren vond ik dat nog allemaal leuk maar vandaag zit het me een beetje in de weg. Ik moet heel hard aan een onderzoek voor school, maar ik krijg niets uit mijn vingers. Nou ja maar gewoon doorzetten en zorgen dat het snel af is.

Morgen naar de dokter...spannend hoor....Maar eens goed vragen wat nou allemaal de bedoeling is. Afspraken maken met verloskundigen ed.??? Ook maar vragen waar ik echt op moet letten met eten ed.

Nou succes allemaal...hoop dat jullie wel weer een beetje aant werk kunnen.

O ja...roken......ik ben een jaar of twee en een half  voor het eerst gestopt met roken....lukte aardig maar ik rookte tot anderhalf jaar geleden af en aan....Sinds een jaar alleen maar op gelegenheid....dus beter gezegd als ik bier dronk.....afgelopen zaterdag had ik nog gerookt maar wist niet dat ik zwanger was. Nu niet meer val plan nee........

Groetjes.......

hoi hoi

nou wij hebben het de opas en oma ook verteld... ze zijn superrrr blij haha ik had ook niet anders verwachte.

ik ben (nog ) niet misselijk, wel moe, zere borsten, banden pijn, en zere bekken.

verder gaat het lekker zijn gangetje hier, mijn buikje begint al tegroeien :D

en roken, jaaa pppfff ik heb bij Mart wel een beetje gerookt, had veel stress tijdens de zwangerschap, omdat ik veel in het ziekenhuis heb gelegen.

nu rook ik af en toe.. ben wel van plan er helemaal mee testoppen...

groetjes simone
mv mart en ?

ow ja

7 okt hebben we de intake bij de vk
en 9 okt hebben we de echo !!!! gaaaaf spannend leuk hihi

en hebben jullie al namen?

Terug
Bovenaan