Uitgerekend in mei 2017

Hey G-G,

je kunt je meestal via de website van een VK aanmelden. Zij bellen je dan om een afspraak te maken voor je eerste echo, deze vindt plaats als je rond de 8 weken bent. Ik ben na de slechte ervaring de vorige keer nu overgestapt naar een andere VK, bij beide praktijken werkte dit wel hetzelfde en werd ik 1 dag na aanmelden al gebeld. In jouw geval dus al over 2 weken, dus ik zou me ff aanmelden alsik jou was ;)

succes!

<p style="text-align: left;">Uit mijn eigen berekening ben ik 13 mei uitgerekend. Afgelopen zondag positief getest. Is mijn tweede zwangerschap. Maar de vorige was een stille miskraam bij 8 weken, dus ik ben voorzichtig blij.</p>

Ja hier nu 5 weken 1 dag volgens mijn berekening en via de website van vk aanmelden nog 3 weekjes dan echo dan ga ik ook pas geloven dat ik echt zwanger ben voel namelijk nog helemaal niks alleen mijn borsten zijn gegroeid geen pijn niet misselijk helemaal niks

Hoi allemaal,

Ook wij gaan spannende maanden tegemoet. Als alles goed gaat worden wij 6 mei voor de tweede keer papa en mama!! Allemaal enorm spannend. Leuk om met elkaar te kletsen via het forum.

liefs, Kelly

<p style="text-align: left;">Super leuk gefeliciteerd kelly !</p>
<p style="text-align: left;">het worden spannende maanden voor ons weet nog niet wat me te wachten staat maar we gaan mee met de flow ik zag vandaag een zwangere vrouw erg moeilijk lopen in die hitte ben allang blij dat ik zwanger ben in de winter periode pff kreeg het er benauwd van haha</p>

Hallo allemaal, gefeliciteerd allen! Ik heb maandag een vroege test gedaan, 5 dagen voor mijn nod en zag 2 streepjes :) heel blij. En spannend. Ik hoop dat alles goed gaat want vorig jaar met eerste echo van  10 weken bleek leeg te zijn...  Ik ga er nu voor met volle hoop.

Maandag na mijn positieve test hele dag krampen, maagzuur, misselijkheid gehad. Nog meer mensen die deze verschijnselen hebben gehad (waarschijnlijk op innesteldag)?

Wat hebben jullie nu voor kwaaltes? Morgen begin ik aan week 6, In mijn geval heb ik last van:

- af en toe steekjes onderin de buik, als ik me druk maak of inspan wordt dit meer, dus goed naar luisteren

- borsten worden met de dag gevoeliger (en groter!) ik kon vannacht niet eens meer op mijn buik liggen, zo pijnlijk!

- ik laat echt best veel - en ook enorm stinkende - winden (té erg!!)

En jullie?

Terug
Bovenaan