Ook hier eentje die waarschijnlijk begin mei een kindje krijgt. 12 Augustus moest ik ongesteld worden, maar geen bloeding. 16 Mei een positieve test gehad. Als mijn berekening klopt dan ben ik nu 6 weken zwanger.
Best allemaal heel spannend, het is ons eerste. Stiekem toch nog wel bang dat alles misgaat maar tot nu toe gaat alles goed. En in de eerste weken zat ik nog steeds wel een beetje op een bloeding te wachten, zo stom. Pijnlijke borsten en gevoelige onderbuik. Ik heb al best wel een buikje, ik krijg al af en toe vragen of ik zwanger ben of niet. Ik denk dat ik het niet lang meer geheim kan houden. Hebben jullie ook al een buikje? Ik moet het in de morgen vaak ook rustig aan doen, eerst ff naar de wc en dan rustig thee maken. Ik voel me soms zo slapjes, dat ik echt ffies moet gaan zitten. Een keertje dat ik moest kokhalzen. Maar ik reageer voornamelijk op gebraden vlees, ik kan kan daar niet zo goed meer tegen, wordt er gewoon misselijk van.
Anyway, wanneer is de juiste tijd om een echo afspraak te maken? Ik dacht dat het daar nog te vroeg voor was. Wanneer hebben jullie gebeld naar de verloskundige. Via de huisarts of gewoon met een verloskundige praktijk?