Uitgerekend in mei 2017

Hoi meiden! Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

Wat leuk dat er al een groep 'uitgerekend in mei 2017' is. Ik ben rond 6 mei uitgerekend.. volgens de vk nu 6,2 weken zwanger en net een afspraak gemaakt voor de eerste echo! Duurt nog lang zeg, 3 weken wachten.. pff.

Ik heb een zoontje van 15 maanden rondlopen en vergeleken met die zwangerschap denk ik dat ik nu zwanger ben van een lief schattig meisje ;) behalve wat grotere boobies en ernstige vermoeidheid voel ik me nu super goed!

haha Linda, die stinkscheten :) herkenbaar! Niet zozeer altijd stinkende, maar wel super veel lucht!

Hallo!

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! Wat leuk, een groep die allemaal in mei is uitgerekend!

Ik heb afgelopen woensdag positief getest - eerst met een test van de kruidvat - toen daar de stad gegaan om nog een Clearblue test, omdat ik het niet kon geloven haha. Maar ja hoor, die gaf ook aan zwanger!

Volgens de verloskundige ben ik rond 12 mei uitgerekend, dan ben ik nu 5,2 weken zwanger. We hebben 28 september de eerste echo. Zo spannend allemaal!

Qua kwaaltjes valt het nog mee. Sinds 2 weken wel last van gevoelige/pijnlijke borsten, maar voor de rest (nog) geen kwaaltjes.

Groetjes Marianne

He Marianne, wij gaan gelijk op, ik ook 5+2 vandaag!

De stinkscheten zijn wat minder :p Maar helaas de pijnlijke borsten ook... Plus mijn buikpijn lijkt sinds vandaag wat meer op - hele lichte - menstruatie-achtige pijn. Dat maakt me ongerust, ik ben bang voor weer een miskraam... Gelukkig zijn de krampen nog steeds niet echt heftig, dat was de vorige keer wel zo en toen begon ik ook dezelfde avond te bloeden.

Ik heb vandaag weer een test gedaan maar de hcg lijkt nog wel hoog te zijn: duidelijk positief met een heel donker streepje. Ook dat was bij de mk laatste keer anders, was nog maar heel licht positief de dagen ervoor. Stelt me wel wat gerust...

Maar die onzekerheden zijn wel echt vreselijk... Was het maar vast tijd voor de echo waarop we een kloppend hartje kunnen zien! Nog 2,5 week geduld...

Hey Linda!

Wat leuk dat we gelijk op gaan! :) Erg spannend allemaal en kan inderdaad niet wachten tot de echo.

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent na de miskraam van de vorige keer.. Ik heb sinds 2 weken ook menstruatie-achtige pijn, dacht toen ook dat ik ongesteld zou worden.. maar dat bleef dus uit. En toen bleek ik zwanger!

Maar de menstruatie-achtige pijn blijft echter wel. Ben toen op internet gaan zoeken en toen las ik dat veel vrouwen in het begin van de zwangerschap hier last van hebben. Een soort bandenpijn van de baarmoeder, dus ik ga er van uit dat dat het is.

Dit is mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw voor mij.. Maar ik hoop dat dit je toch wat geruststelt en je over 2.5 week een kloppend hartje op de echo ziet! :)

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Hier afgelopen donderdag positief getest (op vakantie dus extra leuk).

Twee maanden geleden heb ik een miskraam gehad (bij 7 weken is het hartje gestopt en bij 8 weken ben ik gaan bloeden) en nu gelukkig al weer zwanger. Wel redelijk dezelfde kwaaltjes tot nu toe (in vlagen hele heftige buikkrampen), maar de vorige keer had ik dat ook met de innesteling. Verder nog geen kwaaltjes.

Als mijn berrekening klopt ben ik ongeveer 18 mei uitgerekend.

Vorige keer met 6 weken al een echo gehad maar ik heb nu besloten dit uit te stellen tot 8 weken.

Geniet er allemaal van!

Liefs?

Femke

Thanks Marianne, idd lees ik ook veel over die menstruatie-achtige krampen, maar ik voelde de bandenpijn wel als iets anders. Moet zeggen dat het nu ook wel weer rustiger is daar beneden ;)

En Femke, welkom :) ik kan me het wel voorstellen dat je wacht tot 8 weken. Doe ik ook, ondanks mn onzekerheden tussendoor. Hormonen ook he, slaan nog weleens op hol, ook nu al... Moodswings!

Laten we er vooral zoveel mogelijk van genieten idd!

Hebben jullie je al aangemeld voor moeders voor moeders?

Ik heb me gisteren weer aangemeld. Het voelde vorige keer goed om ook wat voor een ander te doen waardoor ik besloten heb me nu weer aan te melden.

Terug
Bovenaan