Uitgerekend in mei 2017

He meiden
ja klopt marianne ik heb 3 weken vakantie er achter geplakt, zou t liefst nog meer doen want wil echt niet werken :( haha
maar nu dus nog twee weken en die ga ik lekker genieten met me gezinnetje! 
Luciano rolt ook om, van zn rug naar zn zij naar zn buik en hop weer terug, hij vind het echt leuk! Zitten vind hij ook leuk maar wel met ondersteuning hoor want anders valt hij echt om denk ik hahaha
staan doet hij nog niet, maar hij is pas 3 maanden dus ga het ook niet stimuleren, schijnt niet goed te zijn ook nog voor de rug enzo om zo vroeg al echt te staan en te zitten. 
Ja grappig he dat forum! Zag hem ook voorbij komen. Bijna een jaar geleden al, zo bijzonder! 

Wat knap dat Luciano nu al omrolt! Die is er vroeg bij hihi!!
Ja nog maar lekker even genieten. Ik ben ook blij dat ik er nog 3 weken vakantie achteraan had geplakt. Maar nu is het toch ineens om.. :-( Nou ja.. vind het nu best moeilijk om Tamar los te laten. Misschien gaat dat dan straks ook wat beter.
Nee klopt is inderdaad nog niet goed voor de rug! Maar soms til ik haar toch wel ff onder de oksels op bij mij op schoot, net even. Ze lacht dan altijd zo lief hihi.
Hier sinds een aantal dagen een lekker ritme te pakken: 7-11-3-7 fles. En na de eerste en tweede fles slaapt ze heerlijk! Na de derde fles nog een klein slaapje, dan groentehapje (ff proeven en weer uitspugen haha), wassen/badderen, laatste fles en op bed. Ze wordt vaak wel rond 5 a 6 uur wakker. Dan stop ik haar opnieuw in en na een poosje valt ze dan weer in slaap. Om 7 uur haal ik haar er sowieso af, omdat dat straks ook moet met mijn werk.
Net of heeft ze in de gaten dat ik maandag weer aan het werk moet. Ineens een ritme te pakken haha!

Kyan heeft vandaag voor het eerst omgerold. Zat er al een tijdje tegenaan, maar rolde vandaag echt door. Meneertje is aankomende donderdag pas 3 maanden ?

Superlang geleden dames maar hoe gaat het bij jullie?
hier heel goed, heerlijk tevreden mannetje.
en sinds afgelopen zaterdag al 2 tandjes door! 

Inderdaad lang geleden! Hier gaat het goed. Vorige week woensdag naar het consultatiebureau geweest en hij woog toen 6800 gram en was 68,5cm. Sinds die dag heeft hij ook een vast eet schema. Smorgens pap+fruit. smiddags fles+brood, einde van de middag een warme maaltijd en voor het naar bed gaan een papfles.Wauw nu al tandjes door Nansje? Donovan heeft nog steeds geen ene tandje haha en ook heeft hij nog bijna geen haar op zn hoofd, hij lijkt kaal maar als je heel dichtbij kijkt dan zie je wel wat inimini blonde- of donkerblonde haartjes. Hij rolt nu wel vanaf zo'n 2 weken geleden eindelijk op zijn buik. En hij gaat sinds 18 september 4 halve dagen naar het kinderdagverblijf. (middagen vanaf 13u en dan haal ik hem rond 17.30 altijd weer op. Het kdv is tot maximaal 18.30 open.)

Hallo aanstaande (nieuwe) mama's, ik ben 9 mei uitgerekend van de 1e! Donderdag heb ik de 16 weken echo en weten we vermoedelijk het geslacht! Hoe ver zijn jullie?

Hallo aanstaande (nieuwe) mama's, ik ben 9 mei uitgerekend van de 1e! Donderdag heb ik de 16 weken echo en weten we vermoedelijk het geslacht! Hoe ver zijn jullie?

Terug
Bovenaan