uitgerekend in mei 2009........

Hey dames,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel een positieve echo hebben gehad..

Ook naar dat er toch nog veel onzekerheid is, of dat het is misgegaan..

Vandaag heb ik een superleuke dag gehad. Vorige week was ik bij de huisarts geweest voor controle, bij ons doet de huisarts de verloskunde. De huisarts vertelde dat zij zelf ook in verwachting is, en dus mijn bevalling niet zou kunnen doen. Hier zat ik heel erg mee, gatver een onbekende naast mijn bed!! Dus dat zette me aan het denken. Ik ben op zoek gegaan naar een verloskundige praktijk in een plaats verderop. Die heb ik gevonden!
Vandaag gelijk langsgeweest en er werd gewelig de tijd genomen!! Ikheb er ruim een uur gezeten, geweldig wat een klik! En als klap op de vuurpijl, kreeg ikook nog een echo!!
Het was echt prachtig, zo duidelijk!! Het harte klopte dapper, en het bewoog heel schattig.. Armpjes en beentjes waren duidelijk zichtbaar. Ik pinkte gewoon een traantje weg... Mijn dochter vond het ook prachtig. Ik had haar een eerdere echofoto laten zien en toen had ik gezegd, kijk dat is je broertje! Toen ze het beeld op het echoapparaat zag zei ze: kijk! bloetje!! Zo schattig..

Dus ik ben heel gelukkig, ga nu ECHT genieten. Ik hoop dat iedereen ook zo'n mooie ervaring mag hebben, en veel geluk!!

Groetjes Mickey

he hallo

zijn de nieuwe topics al aangemaakt, ik ben namelijk op een ander forum gestopt omdat er zoveel mensen waren dat ik het niet bij kon houden en missschien is een onderscheid maken in wensen wel leuk dan heb je echt je eigne mensen bij elkaar!

verder vandaag wezen werken en ik ben doodmoe!

fijn dat de echo's goed gaan, ik mag volgende week woensdag en ben erg benieuwd!

liefs

mamma van sam ik heb een aantal topics gestart.
Ze beginnen allemaal met Mei 2009, zodat ze makkelijk te herkennen zijn en ze gaan over wat verschillende onderwerpen zodat iedereen wel een topic kan vinden waar ze mee kan kletsen.

Patricia mama van Bas*
Ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee van je om wat meer topic te openen, want ik zie ook door de bomen het bos niet meer hier.
Ik open wel een aantal topics en dan kan iedereen zelf kijken bij welk topic ze zich het beste thuis voelt.

- Mei 2009: de lijst met datums
- Mei 2009: voor het eerst zwanger
- Mei 2009: zwanger van de 2e, 3e of 4e
- Mei 2009: met wat hulp (IUI, IVF, ICSI, KID)
- Mei 2009: afspraken bij de verloskundige/gynacoloog

Ik zat nog te denken aan de volgende, maar weet niet of daar behoefte aan is
- Mei 2009: de twintiger
- Mei 2009: de dertigers

Of had je nog een ander onderwerp in gedachte?

He dames,

Gaan we hier nog verder of gaan we naar de andere topics, kon daar alleen maar de lijst vinden.
Van de week mijn eerste echo gehad en het hartje zien kloppen, was zo super gaaf.
Het kleine ding was lekker aan het zwaaien met zijn armpjes en beentjes.
Gaf me een goed gevoel en ben nu van mijn onzekerheid af.
En toen kwam mijn vriendin, die al bijna 3 jaar bezig is met zwanger raken, vertellen dat het gelukt was!! Mijn dag kon niet meer stuk, gezellig samen zwanger zijn

Groetjes
Geeke

even een waardeloze reactie, maar dit stukje staat weer meer naar boven, anders zakt het zo ver weg,

gr.

Patricia mama van Bas*

goed idee om hier verder te schrijven, kon ook niet echt vinden waar anders...!
afgelopen donderdag ben ik naar de vk geweest, niks bijzonders en ik mag 7 november pas voor een echo. Nou ja heb eigenlijk niks te zeuren hoor, voel me best goed en die twee weken zijn vast zo voorbij.

Geeke; wat heerlijk een goede echo, geniet er lekker van, zeker samen met je vriendin, super leuk!
groet,
Miran

he meiden,
voor mij is er ook niet echt een goed mei-topic. Ik ben nl voor de 4 keer zwanger, heb 2 miskramen gehad en 1 zwangerschap af moeten breken. Dus pas eigenlijk niet bij de 1e keer zwanger, want mijn wolk is echt niet zo roze. Pas eigenlijk niet bij 2e,3e of 4e kind, want heb geen bengel rondlopen. Ben wel spontaan zwanger geworden...
Nou ja dan blijf ik dus maar hier kletsen.
Momenteel heb ik helaas een flinke verkoudheid te pakken. Niet zo leuk! Ik kan er natuurlijk helemaal niks voor gebruiken. Gelukkig zit mijn neus nog niet zo vol, anders ga ik wel een zoutoplossing maken, dat mag gelukkig altijd.
Helaas heb ik er ook een flinke hoofdpijn van. Ik ben dus lekker ziek thuis. Ik ga mezelf nu niet pesten, mijn lichaam heeft het al druk genoeg door uk!

Volgende week weer een echo. Kan eigenlijk niet wachten, en dan bof ik nog, want ik heb er vorige week dinsdag nog 1 gehad. Maar ik ben gewoon niet zeker dat het allemaal goed zit. Nou voel ik me niet echt top naast die verkoudheid, dus het zal wel goed zitten, maar ik krijg hiervoor graag een bevestiging met de echo.
Hoe is het met jullie?
Tijd voor ons eigen mei-forum he!!

liefs
Patricia mama van Bas*

ps, veranderingen voor de lijst uitgerekende data wel daar doorgeven he. Er staan echt enorm veel meiden op de lijst. Geen idee of ieder hier nog actief is.

Ik ben bang dat ik jullie ga verlaten! Ik heb gisteren een echo gehad. Het was niet goed het vruchtje was maar 2,5 cm en er was geen hartslag. Ik zou nu 10 weken en 5 dagen zwanger zijn echter heeft het vruchtje waarschijnlijk  bij 8 weken het leven gelaten. Ik krijg waarschijnlijk binnen kort een bloeding. De verloskundige zal deze week nog binnen kort contact met mij opnemen. Wij zijn helemaal ontdaan en in shok. Ik had dit totaal niet verwacht. Ik weet het niet meer. Hoe nu verder. Sorry moest even verhaal kwijt.

Terug
Bovenaan