uitgerekend in mei 2009........

Hoi,

gelukkig, vanochtend gebeld en met wat heen en weer gefiets is het toch gelukt. We hebben een eerste echo gehad!

Alles goed, precies 10 weken en 2 dgn zoals ik had uitgerekend. Alles zit eraan zo te zien en een kloppend hartje. Dus helemaal blij.

Sorry meiden voor wie het mis is gegaan. Wat is de natuur soms toch ontzettend hard. Heel veel sterkte als jullie dit nog lezen en ik ga proberen het lijstje te plaatsen met de wijzigingen.

groetjes

Miranda

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
28 april
4 nov
9 dec 20wk
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
3  mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Daan03
31
3e
2 mei
22 sept

Brabant
Wel weten

Lies
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph
21
1e
3 mei
Helaas een miskraam
Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Lisa_1981
27    
1e
3 mei

2  okt

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei
1 okt
15sept

Wel weten

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
30 sept
27sept
N-Holland

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt
16sept
Z-Holland
Wel weten

Klimmie
30
1e
5 mei
9 okt
9 okt
Utrecht
Niet weten

DeeDee
34
1e
5 mei
15 okt
24sept
Utrecht

Anne

5 mei

Tessa8

5 mei
6 okt

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei
9 okt
9 okt
Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Fruts80
27
1e
8 mei
10okt

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27
1e
9 mei
1 okt
1 okt
Limburg
Niet weten

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Irislaura
27
1e
9 mei
7 okt

Drenthe
Niet weten

Mam v. Stijn
30
2e
9 mei
26 sept
26sept
Gelderland
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Geeke
27
1e
11 mei
2 okt

Z-Holland

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei
7 okt

Utrecht
Niet weten

MRMJ
21
1e
14 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Hamster
29
3e
15 mei
7 okt gyn

Zeeuws -Vlaanderen
Wel weten

Marie Tromp
25
1e
16 mei
14 okt

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Mammaluna
32
2e
17 mei
6 okt
6 okt
Brabant
Wel weten

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt
N-Holland
Niet weten

Winks
22
1e
17 mei
9 okt

N-Holland
Niet weten

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Daniëlle1984

1e
20 mei

7 okt

Indra
26
1e
22 mei

België
Wel weten

Eilatan
25
1e
22 mei
8 okt

Wel weten

Cindy2205

22 mei

Nicoleg
30
2e

17 sept

Bbje

Niet weten

MamLeanne

2e

Moedervan1
23
2e

29 sept
15okt

Suz_Arnhem

24 mei

Arjjoy
27
1e
25 mei
21 okt
13okt

ysp
31
2e
25 mei

Gelderland

sisca_3c

1e
26 mei
Helaas een miskraam

Jazzie

2e
27 mei

_Miran_
31
2e
27-mei

Z-Holland

firstbaby
34
1e

13 okt

Dirkje

2e

Pat78

26 sep

hoi hoi

ik heb even de tabel aan gepast, want weet nu meer, ik ben dus iets verder dan verwacht, ben nu 11wk en 2dgn en ben dus 28 april uit geteld :D
9 dec hebben we de 20 wk echo al... spannend is het een meisje of een jongen en is het gezond :D
hier gaat verder alles oke, heb de positie kleding al weer in de kast liggen, want andere broeken krijg ik echt niet meer dicht hihi
wel grappig dat het zo snel gaat nu ineens.
en idd ben ik er nu wat minder mee bezig, want ik heb er dus al een kleine donder lopen, en dan is dit toch wel heeeeel anders dan de eerste keer.
maar net als bij de eerste keer vinden we het wel weer super leuk, en verheugen we ons op het maken van het kamertje, de kleertje bij kopen (heb al veel) de 20 wk echo, en de 3d echo :D:D
hier vallen de kwaaltjes wel mee, nog wel veel moe, en last van bekken/ rug.
maar verder toppie :D
tot snel

groetje Simone

mv Mart en 11wk en2dg zw

Spannend om het allemaal te lezen!

Ik ben zelf nu 7 weken zwanger (uitgerekend op 29 mei dus die kan ook toegevoegd worden ;)) ik heb 4 november de echo gepland staan en 24 oktober het bezoek aan de verloskundigen. Ben al flink misselijk...  

Grt

He he ben ik weer eens, wel erg verdrietig om te lezen dat het bij een aantal toch misgegaan is,heel veel sterkte om het een plekje te geven.
Gelukkig hebben veel van ons al een kloppend hartje gezien.
Hier is het nog steeds hartstikke misselijk, gisteren een afspraak gemaakt om 20 nov een vruchtwaterpunctie te laten doen, wat een moeilijke beslissing was,   maar gevoelsmatig toch de goede, gaan er nog meer van jullie voor   prenatale diagnostiek??
De reden bij mij is omdat ik toch 38 ben, gelukkig zit er niets bij ons in de familie, maar leeftijd blijft toch een factor waar je rekening mee moet houden.
Veel sterkte en toch al genieten.
gr Maaike

He meiden

Hoe gaat het allemaal met de klachtjes?
Hier nog steeds misselijk, moe en een opgezette buik. Gewoon lekker zwanger dus.
Ik heb voor volgende week ook een afspraak gemaakt voor een echo. Dus eerst een echo en daarna voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben benieuwd hoeveel de kleine frummel is gegroeid in de 3 weken sinds de vorige echo.

Charidaa wat fijn dat je echo goed was. Wat leuk dat je ook het hartje kon horen. Ik hoop dat ik dat volgende week te horen krijg.

Mariska  dikke knuffel meid, succes met het verwerken van je miskraam.

Mama van Nieke ook jij veel succes. Ik ken dit forum als een forum waar je lief en leed kan delen, dus ook voor steun na een miskraam kan je hier terecht. Heel veel succes de komende tijd.

ysp Goed dat je meedoet aan Moeders voor Moeders, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen.
Wat vreemd dat je schoonmoeder zo reageert. Gelukkig reageren je eigen ouders wel normaal. Mijn schoonouders moesten wel even wennen, maar zijn nu wel erg blij voor ons. Al gaat het helaas niet goed met m'n schoonvader, dus ze zijn met hun gedachte wel ergens anders mee bezig. We vrezen dat hij kanker heeft, maar we wachten nog tot de longarts hem onderzoekt.

Tassa leuk dat je zo'n goede echo had!

Firstbaby het is toch heel normaal om met 11 of 12 weken je eerste afspraak te hebben? Ik heb volgende week m'n eerste afspraak met de verloskundige, ik ben dan 11 weken. De vorige afspraak was omdat ik via de MMM zwanger ben geworden en geloof me, je hebt liever je eerste afspraak met 12 weken dan dat je de MMM doormoet hoor.

Eilantan ik wens je een fijne huwlijksdag en een hele fijne huwlijksreis.

Klimmie fijn dat je echo goed was. We zijn dus nog steeds op dezelfde dag uitgerekend?

Ik ben vast wat meiden vergeten: sorry daarvoor ik hoop dat alles goed gaat bij iedereen.

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag intakegesprek gehad in het zkh voor de prenatale diagnostiek en gelukkig gelijk een echo gehad. Wat was dat weer mooi om te zien. Het bewoog alle kanten op, de arts zei een druktemakertje! Daar hebben we er al 1 van . Verder hartje gezien en twee armen en benen. Wel belangrijk leek me om dat ff te checken. O ja en het was gelukkig  geen tweeling! Ik had namelijk een beetje een voorgevoel....

Mh 1970: We hebben afgesproken om 17 november ook een vruchtwaterpunctie te laten doen. Spannend he!

Verder alles goed hier, beetje moe en erg veel last van mijn bekken, ik heb de hele dag een zeurende pijn, maar houdt me vast aan de gedachte dat het waarschijnlijk tussen week 13 en 30 minder wordt (door verandering hormonen). Na week 30 komt het door toename van je gewicht pas weer terug zei de fysio. Hoop het echt!

Mijn familie wist al dat ik zwanger was vanaf week 5. Heb deze week mijn zoontje het verteld, een vriendin  en een collega op het werk. Als ik 13 weken ben vertel ik het iedereen. Dat is over 2 weken!

Groet
Lies

Hej Deedee!

Voor mijn gevoel is week 11 laat (maar dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet er nog niet veel vanaf). De echo is dan pas in week 20 en dat voelt helemaal laat.
Wil zo graag weten dat alles in orde is...dat het hartje klopt.

Misschien domme vraag maar wat is MMM?

Groetjes Sandra

He Sandra (firstbaby)

Volgens mij is bezoek aan de verloskundige in week 11 of 12 heel normaal. Maar ik snap goed dat je graag eerder een bevestiging hebt dat alles goed zit. Ik dacht eigenlijk dat iedereen recht had op een echo rond 12 weken en een echo rond 20 weken.
De eerste echo is om te kijken of het goed zit en hoe ver je precies bent en de tweede is dan meer om te kijken of het kindje gezond is en of er geen afwijkingen zijn.
Misschien kan je even bellen en vragen of je toch een echo kan krijgen met 11 weken.

Ik zou eerst geen echo krijgen met 11 weken omdat ik met 8 weken een echo heb gehad. Maar aangezien ze toen alleen even hebben gekeken of het goed zat en of het hartjke klopte, mag ik nu toch een tweede echo laten maken en dan gaan ze opmeten hoe groot alles is als het goed is (hoofdje, armpjes, beentjes)

Dat is geen domme vraag, het is pas dom als je iets niet weet en het niet durft te vragen.
De MMM is de Medisch Molen, ook wel Medische MalleMolen genoemd .
Toen wij na 2 jaar proberen nog niet zwanger waren is bij ons alles onderzocht (semen, cyclus, bloedprikken voor hormoonwaardes en tot slot een HSG)
Alles was goed en we moesten nog maar even zelf proberen om zwanger te worden. Toen dat niet lukte hebben we IUI gekregen, dat staat ook wel bekend als kunstmatige inseminatie.   We hebben daarmee erg veel geluk gehad want dat was in 1 keer raak!

Maar weet je nu al wanneer je afspraak wel is?
Bij mij is het komende woensdag, dan ben ik 11 weken.

Ik krijg ondertussen het gevoel dat ik wat meer fut heb. Ik ben 's avond nog wel heel moe, maar de eerste weken was ik overdag ook niet vooruit te branden en het smeren van een cracker tegen de misselijkheid was al een hele opgave.
Ik zit niet vol energie ofzo, maar dat gevoel dat alles teveel moeite is is zeker veel en veel minder geworden.
Hebben jullie dat ook?
Of hebben jullie nog steeds dat futloze gevoel?

Terug
Bovenaan