Uitgerekend in mei 2017

Hallo :)

vorige week positief getest! Onze kleine man krijgt er een broertje of zusje bij!

Wie is er nog meer uitgerekend in mei 2017??

Hoi!

Ik ben ook uitgerekend in mei! Als het goed is 3mei. Mijn eerste zwangerschap en ik vind het super spannend..

Ook vooral heel bang dat het nog mis kan gaan enzo, hebben jullie dat ook? 1 oktober eerste echo!

Ik heb geen bloed verlies gehad. Wel afgelopen vrijdag voor een vroege echo geweest in het zh omdat ik meer kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap doordat mijn oma het des hormoon heeft geslikt. Er was vruchtwater te zien en een dooierzakje, ook twijfelde ze bij mij of ze het hartje al zag kloppen maar alles zag er goed uit, gelukkig!

liefs,

Amber

He dames gefeliciteerd allemaal!! Als het goed is ben ik ook rond 3 mei uitgerekend we hebben 21 sept eerste echo. Spannend allemaal wel hoor denk dat ik er pas goed van kan genieten als ik de echo heb gezien. Heb namelijk behoorlijk veel buikpijn loop de hele dag met een kruik (zelfs op me werk) Maja dat moeten we er voor over hebben.. Herkennen jullie dit? Gr Chantal

Hoi Chantal,

Gefeliciteerd! Ik denk inderdaad ook dat ik pas kan genieten wanneer ik de echo heb gezien, mijn dagen hebben nog nooit zolang geduurd als de afgelopen twee weken haha!

Ik heb alleen echt last van mijn borsten en heel veel plassen..

Hopelijk helpt de kruik een beetje voor jou!

liefs,

Amber

<p style="text-align: left;">Haai dames gefeliciteerd..hier positief getest op 27 aug, 8 mei uitgerekent ben zooooo blij maar voel niks daarom nog zo onwerkelijk ik moet me nog inschrijven bij de verloskundige ben alleen zo bang heb geen diplomas en via de uitkering kan ik een bbl opleiding volgen dus het is allemaal net de verkeerde timing en kan ik het wel aan blablabla uitkering weet nog niet dat ik zwanger ben wil ik ook pas gaan zeggen als ik begin met mijn opleiding dalijk krijg ik de kans niet omdat ik zwanger ben . Morgen ga ik me bij de vk inschrijven en wachten tot de eerste echo zo spannend voor jullie ook allemaal</p>

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd! Ik heb gister positief getest, 12 mei zou volgens mij de datum moeten zijn! Superblij, maar ook eng. 2 maanden geleden had ik een miskraam in week 5, daar ben ik nu ook, maar het voelt dit keer wel anders - minder constant buikpijntjes vooral - en ik blijf positief! Bedoel maar, alleen al het feit dat we na 1 ronde overslaan al direct weer in verwachting zijn is al fantastisch goed nieuws, dat gevoel wil ik vasthouden dus!! De 29ste de echo... Laat het maar snel zover zijn ;) Tot die tijd gewoon genieten.

Truste

Linda

Ook hier eentje die waarschijnlijk begin mei een kindje krijgt. 12 Augustus moest ik ongesteld worden, maar geen bloeding. 16 Mei een positieve test gehad. Als mijn berekening klopt dan ben ik nu 6 weken zwanger.

Best allemaal heel spannend, het is ons eerste. Stiekem toch nog wel bang dat alles misgaat maar tot nu toe gaat alles goed. En in de eerste weken zat ik nog steeds wel een beetje op een bloeding te wachten, zo stom. Pijnlijke borsten en gevoelige onderbuik. Ik heb al best wel een buikje, ik krijg al af en toe vragen of ik zwanger ben of niet. Ik denk dat ik het niet lang meer geheim kan houden. Hebben jullie ook al een buikje? Ik moet het in de morgen vaak ook rustig aan doen, eerst ff naar de wc en dan rustig thee maken. Ik voel me soms zo slapjes, dat ik echt ffies moet gaan zitten. Een keertje dat ik moest kokhalzen. Maar ik reageer voornamelijk op gebraden vlees, ik kan kan daar niet zo goed meer tegen, wordt er gewoon misselijk van.

Anyway, wanneer is de juiste tijd om een echo afspraak te maken? Ik dacht dat het daar nog te vroeg voor was. Wanneer hebben jullie gebeld naar de verloskundige. Via de huisarts of gewoon met een verloskundige praktijk?

Terug
Bovenaan