uitgerekend in mei 2009........

Gelukkig (nog) niet misselijk. Wel af en toe een raar gevoel in de buik en wat stevigere borsten. Over het algemeen voel ik me wel "anders". Ben ook snel moe en hoe verder de werkdag vordert hoe slechter ik me kan concentreren. Ik mag in de 7e week de verloskundige bellen om een terijn echo te laten maken. Die is dan al voor het eerste consult. Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld, verder doen we nog even rustig aan. Mijn moeder is in de 7e week jarig, dat lijkt me vroeg genoeg.
Over namen hebben we al nagedacht. Maar we moeten even "overleggen" met mijn zus en zwager, zij krijgen in januari de tweede. Beetje sneu als wij een naam bedenken die zij al gaan gebruiken.

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2008 13:30:20'));

ow ja

7 okt hebben we de intake bij de vk
en 9 okt hebben we de echo !!!! gaaaaf spannend leuk hihi

en hebben jullie al namen?

Echt spannend. Geeft toch weer een stukje zekerheid.

He sisi22......
Is mijn eerste kindje dus ik weet allemaal niet hoe dat werkt, maar moet ik gewoon een verloskundige opbellen.....en hoe weet ik wat een goeie verloskundige is??
Morgen wel naar huisarts dus ik zal daar ook wel meer horen.
Leuk hoor dat je dat allemala al weet...

x

Hoi meiden, ik ben (volgens mij) ook zwanger!!!(En uitgerekend in mei 2009)
Doe morgen (vrijdag) een test, maar aangezien het ons 4e kindje word herken ik alle symptomen.(pijnlijke borsten, innestelingspijn, misselijk, duizelig, verward...)
Ben eigenlijk pas zaterdag 1 dag overtijd, maar kan niet langer wachten, dus doe vrijdagavond de test.
Ben 28 (a.s dinsdag 29 jaar) kom uit 't Gooi en heb 3 dochtertjes van 6,5, 4 en m'n jongste popje is nog maar 6 maanden.Ben dan ook van het maart-forum.Maar leuk om me weer bij een 'zwanger-forum' aan te kunnen sluiten!
Ben volgens de berekeningen 7 mei uitgerekend, maar die wordt bij mij altijd bij de termijn-echo (12 weken) bijgesteld naar boven ivm het feit dat mijn eisprong altijd wat later in de cyclus is dan gemiddeld.(meestal rond de 17e of 18 dag ipv rond de 14e dag.)Maar ga uit van 7 of 8 mei.
Spannend!!!
Leuk dat ik niet de enige ben die al weet dat ze (zo pril als het is) zwanger is!Succes voor iedereen en hopen dat die eerste 3 maanden goed verlopen!!
Groetjes Roos.

hoi hoi

wat leuk zeg je vierde kindje.. het is en blijft spannend he

en wat verloskundigen betreft, we hebben er hier maar 1 dus is wel makkelijk, en meestal bel je rond de 6wk maar ik weet ook niet precies hoever ik ben, heb altijd een vroege eisprong, mijn laatste ongi was 25 juli en 5a6 aug had ik mijn eisprong.

ik heb trouwens een leuke site gevonden met goedkope zwangerschaps kleding en ook leuke kleding :www.mooiverpakt.nl

groetjes simone

Hoi,

Ik kan nu voor het eerst vanaf het begin van de zwangerschap meepraten... Ik ben dus ook zwanger en op 4 mei uitgerekend! Ik ben 19 jaar, ben getrouwd en heb een zoontje van 17 maanden en bij hem kwamen er na 7 weken achter dat ik zwanger was(door de pil heen). Dus ik vind het nu eigenlijk heel spannend, want ik ben zo bang dat het mis kan gaan. Ik hoop maar elke keer dat ik misselijk wordt en dat ik zo kan merken dat ik zwanger ben, want ik heb alleen maar last van gevoelige borsten. Sommige mensen willen geen kwaaltjes maar ik zou het toch op prijs stellen als ik er 1 kreeg. Hahaha! In november krijgen we een eigen huis dus ik woon nu nog bij mijn ouders, ik wil het ze met 7 weken gaan vertellen.

Groetjes

hey ladies....

hier alles oke....
wel erg duizelig moet ik zeggen... heeft iemand van jullie dat ook?!
Misselijk ben ik maar heel soms.. niet echt benoemens waardig ofzo...

ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld... wij hebben er hier ook maar 1... dus dat is inderdaad makkelijk...
ik vroeg haar of het normaal is dat duizelige... ze zei dat dat wel kan voorkomen ja...
en meteen maar afspraak gemaakt... de 30ste september heb ik intake gesprek..en dan maken we ook afspraak voor echo....

aaaah vind het zo spannend allemaal... zou het het liefste van de daken willen schreeuwen maarja dat doe ik toch maar niet haha..
vriendin van mij vertelde gisteren in het cafe waar alle vrienden ook waren dat ze zwanger is bijna 3 maanden... hihi leuk he... zijn we samen zwanger...
vond het wel lastig... iedereen was zo blij voor haar... me to... maar ik wilde het het liefste ook meteen zeggen, maarja dat hebben mijn vriend en ik toch maar niet gedaan... toen we thuis waren zeiden we wel tegen elkaar.... die zouden eens moeten weten.. haha...

ze had de echo bij haar... echt o lief... hoofdje en tenen zag je..:D:D
het duurt nog zolang voordat ik echo ga krijgen....hahaha....
vind het toch maar eng en spannend en durf het geloof ik pas echt te geloven als ik echo gezien heb.. haha... ach ja nog ff geduld... :)

zo ga ff wat eten met mijn mams... tot straks...
xx

Hoi Meiden,
Heb ook net een test gedaan en weet dus nu net zeker dat ik zwanger ben. Was al bijna een week over tijd, dus de kans was erg groot op een positieve test.
Het wordt onze derde, we hebben al twee meiden!
ik denk dat ik 2 mei ben uitgerekend, maar misschien valt het ook nog net in april.
Lekker he
ik bel maandag de verloskundige wel, wil er nu nog even lekker van genieten. Heb ook wel weer zin in de echo's en alles!

Voel me verder wel ok, alleen steeds eenbeetje misselijk, alsof ikhonger heb, maar eten helt niet echt!

nou, we kletsen wel weer verder

groetjes
Klarie

Terug
Bovenaan