Uitgerekend in mei 2017

Zo, stoere jongens! Flink hoor met die prikjes. :) Hopelijk verder ook geen koorts o.i.d!
Tamar zat qua gewicht ook al iets boven het gemiddelde! En moet je nagaan.. eerst zo licht en klein.. ze heeft het al flink ingehaald! Alleen maat 62 nog echt te groot helaas.. heb veel zomerdingen gekregen dus van mij mag ze er bijna wel inpassen haha. Alhoewel ik dan denk ik ook wel weer ff slikken moet als ik ook maat 56 kan opbergen. :p
Ik heb een draagdoek! Alleen krijg het nooit voor elkaar om hem zo strak te knopen.. dus dan moest ik haar echt ondersteunen met het hoofdje... misschien toch wat meer nog oefenen met omknopen..
Vandaag redelijke dag! Vanochtend op verjaardag geweest, toen niet geslapen. Vanmiddag geslapen en ze ligt nu net weer te slapen! Zou er dan toch eindelijk wat ritme inkomen? :)
Hopen dat het poepen straks wat beter gaat bij Kyan!
Nansje wij moeten ook 21 augustus weer naar het consultatiebureau.. dan ook weer prikjes.
Kelly ik heb geen idee of je dan ook kinderopvangtoeslag krijgt. Maar als je een sollicitatiegesprek hebt is er vast wel een oplossing toch, iemand die ff kan oppassen? Misschien dat je Donovan dan de avond van tevoren kan wegbrengen, dat hij dan blijft logeren en dat je hem dan na het gesprek ophaalt? Anders wordt een baan vinden wel erg lastig als je niet op gesprek kunt komen.. is vast wel een oplossing toch? :)

Marianne, misschien een tip voor de draagdoek: als je hem iets hoger door trekt bij het nekje kun je de rand dubbel vouwen en er een opgerold spuugdoekje tussen stoppen. Zo kun je een steuntje voor het hoofdje creëren. Werkt bij Kyan ook erg goed!

Wij moeten óók 21 augustus weer terug voor een prikje!

Daarnet heb ik alle trompers in maat 50 opgeruimd want daar kon hij zijn benen niet meer in strekken en de meeste rompers in maat 50 ook meteen maar opgeruimd. shirtjes en broeken hoeven gek genoeg nog niet te worden opgeruimd, die beginnen wel een beetje aan de kleine kant te zitten maar vaak doe ik alsnog kleding in maat 56 bij donovan aan want dat zit dan allemaal ruimer en is makkelijker met aan- en uit kleden dan wat strakkere kleding. Alhoewel een shirtje dat strakker om zijn lichaam zit er wel mooier uitziet.
Iedereen die ik hier ken werkt full time marianne.. en mijn opa en oma wonen in zuid holland maar zij zijn wel de enige die bijna altijd gewoon thuis zijn, dus dat gaat nog lastig worden helaas want wij wonen in gelderland niet zo heel ver van de duitse grens. Aardig stukje rijden dus, met de auto anderhalf uur rijden wonen zij hier vandaan. En dan ook weer terug naar huis, weer 1,5 uur rijden..

Wat grappig Kelly. Ik woon ook in Gelderland op zo'n 5km bij de Duitse grens vandaan. Mijn familie woont ook allemaal in Zuid-Holland. Dus ik weet precies wat je bedoeld met die afstand en dat het geen optie is om hun op te laten passen!

Ooh Inge wat grappig inderdaad!
Ik woon in een dorp naast arnhem, jij woont dan nóg dichterbij de duitse grens. Voor jou dus nog een aantal km verder rijden naar zuid holland. Eigenlijk helemaal niet handig! (soms heb ik wel spijt dat k hier ben komen wonen hoor, zeker nu we donovan hebben en mijn familie etc. hem beperkt kan zien) Heb jij het wel naar je zin daar? Zover weg van je eigen familie? En vooral nu Kyan er is?

Mijn schoonouders wonen wel dichterbij ons maar zij werken beide full time dus hun vragen voor oppas gaat ook niet zomaar.
Misschien toch maar gaan denken aan een kinderopvang voor 1 vaste dag per week zodat ik iedere week dan die ene dag zelf de vrijheid heb om naar afspraken te kunnen gaan. Het liefst laat ik hem 2 dagen per week naar een kinderopvang maar eerst even informeren over een eventuele vergoeding vanuit de belastingdienst waar marianne het over heeft, of kinderopvangtoeslag of iets dergelijks, want voor 2 dagen per week het volledige bedrag zelf te moeten betalen zal maandelijks nog aardig aantikken denk ik.

Ik woon in een dorpje zo'n 10km bij Doetinchem vandaan. Dus idd nog een stukje verder richting Duitsland. Mijn familie woont vlak bij Den Haag/Wassenaar. Dus echt helemaal aan de andere kant. Wij doen er bijna 2 uur over met de auto. Heb het hier erg naar mijn zin. Is allemaal veel gemoedelijker dan in de randstad! Alleen wel naar voor mijn ouders. Die zien Kyan niet zo vaak. Al Skypen we wel elke week. Mijn ouders hebben geen auto en doen er met het ov van deur tot deur 3,5 uur over om hier te komen. Dus oppassen is voor hun ook echt geen optie. Mijn schoonouders wonen hier 2km vandaan. Dus die gaan 1 dag per week oppassen en dan gaat Kyan 2 dagen naar de opvang.

Oh jeetje wat wonen jullie dan inderdaad ver van jullie familie vandaan! Wonen je ouders ook in Zuid-Holland Kelly? Dan snap ik dat je Donovan dan niet 1,2,3 even langs kunt brengen om op te passen.
Ik kan me er niets bij voorstellen om familie zo ver weg te hebben. Mijn schoonouders en de broer en zus van mijn man wonen in bij ons in het dorp. Mijn moeder, oma, opa, tantes, oom en nichtje wonen allemaal een dorp verderop. Mijn zus moet ik 25 minuten naar rijden. Mijn vader woont nog het 'verste' weg. Die woont op Ameland. Opzich heel dichtbij, want ik woon bovenin Friesland, vlakbij de waddenzee, maar omdat je met de boot moet, duurt het ff langer voordat je daar bent.
Dus iedereen heel dichtbij haha!
Thanks voor die tip met de draagdoek Inge! Het zit wel beter met zo'n doekje opgerold bii de nek. Gisteravond even geprobeerd, maar Tamar was het er niet mee eens. Ik dacht ff volhouden, dan valt ze zo vast in slaap! Maar na een half uur haar er toch maar uitgehaald haha. Andere keer maar weer even proberen.
Veel kindjes die op 21 augustus weer prikjes moeten zeg! Toevallig. :)

Mijn familie woont vlakbij dordrecht.
Wij hebben ook geen auto en voor ons is het indd ook een kleine 3 uren reizen van deur tot deur.
En mijn moeder, oma en opa hebben allemaal geen skype.
Mijn schoonmoeder woont wel op 2 minuten loopafstand van ons vandaan en schoonvader 3 kwartier rijden met de auto.
Den haag is inderdaad bijna helemaal tot aan de zee.. Dan is dordrecht hier vandaan volgens mij nog iets dichterbij!
Het is hier wel een heel stuk rustiger dan in de randstad. En de mensen hier zijn ook een stuk aardiger dan daar vind ik. Als ik het hier vergelijk met daar, dan loop je daar wel met een veel ongemakkelijker gevoel over straat of zelfs in de stad loop je daar met een minder fijn gevoel.
Wel gezellig voor je schoonouders dat zij hem weekelijks zien. Mijn moeder ziet donovan 1 weekend per maand, dan gaan wij daar logeren. En soms komt me moeder nog een dag extra in een weekend hier naartoe met de auto en gaat zij dezelfde dag ook weer terug naar huis. Mijn opa en oma zien hem dan in dat weekend dat wij daar logeren. Alhoewel mijn oma vaak ook mee komt hierheen als me moeder hier een dag naartoe komt, dan is het lange stuk rijden ook minder saai met z'n 2e

Terug
Bovenaan